söndagsbilder från...

...en härlig lördag!


gahhhhhhhhh kolla väggen å färgen på karmen och hyllan åhhhhhhhh!

mmm det här är det ljuvliga som står på hyllan över dörren

jag doooooooooooog nästan när jag såg dom här bollarna
 nä mer kanske så var det att jag kände livet och lust!!!

hej hallåååååååå!
nu har jag varit där!!!!
hos
gullvillan
som ligger på lidingö,
jag var som i himlen
jag har hittat ett favvopläjs!!!

dessa bilder får vara mitt bidrag till söndagsbilden
hos
inspirationsfabriken

in där nu och kolla alla helt magiska bloggar!!!!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Fantastiske billeder Lotten, som altid.
    Ha' en skøn søndag.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  2. Ha en bra söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Åååå det såg inspirerande ut! Antar du kommer dit igen då :)
    Ha en fin söndag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten! Vilket ställe du hittat, ser helt magiskt ut!
    Ha en skön söndag!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  5. Inspirerande bilder Lotten!!!!

    Ha en bra dag;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Vilken oas!!! Så fantastiskt inspirerande miljö...blir riktigt avis...det stället skulle jag vilja besöka.
    Kram Randi

    SvaraRadera
  7. Vilket ställe - dit vill jag också!

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  8. Wow, så härligt, måste titta mer med en gång!

    :)
    Emma

    SvaraRadera
  9. Men gud! Fattar precis vad du menar. Verkar rena himmelriket för trädgårds o inredningsintresserade! Aldrig hört om och vill dit! måste dit!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg