freeeeeeeeeeeeedagsmys...

....så skönt!
denna underbara fick jag av min härliga syrra
en vinterkrans som har lite vårhopp i sig!

mmmmmmmmmmmmm
vad denna lilla rostkupa är bra till mycket, ler!


kronan är väl bara heeeeeeeeelt lovely
köpt av melinda, mig & alice

hej!
i dag kika jag in en snabbis bara
jag ska iväg på
ett kvinnligt affärsnätverk här på morgonkvisten
ujujuj
vad det ska bli kul
får alltid såååååån
energi
av dessa träffar!

i morrn ska jag och mommo och dotra mi
åka en tur till storstan
det var verkligen länge sedan!
vad har ni för helg planer?
ha det bäst, varmkram lotten

Kommentarer

  1. Låter som det blir en skön helg. Ja, jag säger som du, det är äntligen Freeeeeeeeeeeeeedag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Lotten.
    Det låter som en mysig helg. Vår lilla tjejja som vi är familjehem åt kommer i helgen och det ska åkas skoter så vi hissnar i helgen. =)

    Ha en trevlig helg.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  3. Rost, mmmm säger jag bara...

    Och den kransen du fick, vilken vacker vårvinterkrans, perfekt nu! Ha en toppenhelg Lotten! Maro.

    SvaraRadera
  4. Mmmmm vilken underbar krans och vilken fin krona bara så himla snygg.Önskar dej en mysig fredag goa Lotten.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken ljuvlig vårvinterkrans!!!
    Det låter spännande med det mötet!
    Här blir helgen lugn med sköna soliga promenader...!
    Önskar dej en fin fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar krans och det låter som en härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. Härligt med inspirerande möten. Rostigt vackra bilder. Trevlig helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Hej på dig.

    Vilken fin krans du fick. Härligt med "vår tecken" lite här o var när man kikar omkring bland bloggar.

    Visst är det skönt med fredagar =) Speciellt när man är ledig i hela tre dagar.

    Massor med tid till och fixa hemma och titta på mannen när han renoverar kök ;)

    Ha en underbra helg. Kram Pirre

    SvaraRadera
  9. Have a nice weekend!
    Your wreath is stunning with a crown: o)
    BEATIFUL !!!!
    I look forward to walking his dog on the weekend ...
    Jarka

    SvaraRadera
  10. Din vinterträdgård ser så fin och levande ut Du kan då få till det. Kransen helt ljuvlig. För mig blir det auktion imorgon och så måste jag få tag på tidningen Du tipsade om den var redan slut i butiken vid mig.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Ljuvligt Lotten!!
    Har fått läsa ikapp, när jag jobbar kvällsveckan hinner jag inte med.....Kul att du är med i tidningen;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Det var en härlig krans du fick! Den här helgen är inget planerat... Jätteskönt!
    Kram
    marie

    SvaraRadera
  13. Hej!

    In och ta lotter hos mig, du kan vinna en supercool minnepinne i björk!
    Varmkram H.

    http://www.stocksundgarden.blogspot.com/

    SvaraRadera
  14. Hallojsan goaste Lotten!!

    Vill börja med att säaga att jag verkligen har njutit av dina vinterträdgårdsbilder!! Hr är trädgården allt annat än vacker nu!!

    Jag är imponerad av din vinterenergi!!

    Så mysigt med en riktig tjejdag i fler generationer!! Hoppas ni hittar en massa kul!

    Kraaaam Sanne!

    SvaraRadera
  15. Låter som en toppenhelg! :) Oooh, den där kronan var ju helt ljuvlig! I lajk! :)
    Ha en finfin helg!
    Kram,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  16. Storstaden kan väl aldrig vara fel! Jag har inget planerat, tar dagen som den kommer, men ska äta på resturang med familjen på söndag....myyyysigt!

    Kram

    SvaraRadera
  17. Sikken skøøøøøn krans du har fået af din søster...:-o)
    Den passer vel nok godt til din dejlige rustikke have.
    Her er fremdeles en del snø så krukker og ting og sager er ikke tittet frem endnu..
    God tur til storstaden..:-)

    Ha en herlig weekend fra Lisbeth

    SvaraRadera
  18. Vilken vacker krans!!!! Vill-ha- nerven dallrade till där. Kronan var inte dum den heller!
    Ha det bra i helgen.

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten! Kikar in och önskar dig en härlig helg! Som vanligt visar du underbara bilder!
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg