fabrikens tisdagstema är...

...min bloggplats!




hej hallå!
sitter precis här med en värmande kopp te...
gustav och jag har ju ledig dag och vi har varit i skogen.
det har spösnöat här hela morgonen och nu äntligen slutat
fåglarna kvittrade som det var lika överlyckliga som vi två som nosade runt
för att se om vi kunde hitta några vårtecken...
not, inga ännu i sikte,
men vilken dag som helst hittar vi tussilago
det känns i luften att de är på G!

dagens fabriks tema är min blogghörna,
då vi har en lap top så flyttar jag runt en del
men här är utgångspositionen på datorn och man har härlig kontakt med de som är i undervåningen!
ha en härlig fortsatt tisdag!
varmkram
lotten

Kommentarer

  1. Inspirerende plass:) Ja, snart spretter våren fram i naturen:) Nydelig fuglekvitter på bloggen din:)

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag harvar på med den stationära, men suktar efter en bärbar!

    Toppen att blogga bland blommor och blader!

    Såg att både du och jag hade den stora turen och vann den superfiiiina boken "Drömmen om en vit trädgård"

    Längtar efter att få frossa i boken, ha det gott!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Vilket skönt och mysigt ställe du har att sitta på. Jag har faktiskt sett tussilago redan. Men dom var så ynka så jag plockade dom inte.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. så fin blogg du har. Legger meg til som følger.

    SvaraRadera
  5. Det ser ut att vara en härlig och inspirerande plats att blogga på!

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  6. Söta ägg! Fin bloggplats tycker jag.
    Jessika

    SvaraRadera
  7. Deilig, deilig, deilig plass. Gode omgivelser er viktig.

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar omgivning! Själv sitter jag med träsmak under ett lysrör - men någon gång skall även detta fixas, och nu vet jag hur det ska se ut.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mysig bloggplats du har!! Här hade vi snöstorm på söndagskvällen/natten men det har som tur är smält bort igen!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  10. Gillar det jag ser,så fint!
    det kanske är dags att fixa lite runt min.
    Mariana

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bloggplats du har, där kan man ju njuta riktigt!
    Kollade träskorna, varför visar du så många modeller och varför finns de i så många färger? Nu blev det ju så svårt, jag fär beslutsångest!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Lät som en mysig dag trots snö. Tacka vet jag laptop - din verkar stå på ett ovanligt vackert ställe! (Måste nog flytta på min så jag slipper se disken en stund till hehe...) Att jag missade din fina utlottning!!! Så går det när man bloggar lite. Ska skärpa mig:)

    Kram!
    Stina

    SvaraRadera
  13. Hvilken super bloggplass. Hadde jeg sittet et slikt sted og blogget hadde jeg ikke klart å gå der i fra. ;)

    Ønsker deg en deilig uke!

    Klem,
    AW

    SvaraRadera
  14. Det er skønne primulaer du har på din blog i dag, bare de var mine :-)

    SvaraRadera
  15. Sicket mys....ja en laptop är ju bra för då kan man ju flytta runt..Kramar Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg