med vin och vildvin...

...firades kärleken!


***


***

***

tjingtjingeling ni fina!!!
jublar och hjular över era varma hälsningar om dukningen,
tack såååååå!!!

vilvin är så himlans fint tycker jag,
vilka fäger, rött och grönt som bara är såååå spralligt och de små bären mmm!
rött är ju kärlekens färg
grönt lottenfärgen nummer 1
hmmm
ujujuj
en röd grön middag
politiska diskussioner not!!!
bara symboliserar kärleken till varandra och till det gröna sköna!
må väl
en varmkram kommer här
svishhhhhhhhhhhh
lotten

Kommentarer

  1. Finner bara ett ord vackert, så underbart vackert!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Hur fint som helst....och

    G
    R
    A
    T
    T
    I
    S

    Kolla min blogg :)
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Hej vännen.

    Och ett stort grattis till både dig och T från oss...ni ligger några år före :-).

    Så vackert, vackert du hade dukat...smart att låta barnen äta före så att ni kunde få lite tid för er själva :-).
    Jadu, det går inte så bra för vår lilla planering verkar det som, hahha.

    Jag och en vän och hennes dotter och min Hanna ska göra en mammadotterhelg den 24- 26 september.

    Sedan drar vi ju till Egypten i oktober, tjohoooooo!!!!
    Bara jag kan komma över min flygrädsla, oiiiiii!!!
    Nåväl, vi är ju 18 stycken som åker och alla mina barn är med så händer det något är alla med.

    Jag saaaaaknar dig!
    Kraaam
    Melinda

    SvaraRadera
  4. Man drunknar i din underbara blogg,så härliga bilder. Svårt att slita sig loss till verkligheten utanför datorn.Men tusen tack för all inspiration den ger. Önskar dig en härlig dag.

    SvaraRadera
  5. Hej !!
    Underbart vackert !!
    Dina bilder är som poesi...
    Grattis,grattis,grattis !!!
    Om ungefär en månad firar jag/vi 15-årig bröllpsdag,får se om jag får till en lika vacker dukning som du gjort...
    Ha det gott,
    Monica

    SvaraRadera
  6. Ha vildvin är verkligen vackert! Och grönt är skönt.

    Ha det gott.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  7. Så snyggt! (Hoppas mitt växer till sig snart!!!!

    Kram,
    S.

    SvaraRadera
  8. Sååå leckert...En dag som absolut är värd att fira alldeles för många som hinner byta ut både nr 1 och nr 2 innan vildvinen ens hunnit växa upp=)=)
    Tjing/Annica

    SvaraRadera
  9. warm greetings and hugs back to you... beautiful!

    SvaraRadera
  10. Ett strort, varmt grattis till er båda!!..OCH vilken härlig dukning! Ääälskar också vildvin men har ännu inte införskaffat någon planta..så snyggt med en ranka i vajern också!

    Ha en riktigt fin hösthelg!!

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  11. Hej
    Härligt ljuvliga bilder:)
    ha nu en härlig kväll
    kram sandra

    SvaraRadera
  12. Ljuvligt Lotten! Så fin dukning;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Jag såg nyss en himla massa fint men mina ögon fastnade ändå på den där lammöronsbollen i glasklockan.
    Hur gör du med lammöronen? Jag har det uppe på torpet och vill göra något av dem men vet inte hur.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  14. Jeg "tokgillar" (det er et ord jeg har lært på en anden blog) dit billede - jeg tokgillar glasklockan, vinduet, bordet, bærarrangementet, den utrolig smukke vildvin og den perfekte grønne have baggrund - jeg bøjer mig i støvet....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg