multipel personlighet...

...nu är jag tre personer i en liksom!


supersnygga krukor va!?
 för 39 o 49 pix på plantagen
det kan man kalla reafynd!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
här är jag igen, ytterligare med ett konto, måste testa hur det blir nu då...
 jahaaaaaaaaa
så gick det till när lotten fick lite mer späjs i cybern...
hon blev tre, ja lite schitzad är man ju ibland, blink!

sååååååå
ibland utreds det...
då och då inreds med...
men mest av allt en riktig babbelbralla om högt och lågt!

vad blir derå..
tre i en då, som det tre kontona?
ja tänk att man skulle gå och bli ett kinderägg på gamla dar...
...tre överraskningar i ett!!!
herrejisses vad ska detta sluta!?

så här gick det hela till...
recept mer späjs
  • logga in, gå till inställningar
  • gå till fliken tillstånd
  • klicka på lägg till skribenter
  • lägg till någon annan i familjens mailadress eller skapa ett nytt hotmailkonto...man måste iaf ha fler mailadresser
  • du får välja en ny skribent av de som du skapat att bli administratör så har de andra skribenterna bara tillgång till att göra inlägg!
du kan lägga upp till 100 skribenter
och vad jag förstår så tilldelas varje skribent utrymme
så nu är blogger gratis gen, precis vad dom går ut med!
jag betalade 6 USD
och det utrymmet fungerar forfarande inte...
dåligt dåligt!

tack för att ni hänger med i lottens berg o dalbanor!!!!
over and out...
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Tack för tipsen och det vackra utredningsbilderna!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen och de vackra utredningsbilderna!
    Oj, det blev dubbelt här...dubbla kommentarsrutor...hm!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Så då har vi alltså fått TRE Lotten i en blogg! Ja tala om Kinderägg! Men inte mig emot! Dina in och utredningar vill man ju inte vara utan!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten! Så bra att det löste sig, men trist att du skulle behöva betala och att det inte fungerade bättre för det.. Tack för tipset!
    Ha en superskön lördag och tack för vackra bilder!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  5. förtydigande av mitt recept..
    när ni skapat en skribent så får ni logga in på den sen, rörigt va!
    kramkram

    SvaraRadera
  6. Ja jag spänner fast mig och följer med i berg och dalbanan. *fniss* Vilken tur att allt ordnade sig iallafall. Fast jag tycker att det är illa att det inte funkat trots att du betalat... så ska det ju inte vara. Illa blogger.. illa...

    Ha en härlig Lördag

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att det funkade .Synd att du fick betala.Tack för tipset.Vilka snygga krukor.WOW vilka fynd!!!!Ha en skon kväll goa du.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Tack för TIPS :)
    Fina bilder som vanligt :)
    Ha det gott
    Håkan

    SvaraRadera
  9. Tack snälla du för ditt tips om man nu hamnar i denna sits någon gång.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Snygga krukor! Man kan ofta fynda på plantagen:) Kram Annica

    SvaraRadera
  11. Hallojsan charmis!1

    jisses vilken tur att det ordnade sig!! vet inte hur jag skulle klara mig utan min dagliga dos av Lotten!

    Härlig färg på de nya reafyndade krukorna... tre i en.. gillas!!

    ha en fortsatt, mysig lördagskväll!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  12. Oj, vilka fina krukor! Så synd att "mitt Plantagen" ligger 5 mil bort, för nu blev jag ju plötsligt sugen på att åka dit...

    SvaraRadera
  13. Hej Lotten!!

    Undrar just hur många krukor du har;o) Kanonfina!!! Man kan ju bara inte få för många....

    Kraaaaaam Malin

    SvaraRadera
  14. Hej på dig

    Visst är det struligt med bloggen nuförtiden...jag shoppade mera utrymme idag, orkade inte strula mera, och det funkade på en gång. Så nu är man på G igen...

    Underbara bilder som alltid och fina krukor.

    ha det gott. Kram Pirre

    SvaraRadera
  15. Är det Lotten eller Lotten jag pratar med? Vad bra att det ordnade sig! Jag ska kopa ditt inlägg, kan vara bra att ha en instruktionsbok för alla eventualiteter=) I mitt näst sista inlägg (Kom och följ med...) finns en länk till en sida där man kan göra en bloggbok med sina inlägg och bilder. Det kan ju vara en liten säkerhetsgrej och roligt att ha.

    Snyyyygga krukor du har fyndat! Idag var jag på en tokloppis, jösses vad grejer jag fick med mig hem.

    Ha det bäst, vännen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  16. Tack för tipsen.
    Kanonfina krukor :-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  17. Å vilka fina krukor, får nog ta mig en tur till plantagen.
    Nu har jag hamnat i betongträsket ååå vad det är roligt, titta in på bloggen och se ett av resultaten, fler bilder kommer sen.
    Må gott/ Iréne

    SvaraRadera
  18. TACK!!! Precis vad jag behövde!
    Igår fick jag bli en flerpersonsbloggare !
    Tack för tipset!
    Linda

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten!

    Jag har samma problem just nu, slut på utrymmen. Jag gjorde precis som du har skrivit men av någon anledning ser bildredigeringen helt annorlunda ut när jag loggar in med den nya inloggningen, jag kan tillexempel inte lägga upp lika stora bilder som innan. Vet du kanske vad det kan bero på ?

    Vad roligt att det löste sig för dig :) Känner mig så frustrerad, har verkligen blogg abstinens haha

    Ha det bäst! :) Kram/Nicky

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg