en fyndig och blåsig dag...

...en riktigt bra dag!

 hej ni fina!
jisses så det blåser, kolla bilden här nere från igår...
min lilla traskrona var mer vågrätt, fniss!
rosorna i skålen är vällan underbara
det är abraham darby, en ljuvlig austinros
samt louise odier
hade jag rätt håkan, blink! är det nån som kan rosor så är det håkan!
så kolla nu in håkans heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt
ljuvliga blogg
och njut och få begär av hans helt ljuvliga bilder!

för rosor de får iallafall mig att bli knollrig!!!
min lilla söta mamma ringde alldeles nyss andfådd, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ska till plantagen nuuuuuuuuuuuuuuuuu
hon hade tagit en lite tur dit när dom öppnade i morse...
jepp in i bilen, knappt borstad i håret, på med kepan...
där reades utställningskrukor för 90 pix...priset innan var med tre siffror, tjoho!
hittade en som dessutom var lite naggad, jepp blev min för 30, fasen det kallar jag rea!
nu ska jag ut och leka med dom, fniss!
det blev 4 stycken, mohahah!
antar att ni får se dom snart!
må väl i blåsten, en alldeles perfekt dag för fyndning och trädgårdsmojs!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hej Loppislotten:-)

    Jag har också stoooorfyndat i sommar, vi kommer knappt att få plats i bilarna på väg hem... så bra har jag aldrig haft en sommar:-)) hihihi... Skåne e nämligen också helbra på loppisar. Du får tipsa mig om vart man går i estocolmo. Ska vi ta en fika snart på Ullisen?
    Kram H.

    SvaraRadera
  2. Jättesöta rosor! Vilken lycka att ha rosor kvar nu!
    Det låter ju jättespännande med reakrukorna! Ser fram emot resultatet av dagen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Men gud va vackert med rosorna i det fatet! Så mycket vackra ting du har!! Och de där exponeringskrukorna har hamnat precis rätt hos dig!! Tack för att du "rös" : ) Mari.

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten!!
    Tusen tack för dina otroligt varma & gulliga kommentar, den värmer mitt hjärta;o)

    Här är det så mycket fint, jag kan bara inte fatta hur mycket najsiga grejor du har;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Snäll Undebara Lotten :)
    Skulle väl tro att det är Abraham Darby och tackelitack för länkningen och de fina orden
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Underbart vackra bilder!!!

    Kul att du fick fynda!

    : )

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  7. Låter som du superfyndat ! Nilla

    SvaraRadera
  8. Så vakre roser du har! Headingen din er en drøm! Håper jeg har slike bilder i mne drømmer... Nå er vi hjemme igjen etter flere uker på reise, og hagen skal nytes... gleder meg!!!!
    kLEM hILDE

    SvaraRadera
  9. Hallååå där!
    Jaa, visst har han en skön blogg med massa gott!
    Han kan han..

    Jamen det mår man ju skitbra av!! Att få fynda billigt... Hoppas du haft en rolig dag!

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera
  10. Hej Lotten!
    Åh spännande att få se dina fina krukor!!! Säkert toppenfina!!
    Ha ha vad roligt att se dina loppisfynd! Känner igen de flesta av dom ju!!! Hi, hi! Kommer passa toppen hemma hos dig!
    Kraam Susanne
    Ringer dig i veckan!!! ♥

    SvaraRadera
  11. I cannot read or understand anything written here...however...I love this site anyway...so beautiful!

    SvaraRadera
  12. mmmmm rosor är nåt speciellt! Så kul när man kan fynda , kanske ska ta en tur till Plantagen idag och se om de har nåt roligt ;o)
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg