design är temat...

...och skapare ska hyllas!

mmmmmmm hämtade ett paket från stora pysselbutiken idag
70% mohahaha här ska skapas!!!

såååååååååååååå
take it easy nu alla odd molly lovers, här är en till!
tokgillar deras stil och toksköna stil
jag är ingen person som dissar nåt märke at all...
vill hylla dom som skapar!!!
det var inte det det förra inlägget handlade om...
utan om märkesmåstare...
jag har såklart mina favoritkläder och det är en jäkla mix av design och kopior
och såklart så är hantverk en helt annan sak att bära
sååååååååååååå
vi är överens!!!
jag vill bara lite dumt erkänna att jag har lite dålig koll på
designers
så
friends
nu kramas vi va, blink!!!

varmkram lotten


alla 10 vinstbiljetter till rum & trädgårdsmässan
är på gång att skickas,
de har inte fastnat i posten utan det är mer jag som är fast nånstans, blink...

Kommentarer

  1. Men, i alla fall, så gillar jag din in the nature design!!! Så vacker och så billig och så givande! Kan det bli bättre????
    Nepp!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Oj då, det låter som du fått lite reaktioner...;)
    Det är inte alltid alla förstår vad man menar, tur då att man kan förklara sig.

    Kramar Maria!

    SvaraRadera
  3. Lätt att missupfatta varandra ibland när man skriver.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Åhh vad kul! Jag har beställt pärlor och annat kul från 4 olika butiker.

    SvaraRadera
  5. Naturens design är faktiskt den vackraste av dem alla så du hade faktiskt ett väldigt bra tema! Själv valde jag Norrgavel. Design behöver ju inte vara ett märke just men det är ju väldigt mycket märkeshets i vissa kretsar vilket är synd.

    Vilken butik har 70% rea på pyssel? Blev väldans nyfiken! Älskar att pyssla!

    SvaraRadera
  6. Tack Lotten för dina snälla ord och stärkande tankar! Det blir nog en pärs, det här, men förhoppningsvis kommer jag att ta mig igenom det någorlunda helskinnad. Stor kram tillbaka till dig!

    SvaraRadera
  7. ...:-) Här är en till som inte har koll på alla märken. Köper det jag fastnar för....har blivit bla både Odd Molly och HM....!
    PS! Älskar fågelkvittret på din blogg....Känns som våååår!!!
    Ha en mysig kväll!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  8. Bra tema, det är bara sunt att sticka ut hakan. Det hedrar dig.
    Det som upprör mest är väl den lyxfälla en del hamnar i eftersom ingen vill vara sämre än den andra.
    Det verkar ligga i tiden att mjölka pengar ur märkeskläder. Och säljarna gnider sina händer! ;o)
    Kanske kalven en dag kollapsar av ren utmattning.....?
    Tack för naturen!
    Prisa allemansrätten! :o)
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg