fredagens buketter...

...en ogräslig och en smörig!



hej ni fina!
idag är det fredag och bara en dag är kvar till det kungliga bröllopet, antagligen mycket nerver kring den festen därå, huvva!

idag firar vi fredagen med två buketter
den ena är  ogräslig...alltså full med oemotståndligt ogräs, fniss
och vackert mot detta är ju det trollska alliumbollarna
förtrollad är ordet...
hamnar i det tillståndet när jag håller på
mår bra gör jag iallafall!


den andra är härligt gul och smörig i sin färg men inte alls inställsam!
älskar dessa enkla små solar som verkligen förtjänar att lyftas upp i ljuset!!!

i är det
smörblomma
funkia
spirea
ogräs
ogräs
i morgon mina vänner är dagen d,
då ska jag visa den bukett som jag skulle göra mig om jag gifte mig idag!

om du frågar i morgon...
japp mejby nåt annat, jag är väldigt förändlig när det gäller blomster, fniss!

må väl, varmkram lotten

Kommentarer

  1. Ska bli spännande att se din bukett i morgon och hur Victorias bukett ser ut, äntligen, äntligen får de varann, killen som jag träffade på bvc och i sandlådan för 36 år sedan ;o)
    Ha en riktigt fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh, allium är så fräcka!!!!!!! Du är sannerligen en konstnär du tjejen! Har missat nån bukett så jag får kika vidare här, men åhhhh vad jag njuter av dina skapelser. Tänk att det behövde ta sån tid innan jag hittade hit, ibland är man bara för seg alltså.
    Ska bli kul att se morgondagens bukett.....
    Ha en fin-fin dag!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Åh så smörigt och vackert!!! Som sasgt, du har väl försäljning hemma?! : ) Du är verkligen flitig, har ett sånt säkert öga och brinner för detta, då borde nog jobba med det, fast, där blir det inte alltid som man tänkte/trodde, kanske bättre att njuta av det på hobbynivå- fastän du är proffs!! Mari.

    SvaraRadera
  4. Båda buketterna är ju helt ljuvliga! Smörblomman är en av mina favoriter - så mycket sommar i den blomman!

    Ha en riktigt fin fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Tror du skulle börja en annan bana..ljuvliga buketter igen..vilken känsla du har, ha en fin helg, KRAMIS

    SvaraRadera
  6. Åh! vilken helt fantastiskt salig blandning du visar..det gäller att njuta medans man kan...
    Ha en skön helg
    kram wivi

    SvaraRadera
  7. Älskar smörblomman. Kan inte låta bli att plocka in den fast jag vet att den stökar till på bordet, men det är ju vackert i sig också.
    Trevlig helg Yvonne

    SvaraRadera
  8. Hei Lotten.
    Er bare innom for å ønske deg god helg. Herlige buketter, kos deg.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  9. Tjena tjejen!
    Vilken fantasi du har....den ena buketten finare än den andra...och alla helt olika! Gillar din "man tager vad man haver" stil, du gör det så bra Lotten! Spännande med morgondagens....vad ska det bli????

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Halloj Lotten, är det här man kan köpa gröna fingrar? = ) Helt ljuvliga bilder du visar...som alltid.

    Kram på dig / Carina

    SvaraRadera
  11. Men hej igen! Dumt nog tappade jag dig med alla dator byte/strul... Så härligt att hitta tillbaka!

    Fin var bukett med ogräs, tycker jag!

    Spännande att se vad det blir för bukett imorgon!

    kram och ha det trevlig i helgen, Olg@

    SvaraRadera
  12. Gillar dina buketter....att du tar vad som finns just nu :)
    Ha en fin kväll
    Håkan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg