skapar med hjärtat...

...hjärtan som ska
bli till halsband!


tjiiiiiiiing!!!
idag är det ledig dag med lilleman!
vad vi ska göra...
jo lite!
alltså inget inplanerat det har varit lite för mycket på den fronten nu ett tag...

såååååååååååå
 nu drar jag i nödbromsen och
stannar upp det hele
gustav leker med brandbilar i brandmanströja
och jag leker brevid med hjärtanhängen till fler halsband...

tänk måttlig..det är är inte =lotten
nääääää vaför måste man vara måttlig bara för att man bor i landet lagom
nån måste vara pricken i kaninskocken, fniss!

såååååå nu skapas det smycken med mycket
hjärta, smärta som har lite snärta...
kanske säljer jag dom
vad tror ni!?
hjärtan, linneband o pärlor...
ha det gott nu går visst brandlarmet, fniss!!!


varmkram lotten

Kommentarer

  1. Visst är det härligt med lediga dagar :)
    Speciellt om man har en lillman att tillbringa den med :)
    Vilka vackra hjärtan du gör!!
    Ha en skön dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Klart vi måste vara några som sticker ut från lagom, det blir bara såå tråkigt annars!

    Härligt att få en fri dag, det är lätt att det blir lite mycket i omgångar!

    Klart du kan sälja dem, jättefina.
    Hoppas det blir en bra dag, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Å va mysigt det låter!
    Ha en underbar dag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten!
    Låter härligt,ni pysslar med det ni helst vill,båda två.
    Det är fylla på-tid det;)
    Ha det allra bäst

    kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten! villka underbara hjärtan..... ha en fin dag kramizar Jessica

    SvaraRadera
  6. det här kommer att bli fina saker det ser jag. Och ledig så skönt.
    Vill också önska dig en fin vecka. Kramar Maria

    SvaraRadera
  7. Halloj Gumman!

    Fina hjärtan du gör då rå! Jättefina, mitt barnbarn Ian skulle säga att de äger och är fett najsa! :)))))

    Jag är ledig nu efter att ha slitit i helgen. Alla pellisar är nu omplanterade och jag har köpt en Magnolia hos pojkarna. Den ska få bo i zinkhinken :))))

    Puss o kram

    SvaraRadera
  8. Härligt att börja veckan med en ledig dag! Dina hjärtan är verkligen jättesöta!!
    Ha det så mysigt!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg