tjoooooooooff....

...och leve träskon!

i min olivträdskruka
sååååååååå fin!

här är det alltid ägg men
dom är lite mer i ropet just så här års, blink!

hejhallåååååååå!
har just fått ihop ett nedrans trassligt pussel...
började med att jag skulle vattna en blomma
japp såååååå var det över mig
jag och lilleman har spunnit runt bland all bråte...
tjooooooooooooooff
så har allt bytt plats!

det var vällan inte en dag för tidigt då jag hade en amaryllisrest och julliknade prylar där
ibland så orkar man bara inte,
men idag som sagt var sa det
tjooooooooooff!

sen var min träsko kille här...
med 10 par...inte till mig...
jag ska fotografera sen ska ni få ta del av ett erbjudande som
kommer att sukta
mohahahaha!!!!
det kommer väl bli först till helgen...
tjoooooooooff
ni få vänta lite, blink!

take careoch akta er för
tjoooooooooooooooff!

 varmkram
lotten

Kommentarer

  1. Very pretty and intresting to use the lambs ear leaves to create beauty. Thanks for sharing.........TALLULAH'S

    SvaraRadera
  2. Ibalnd kan ett tjooooffff göra susen...:-) Spännade med alla träskorna!!
    Ha en mysig kväll!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. it looks so nice, have a great spring time, big hugh Kathrin

    SvaraRadera
  4. Oj såna svart ägg har jag någon stans måste leta i gömmorna. Får göra något fint till helgen. Svart oh rost är snyggt ihopa.

    Kram anna

    SvaraRadera
  5. Hej sötis!

    Åh ja jag hoppas verkligen vi kan ses snart..! Det skulle vara så himla kul =)
    Skall upp till Estocholmo i slutet av april, men det blir bara över dagen tyvärr, om jag inte kanske kan komma upp dagen innen/efter. Hmm får fundera ;)

    Så himla läckert där med olivträdskrukan...!

    Nu vill jag Lottenfiera ute i trädgården, den är i stort behov av detta :) för där är kaos nu.

    Vill ha en massa rostigt och rosor, mera rosor, och krukor.. och mera armeringsnät =)

    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera
  6. Tänk att lite vattning kan leda till så mycket tjoooooooffande...;)

    Oj, vad många träskor...hann fundera på vad du skulle med så många till innan jag läste klart. Nu undrar jag fortfarande vad du ska göra med dem...

    Kramar Maria!!

    SvaraRadera
  7. Härligt när inspirationen rinner till=)

    Spännande med träskor. Jag har vuxit upp i träskor så jag är superglad att det blivit mode igen.

    Ha det gôtt!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Herlig blogg du har ;)))

    SvaraRadera
  9. Jag bara älskar dina vackra rostiga saker och hur du komponerar ihop dem med grönt och annat.
    Spännande med träskorna.
    Kramen
    Annelie

    SvaraRadera
  10. Tjoooooooff skrev du där och tjoooooff blir det även här... nu ska det pysslas i stugan! Våren är här nu... det märks... första vårtecknet är Lotten! :)

    Kram på dig ärtan!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg