sneakpeak...

...träskorna tadaaaaaaa!


med en högre klack kommer att kosta 399 kr

299 kr

mmmmm min favvo
399 kr

hejhej!
har ju berättat för er tidigare om att jag högg tag i en kille jag köpte träskor av...
frågade honom om han ville ger er mina läsare
ett bra erbjudande,
och det ville han!
vill bara poängtera att det här är inte min försäljning
jag har ingen provision på det här
det är alltid folk som undrar sånt, sånuvetni!

återkommer i morrn om allt
nu ska vi har gäster här och
jag ska börja duka!!!
ha det bäst ni fina!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Snygga träskor!

    Önskar dig en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Superfina träskor!

    Kontaktar dig via mail Lotten!

    Ha en fin kväll med vänner.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Skeeetsnygga trätofflor! Till ett skeeetbra pris!!!! Ha nu en trevlig kväll!

    Kramis Mimmi

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten
    SUPERFINA , känns VÅRIGA :)
    Å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Vilka läckra träskor!! Minns när jag var liten då var ett tydligt vårtecken årets nya träskor!!

    Ha det så mysigt med vännerna!!
    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  6. Utrolig kule tresko. Jeg er enig i favorittparet ditt. Ja, sånne skulle man hatt:)) Fortsatt god lørdag:)

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni hade en trevlig kväll.
    Det är snygga träskor du visar !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  8. De där skorna VILL JAG HA!
    Du Lotten! Kolla gärna in mitt inlägg från igår, jag har en idé som kanske faller dig i smaken....
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  9. Supersnygga träskor!! Min generation växte upp med "träller" på fötterna...Converse existerade knappt på den tiden.
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  10. Snygga träskor = sommar :-)
    Jag gillade ALLA. Får kika in igen tror jag minsann...

    Kram kram på dig bästa Lotten!
    Susanne

    SvaraRadera
  11. Hej där
    O en sån fin blogg du har, all kred till dej.
    Kolla gärna in på min. Tar mycket gärna emot konstruktiv kritik om hur att få min bätte, finare etc.
    Undrar hur då fått till fågelkvittret på din sida...love it.
    Undrar åxå hur du lyckats sätta in länkar till andra bloggar ?
    Tacksam för svar
    Lena

    www.jagvarjedag.blogspot,com

    SvaraRadera
  12. Superfina allihopa.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg