husvisning av ett hus i paradiset....

...la fontana, casoli, toscana, italien



 byn casoli ligger på en av toscanas härliga bergssluttningar
och utsikten är heeeeeeeeeeeeeeeeelt magnefik!



 trappan ner mot huset, ett varmt välkomnade av denna ljuvliga staty
la fontanas dörr, kom in!
ohhhhhhh vad vi har lagat god mat här, dörr ut mot trädgården och en stor altan 
interiörbilder, matrummet och trappan 
vår utsikt från sovrummet, inget slår det, milsvid över toscanas böljande kullar och där nere i dalen...havet
medlehavet!
i huset finns två stycken super fina dubbelrum
samt ett två bäddrum
och bäddsoffa
extra madrasser
så man kan faktsikt vara typ 10 där
vi var 9 och det gick superduper!

 vilka fönster, guuuuuuu så svävande mina drömmar var här
i trädgården finns en bouleplan där dessa åskådare står



en annan terass som vetter mot medelhavet
här låg vi i stolarna på kvällen och tittade på den stjärnhimmelen
och alla ljus som vi hade tänt



i trädgården fanns en härlig damm 

och som det blommade
jisses religion!!! 


 heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
nu ni...
idag bilder på huset med stort H!!!
huset, la fontana som vi hyrde i toscana
ohhhhhhhhh jag får myspysrys i hela kroppen

kolla deras
om
du med vill hyra, hälsa från mig!!!

må bäst varmkram lotten

Kommentarer

  1. Tack för en underbar husvisning av en del av paradiset...det är väl bara att packa ihop här då och sticka iväg...ja menar varför sitter jag här???

    Vem skulle inte drömma bara ljuvliga drömmar där, med de dörrarna och den utsikten...

    Ha det gott, Lotten och lev väl!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka bilder du bjuder på idag ! Prata om att drömmarna får vingar. Utsikten från sovrummet är ju otrolig !!
    Tack för att du visar oss :)

    Kramisar
    Anci

    SvaraRadera
  3. nice places in toscana!!! aren't they???
    I live near Viareggio, along the coast in front of Camaiore.
    have a good holiday in italy!!!
    bye bye...

    SvaraRadera
  4. mille grazie! what a beautiful place and a translate button too! magnifico!!!

    SvaraRadera
  5. Ser helt underbart ut.. tänk om man vore där nu

    Kram Catta

    SvaraRadera
  6. Så fint jag ska visar bilderna till min man vi måste åka dit...vad kostar det att hyra en vecka?
    Minna

    SvaraRadera
  7. Hej!!
    Så fint Lotten, vilket underbart ställe att ladda batterierna på....Förstår att du längtar tillbaka!!! Tack för att du tog oss med!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vilket underbart hus och vilken miljö, utsikt...ja ALLT är ju fantastiskt!
    Så många fina detaljer sen! Jag förstår att ni trivdes! TACK för titten!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Förstår att du varit i paradiset!
    En resa till Italien står på min önskelista för 50-årsdagen (om ett gott tag alltså). Detta stället skulle kanske kunna vara nått om det finns kvar för uthyrning då.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  10. Har följt din Italienresa.Så många vackra bilder.Jag minns min resa i höstas till Novara och alla fina vyer som man fick se.Och den goda maten. Jag ska göra en tramisu i veckan men den blir inte som den i Italien det lovar jag.
    kram
    Birgit

    SvaraRadera
  11. Italien är mitt favorit land vihar också hyrt hus i toscana och det är helt underbart. Hela landet, kulturen, maten ja allt är undetbart. Ert hus ser verkligen också underbart ut..

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Åh så fint, så rofull plats!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Det ser alldeles ljuvligt ut:-) Vilken utsikt ni hade!
    Ha det riktigt gott! KramH.

    PS Visst är det lite läskigt nu när det snart är augusti och semestern verkar lida mot sitt slut, speciellt när det regnar och är kyligt som idag;-/

    SvaraRadera
  14. Men Lotten, vilket ställe ni besökt, vilken dröm!!! Ohhh vad jag skulle vilja besöka det huset- ser ut att vara som medicin för kropp och själ..
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  15. Hej & jösses så fint ni har bott på semestern. Fantastisk utsikt, kan tänka mig att ni trivdes.

    ha en underbar fortsättning på denna sommar. Kram till dig// Pirre

    SvaraRadera
  16. Förstår att du och de dina njutit av i detta underbara hus.
    Jag känner doften och atmosfären rakt igenom skärmen.
    Kan man annat än att önska att man fick komma dit nån gång och i så fall skall jag verkligen ta tillfället i akt och hyra av din vän.
    Tack för tipset!

    Jag hoppas verkligen att vi kan ses den helgen det är Formex mässa. Hoppas att min önskan om att kunna besöka min dotter just den helgen skall gå i uppfyllelse.
    Håll dina tummar.

    Vill ju passa på att beställa och köpa lite av dina fina lamm öron skapelse att ta med hem.

    Om det inte blir att jag kan fixa etr besök den helgen så dröjer det inte allt för länge tills jag kommer. Och då vännen skall du jag och Lena ha en liten småmysig träff.

    Blir det inget Skåne besök denna sommar????
    Om så vet du var jag finns och att min dörr står öppen!

    Ha det bäst
    Tack för allt vackert du bjuder på
    Kramisar
    Jeanette

    SvaraRadera
  17. Vilken vidunderlig utsikt, och vilken känsla i hela stället! Det känns som ett hus där man får luft under vingarna, i alla bemärkelser...

    Varmaste hälsningar, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  18. Helt på riktigt - jag tror ni hittat los paradiso!!! OJ! så v a c k e r t!!!

    SvaraRadera
  19. Såå mycket fina bilder och vilket härligt hus.
    Helt underbart ser det ut.
    Åhh så det suger i restarmen nu.

    Maidi

    SvaraRadera
  20. Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Klem, Jannicke

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Undrar om jag kan få numret till det paret som hyr ut huset...förresten fina loppisfynd du har gjort!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg