i´m in heaven...

...är känslan i frilandet!!!




 


hilloooooooooo!

efter just denna arbetsvecka kändes det väldigt skönt att slussa,
in i tunneln bara, skaka av sig och sänka axlarna
mmmmmm
ni som känner mig, att just detta med blommor gör mig salig!

ett helt friland fullt med blommor som vill buketteras
hörde ni den goa sucken!?
mmmmmm

ska ta med kameran en annan gång, solen var inte riktigt som i paradiset och det började smådugga
men ändå
helt rosig om kinderna for jag runt där,
visualiserade hur olika färger och former skulle leka fint...
mmmmmmm

nu är det helg och jag ska leka med mina buketter...
kan berätta att jag möblerade om när jag kom hem, fniss!
nedrans buketter tänkte nog en trött make...

men buketten från paradiset gav mig sån energi!
bra start på helgen!

önskar alla en härlig lördag!
 varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hej min söta vän, känner ända hit hur det spritter i kroppen på dig och hur du fylls av lust att skapa. Du beskriver allt så bra jämt Lotten. Härliga inspirationsbilder att ta med sig in i höstens fägring. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Nejmennu måste jag skaffa mig en stooor trädgård med en trädgårdsmästare som ingår. Du kan kanske komma dit och inspirera ?! :)

    Kram till dig
    Anci

    SvaraRadera
  3. Ojojoj vad vackert dit skulle jag vilja åka, nån gång ska jag åka dit, efter att fått följa med dit via dina bilder ett antal gånger så skulle det verkligen vara kul att få åka dit.
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Tackar för härlig bild kavalkad till start denna lördags morron.

    ha en underbar helg

    kramar @nette

    SvaraRadera
  5. Det er jo en drøm af et glashus du viser på billedet. Gid det var mit.
    Hilsen Marianne

    SvaraRadera
  6. Oj, oj så vackert det är där! Måste bara ta mej dit nån gång!
    Jag kan tro att du gick igång där!
    Vilken prakt!
    Spännande med buketten!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Hallojsan!!

    Vilket underbart sätt att avsluta en arbetsvecka på..ljuvliga färger att skapa buketter av..mumma!!

    Ha en härlig helg!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  8. Hello!
    Mums vad vackert lotten! Kan förstå att axlarna åker ner på en när man är där...
    Tänkt vad två buketter kan förändra va? ; )

    Ha en fin dag du med!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Hiloooo!
    Ja du vännen idag har jag lovat mig en tripp dit till drömmarnas land. Jag ska titta, dofta, känna och njuuuuta! Ser fram mot att se hur dina buketter blir!!!

    Det blev inge Formex för min del. Hade fullt upp med att fixa 40-årspresent till brorsan.

    Jag har lite bloggisabstinens nu gumman-vi måste hitta på nåt snart!!

    Kraaaam Mia

    SvaraRadera
  10. Jamen visst är det härligt att just trädgård och blommor kan ta bort så mycket stress och sänka axlarna en decimeter efter en arbetsvecka!!!
    Var på Rosendal för några veckor sedan och kollade in deras självplock, det var också så fint!!!
    Här där jag bor får man nöja sig med bondens marknad på lördagarna vilket inte är så dumt det heller, fina fina buketter som man kan köpa några stycken och spinna loss med!
    Lycka till med buketterna!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  11. Wow så härligsa trädgårdsbilder....man blir inspirerad till max! Själv vandrar jag runt i min trädgård och bara myser och lurar på vad jag ska hitta på härnäst!
    Ha nu en skön Lördag!

    kram Marina

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Underbart vackra bilder, är ju paradiset för en blomtokig Pippilotten...*ler*...

    Tack för din kommentar, den värmer mitt hjärta...

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. such a wonderful blog - I love it - your pictures are so fantastic - like a dream -
    greetings - Ruth

    SvaraRadera
  14. Vilket härligt ställe att avsluta sin arbetsvecka på. Ha en fin och skön helg.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  15. Tack!!
    För en underbar vandring..känner dofterna :)

    Vi håller på att renovera upp en jordkällare..nu skulle jag vilja ha någon typ av murgröna..har du någon aning om någon sort & i så fall va den heter..

    Ha en skön kväll
    kram wivi

    SvaraRadera
  16. Sicken helt underbar vandring du bjuder på.

    Maidi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg