från alla håll...

...ett tulpanrede!

ahhh
dessa tulpaner gör mig sååå glad!!!






heeeeeeeeej alla ni fina!!!

idag hyllas
kvinnan
semlan
och pannkakan...
herreguuuuuuu
vad ska man foka på, haha!

ska iaf på en föreläsning med
Nour El-Refai
gillar henne,
hon är en tjej som
golvar
mångas fördomar!
såååååååååååååååååååååååååå
lite långsökt, haha, är det hon som får bära
dagens inspirationstema  GOLV

idag hyllar jag
 tjejer som golvar
tar en semla och hyllar kvarvarande volanger
sen ikväll spetsar till det med en pannkakstårta
och hyllar soffläget...

i morrn ska jag springa igen...
varmkram lotten

se mitt tidigare inlägg och var med i min utlottning!!!!

Kommentarer

  1. =)

    Du får allt till det och jag skrattar gott som vanligt här hos dig!

    Golva ska jag göra för här ska skuras! Semla är gott och klart att det ska avnjutas just idag. Pannkaka vet jag inte om jag orkar efter lasagnen.

    ha en fiiin dag

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Piękna wiosenna dekoracja:-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    SvaraRadera
  3. Det var en läcker korg det! Kvarvarande volanger antyder att de är på bortgående...uj, uj...ja det är väl bäst att man tar sig i kragen då ;)

    Önskar en fin dag.

    Anna

    SvaraRadera
  4. Satsade på semlan!
    Fint tulpanrede!

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken härlig hyllning! Vilken dag det är idag! Wow!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Himla härlig vinkling du har på golv! Den gillar jag skarpt likaså Nour!!!
    Mycket på en dag!!:)
    LJuvligt tulpanrede!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Härligt att klicka hit efter ett litet blogguppehåll och kolla alla vackra bilder! Du inspirerar verkligen

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  8. Haha där fick du allt till det :)!

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  9. Jag också blir alltid så glad, när jag läser dina inlägg! Du är bara SÅ härlig! Läser varje dag o får en vitaminkick i form av leenden, skratt...Vilken tur jag hittade din underbara blogg!
    Ha en fortsatt bra vecka, med eller utan spring i benen.
    Hälsn Lenas trädgård
    ps Heja alla kvinnor idag!
    Själv hyllar jag mig själv idag, för att jag som nybliven 60-åring tagit mig själv i kragen o börjat viktminska mig och TRÄNA!
    Är så stolt o mallig. Det är nu ca 8 kg minus på 4 veckor, och mindre mått på kroppen...ds

    SvaraRadera
  10. Ljuvliga bilder, underbara tulpaner!!!

    Ja, det finns mycket att hylla idag. Här firar vi dessutom just idag 17 år tillsammans. Fast inte har det varit mycket till firande direkt, hihi, Janne är sjuk och själv har jag jobbat sent.

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  11. Dagens bästa golv....=)Annica

    SvaraRadera
  12. Hej, Lotten!

    Hittade till din fina blogg. Blev så glad när jag ser fler människor som försöker gå emot fördomar.
    Och vilket vackert tulpanrede. Fin installation

    Vänligen Inka

    SvaraRadera
  13. jaa....volangerna sitter där de sitter;)) Härliga vårbilder!!

    kramis kråke

    SvaraRadera
  14. Superfint litet tulpanbo!

    Hoppas att det blev en finfin dag!

    Go´kväll,
    Rebecca

    SvaraRadera
  15. fastlagsbulle som vi kallar det här på denna sida om påtten, och ärtsoppa med pannkaka!
    sen ännu toppad med kvinnfolksdagen så kan det bättre bli?
    hoppas din dag var intressant!

    susanne

    SvaraRadera
  16. Åh du får allt till det så härligt tulpan arrangemang.Kan bli ett till helgen.
    Ha det bra.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  17. Nydelig tulipan rede... så vakkert..og spesielt..

    klemmer

    SvaraRadera
  18. Älskar ditt tulpan-fågelbo-rede!!! Mycket att fira är det...... :-)))) Ibland blir man alldeles snurrig.... Fast det är bra att fira..... så där en grå tisdag, bara själva livet eller så.... Ett glas rött och en mysig tv-kväll.... Firande på hög nivå... fniss......

    Ha det gott!
    Kram...............
    /Charlotte

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg