vinstregn...







tjingtjingeling!
här damp en vinst ner i lilla brevlådan härromdagen...
en noanoa klänning som jag "vunnit"  på tradera. rosen är en gamal goding som pryder upp allt möjligt!

jag ni, tänk om ens promenade där på traderastigarna skulle ge utslag på stegmätaren ohhhh såååå vältränad man varit dårå, fniss!

var idag på en skräcktur...skulle köpa bikini, herreguuuuuuuuu så ångestladdat alltså, att se sig i detta hemska ljus, blekare än en albyl och så liksom tjoff i nyllet om var alla ens nytillkomna "volanger"...
så det blev en korallfärgad med just volang, får väl matcha de övriga... ett beslut efter att ha provat ALLA, jaaa det är sant! helt slut är jag nu, fniss!

hoppas jag kan få inviga den i helgen då, måste iaf råda bot på min egen kulör....uuuuu lite bruna volanger är allt lite bättre än albylfägade, hihi! må väl i solen, varmkram lotten

Kommentarer

  1. Åh vilken jättefin liten "vinst" .=) Ja Tradera är ett underbart tidsfördriv som tyvärr driver tiden lite för fort, för det är ju såååå roligt! =)
    Ha en härlig helg.
    Kram Dessie

    SvaraRadera
  2. I love that striped linen dress. I want one now...

    SvaraRadera
  3. God morgon söta Lotten!

    Vilken fin klänning du vunnit på Tradera!!!

    Sitter här pigg som en tupp, vaknade vi 06 haha, är i Danmark och väntar på att komma iväg på lite loppisar =)

    Kraaaaaam
    Mia

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Du har ny fin header!! Lovely;o)
    Älskar både klänningen och din hall! Du har öga för det vackra Lotten!

    Njut Helgen, med eller utan volanger;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Underbart fin klänning!!!
    Kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  6. Underbar fin klänning.Önskar dej en härlig pingstafton goa Lotten.Mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Äntligen!!!!
    Du goaste Lotten här har prövats att kommentera i flera dagar men hela tiden står det fel på sidan``
    Tack för alla fina inlägg kan läsa varje dag men inte säga nåt!
    Mina gardenbrallor har jag löjligt nog inte i trädgården jag skitar ju jämt ner nig så mycket, fåniga jag.
    Ha nu världens bästa helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Klänningen är såklart en vinst, så fin som den är :)

    Ha en underbar dag

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  9. Åh vad fin den var! Brukar säga att Blocket och Tradera är mina andrahem ;o)
    Ha den finaste dagen!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  10. Det där med bikiniprovning hoppar jag över!
    Badar i vassen tänkte jag*skrattar*

    Tradera är ju fullständigt livsfarligt!
    Hittar alltid saker som jag vill ha av nån anledning.

    Hoppas att du mår ok och att du har det lugnt och skönt med trädgårdsmys/
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  11. Jättefin klänning! Du kommer vara så Schnygg i den vännen! ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg