ni fina...

...goa lena vänner!!!
här ligger lilla nykläckta ägget och väntar, fniss! ljuset har jag fått när goa helena var och hälsade på, är det inte heeeeeeeeeelt underbart fint, hon har gjort det själv!

goa vänner!

med ett litet lent lammöronsägg vill jag tacka er fina, i min lilla lotten utlottning...
kanske tycker nån att det minsann gåvan är ringa och det är den ju på ett sätt..

men gjord av den allra största kärlek är den och
de lena lammöronen har snart blivit mitt signum, fniss!

i allafall så har jag lottat bland ni alla som ville välja en av era favoriter av förra veckans brudbukettsyra
det var väldigt spridda skurar gällande favoriten,
undrar inte om den lilla vita och den i lime ändå fick mest uppmärksamhet!

jag har nu dragit en vinnare av alla hälsningar
och ägg vinnaren blev...trumvirvel...

en alldeles undebar len vän,
regina med bloggen
mejla din adress sweetie!

nu är rosornas tid här...
ni som känner mig...vet att jag denna tid blir helt kollrig!
här i rostbaljan, hansa rugosa, i love them!
knoppas görs det här och där och jag gullar med dom och ler åt varenda en!

japp
ni får stå ut, mycket rosor blir det
men i morgon blir det pionfrossa!
må väl ni fina
och tack för era underbara hälsningar!'
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hallå där!

    Grattis till vinnaren!
    Dina alster är då rakt inte ringa....
    Förstår man inte vilken tid det tar att skapa egna små konstverk...vad det än må vara....ja då är man nog inte typen som är värd ett äkta hantverk..;)

    Jag ser fram emot att få se både rosor och pioner....
    Själv känner jag mig så trädgårdsförvirrad..
    Nya planer har kastat omkull en massa gamla.....

    ha en bra dag!
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren!!
    Av vad jag skulle säga ett TOPPENPRIS!!..

    Vilket underbart rosenbad du har i den rostiga bunken!..Vackert!!

    Ha en riktigt fin, solig dag!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Gåvan är underbar, inte liten.
    Dina buketter är så vackra.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Ja, nu var jag ur etern några dagar här och missade såväl finalbuketten som tävlingen. Men, så underbar bukett du skapade, och så roligt att det var Regina som vann det fina ägget. Det är en go tjej det.....
    Rosor, rosor, rosor - ahhhhh säger jag bara. Ljuvligt och näst intill lyckorus. Också skriver du pioner - ja, då bara blir jag ännu lyckligare. Rosor, pioner och ranunkler är väl ändå helt underbara ( i alla fall i mitt tycke *ler* )
    Ha det fint du sprudlande blomsterkonstnär.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren! Ha en fin dag Lotten. Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Grattis till Regina, henne "känner" jag. Sätter ett lammöra på att det blir en jättelycklig tjej nu. Vi gillar ju dina lammöronskapelser.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren av det vackra priset!
    Och Tack Lotten för Din bukettkavalkad!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Kära Lotten,
    Att få ett lammöronsägg av kronprinsessan av Lammöronsland är då rakt inte ringa, utan alldeles, alldeles ljuvligt...! ;-D

    En fantastiskt vacker vecka på din blogg och än en gång har du inspirerat stort! Varendaste liten stjälk var så fin, och tillsammans med andra komponerade till personliga bladkonstverk.

    Tänker på dig med ett leende och önskar dig en fin vecka,

    Varm kram, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  9. Kära Lotten!
    Jag känner mig otroligt lycklig och utvald som får ta emot ett av dina Lammöronsägg gjort av kärlek, kärlek till naturen och livet. Det är något som du förmedlar genom din blogg. Du får mig att se saker i naturen som jag inte lagt märke till tidigare, färger, former, skönhet (även i ogräs). Det gör mig lycklig.
    TACK!
    Regina

    SvaraRadera
  10. Hej min underbara vän,

    Först och främst grattis till Regina! Det var hon värd! Hon är så flitig på att lämna kommentarer så jag tycker att var såååå roligt att hon vann.

    Sen måste jag berätta att Anette blev så fin i sin krans och strålade med samma glädje och lycka som vår underbara prinsessa.

    Vilket bröllop!

    Hoppas att min Tess blir minst lika fint!
    Mamsen skall ju stå för dekorationerna!

    Önskar så att jag hade dig på plats för att hjälpa mig.

    Vet inte när i sommar du åker till ljuva Toscana men jag önskar dig en ljuvligt härlig resa och att det kommer att bli bättre än dina förväntningar.

    Tänk om jag kunde packa ner mig och följa med!!!!!

    Skall bli så härligt att läsa om allt ni kommer att uppleva, för du skriver väl och berättar hoppas jag.

    Jag saknar dig såååååååå
    Kramisar till dig och hela din familj.

    SvaraRadera
  11. Finns de något roligare än att få små presenter som är gjorda av kärlek......
    Tänk så underbart fint de är med rostiga saker jag bara älskar de..tycks lite tokigt att ställa ut nya saker för att de ska bli rostiga..men de är väl nice..

    Ha en skön dag
    kram wivi

    SvaraRadera
  12. Hej!!
    Grattis till den lyckliga vinnaren!!
    Tycker inta alls att det är ett ringa pris, ljuvligt;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. hei Lotten
    Gratulere til den heldige vinneren. Nydelige bilde du viser av herlige roser.
    Klem...Ellen

    SvaraRadera
  14. Grattis till den lyckliga vinnaren!!!!
    Ha de gott Lotten!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  15. Hej roliga kreativa Lotten!
    Go och len är jag faktiskt på riktigt idag! ;-) Har en ny superlen fleecejacka på mig. Sitter ute på altanen och vill aldrig gå in. Soooommmmmaaaarrr!!
    Har ju massor av lammöron nu!!! Vill skapa fint av dom, inspirerad av dig. Måste bara komma loss!
    Tack för din hälsning hos Systrarna - vill väldligt gärna besöka sommarsalongen! Kan inte tänka mig bättre sällskap än ett gäng sköna bloggtjejer! När???
    Stooor go och len kram/Marie

    SvaraRadera
  16. Suck, jag har totalt missat din tävling! Grattis till vinnaren! Har spenderat så lite tid vid datorn de senaste dagarna. Men, jag är ju redan stolt innehavare av några ljuvliga Lotten-lammöronalster!!!!!

    Underbar bild på rosorna i den rostiga baljan! Här blir det också ett rosigt inlägg imorgon.

    Ha det bäst!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  17. Finaste Lotten,

    Det var på tok för länge sedan jag var här! Du är så duktig med ditt pyssel & det är en fröjd att besöka din fina blogg!

    Önskar dig en superfin sommar! Njut!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg