loppilotten i farten...

...jaaa till o med loppig!

loppigt värre, tavlan med insekter innehåller en hel del äckel...inte mina ord dårå, sonens...
 bla vägglöss, passar väl mig dårå, loppisgalen som jag är, fniss!


tjing tjiíngeling!
vi har nu varit på landet i några dagar
ja vädret var...typiskt svenskt
och heeeeeeeeeelt i min smak, fniss
loppisväder, tjohooo!

loppisar lite här och där i enköping
och en härlig tur till dalarna
där vi besökte  i världens goaste suss
och hennes loppis.

jaaaaaa ni i dalarna finns det härliga loppisar
och vi var på en auktion med.

gps inställning behövdes göras och ooooooooooops
råkade få maken att parkera på
tulavippans parkering
jisses sååååååååååååå stort
där gjorde jag två rackarbajjar fynd
de fotar jag nån annan dag...

idag får ni allt annat, allt i helt fel sammanhang
men nu när detta ska integreras här hemma
så blir det totalrockad på mye, fniss!



för att citera min underbara fjoronårige son
som är väldigt oloppig...
så är det mest krafs och skit och lite råttigt, haha!
men jag äääääääääääääääääääääälskar sånt och jag vet att ni förstår mig!!!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Ha-ha, jag förstår precis - alla dina råttiga och skitiga saker är ju ljuvliga, för att inte tala om allt du kommer att göra med dem...sen!
    Vilka fynd!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga loppisfynd!
    Kram Carina/Hjo

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Förstår precis, har varit på loppisrunda idag;o)
    Så fina saker du loppat, helt i min smak...

    Kraaaaam Malin

    SvaraRadera
  4. Nu blir jag allt lite avis så mycket fint Du fått tag på! Och Tulavippan har varit ett drömmål för mig i flera år, lär ska vara ett toppemställe. Imorgon är det auktion för mig i Stavsnäs hoppas på lite fynd.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara råttiga och vackra fynd du har med dig fr bla Dalarna, ska bli kul att se vad du mer fann! Ja visst är Tulavippan som ett loppisvaruhus: ) Mari.

    SvaraRadera
  6. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Joodå, jag förstår dej.
    När jag har kompisar med mej, tycker de att jag bara köper skrot...?
    Det är bara så, att de är inte av samma sort, jag ser det de inte ser.
    Jag tycker det är bra att vara ensam om att köpa skrotet, för jag behöver inte dela det med någon, jag får ha det för mej själv, Tack! Hihi...

    Önskar dej sköna dagar
    Kram
    /Maggan

    SvaraRadera
  7. Hej!
    LOPPIS, musik för mina öron!
    Vilka underbara bilder!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  8. Men duuu !!! Vilka otroligt fina fynd !!!
    Och vi förstår dig precis, vi loppis galningar...fnisss...man riktigt njuter av att få se vad alla bloggare hittar nu under sommaren på alla loppisar, tänk att det finns så mycket fina saker !!!Kan tänka mig att du har sprungit runt nu i huset och fixat med dina saker, sååå roligt !!
    Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  9. Jisses vilka underbara skatter du funnit!
    Ha en härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  10. Hej lilla hopp loppan,

    Massor av goa loppis ting som med snar förvandling hamnar rätt i ert fina magiska hem.
    Men visst kan man ibland förstå sonens kommentar eller hur?
    För lite väl tokiga saker e det ju som asar hem mellan varven.

    Har inte varit loppis alert denna sommar. Känner för en rensning och renings period.
    Vill liksom börja om på ruta ett.....
    Ha kvar gobitarna men det andra har jag sålt, gett bort osv.
    Känns faktiskt väldigt skönt. Men jag vet ju att så småningom drar loppisfynden på nytt.

    Fortsätt leva loppan vännen
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg