mera mässa...

 ...nu är det knökfullt i lottens hjässa!

rune kalf hansen och hannu sarenström lagar inspirerande mat

lyssnade till Rune Kalf-Hansen, kock och matinspiratör – Låt lokala och ekologiska råvaror bestämma din meny. Rune vägleder och inspirerar kring närproducerad, ekologisk mat i din vardag,
den boken känns nu som ett måste, mycket inspirerande!



en bättre bild på en bukett från den gröna dukningen
såååååååååå fint med höjden och hjärtbergenian där...
fågelbo utställning
var inte dessa virkade heeeeeeeeeeeelt
outstanding!!!
lena, nu måste du börja virka fågelbon!!!



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
helt slut alltså
guuuuuuuuuuuuu vad folk, man köade sig igenom mässan idag, men folket var ju
trädgårdsmänniskor och såna är ju lite trevligare än andra, fniss!!!
många intryck snurrar och många härliga möten
värmer!
flera bloggvänner har nu fått ansikten så lovely!!!

lyssnade idag på otroligt bra seminarium med
rune kalf hansen och lars krantz 
och nu är jag väldigt inspirerad,
precis rätt känsla efter en mässa!

nu hejjar vi på rätt låt ikväll....
viskar nu...jag hejjar på playtones
barnen skulle dööööööööööööööö
om jag sa det offentligt, fniss!!!
för de är det eric saade som gäller...
ja han är ju söt och vill ju bli populär sååååå
jaja...

nu kramas vi...
lotten


Kommentarer

  1. Hej goaste Lotten!! Såååå kul att träffa dig IRL idag! ;) Visst är det väl så att trädgårdsmänniskor är liite trevligare än andra... kan inte annat än att hålla med efter den här dagen... :)
    Massa kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, oj, så fullt Lottens huvud måste vara nu, med så många intryck!!! Så härligt det låter med matkreatörer dessutom!
    Jodå, Kalf-Hansen har jag ju hört talas om i många år nu! Har de inte något ställe utanför stan?

    Härligt att få se dina bilder! Själv tog jag mej inte dit - håller på med ett jätteprojekt!!!
    Ja, ikväll blir det melodier och tjejerna var bra, dem du nämner här!
    Ha en skön kväll och lägg fötterna högt i soffan!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Hallå Lotten, å tack, jag är sååå nöjd med denna mässa, full av glädje och inspiration, det behövdes verkligen efter denna tunga vinter!!! Släpade hem både violpenseer och rågbröd tunga som bowingklot =) Var där på tordagen så jag förstår att de flesta bloggmänniskorna skulle gå i helgen. Vilka fina bilder du tagit, jag tog en massa bilder med, tycker det är svårt att fota med en massa lampor i taket, bilderna blir lätt gulaktiga, men det blev inte dina! Åh va jag älskar såna här mässor!!!! Ha en fortsatt bra helg, Mari.

    SvaraRadera
  4. Heej Lotten!
    Vilka ljuvliga gröna dukningar jag hittade! Helt UNDERBART!

    Kan tänka mig att det var bra på mässan, du verkar ju nöjd!

    Suger i mig lite inspiration,- och här hejar barnen mest på Danny!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  5. Ja,vad kul att få träffa dig idag Lotten och alla ni andra bloggare som jag nu får fullt upp med att läsa om...kul!
    Hade en riktigt trevlig dag med egen tid....
    Nu hejar vi på....ja svårt att välja vilken, är många bra låtar ikväll...
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  6. gorgeous posts you have been doing Lotten!
    lovely pics!
    happy night!
    Rosa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg