sprakande....

...och färgglatt!!!



hillooooooooo!
vabbar med lite snuvis guris idag!
vi ska ta det lungt och bara göra det liten gus orkar göra!

naturen har fullkomligen spruckit ut i en vårjubel
och den känlsan får jag med av mina härliga färgglada smycken!
denna vår ska jag göra revolt mot mina meeeeeees färger!

madonnahalsbandet som jag tokälskar har jag vunnit i en bloggtävling hos goa goa mamma c,
 kika på hennes härliga sida, lovar att ni blir inpirerade av gooooooooa recept där!

indianpärlarmbandet har jag köpt på JC, long time ago...

och sen dååååååååååå
alltså koooooooooooooooolla in,
yeaaaaaah armbandet!
köpte det med hos lina
handgjort av en mor och dotter från vietnam, görs av restprodukter,
ett riktigt hantverk
 från oddbirds
Armband sogörs av en mor och dotter från Vietnam. Görs av restprodukter. Ett riktigt hantverk!

jag tror faktiskt att jag hann få det sista..
det ska få regera mina outfits i vår, känner mig lite blek nu och behöver all färgprakt som finns att tillgå!

plånisen där då...den köpte jag inte denna gång, men visst är en apsnygg!!!
den beställer jag mejby next time...
må väl i färgprakt och värme!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Superfina saker ! Ja man vill gärna gå barbent nu ,men jag riskerar att blända många med mina vita ben. Nilla

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina, skulle också behöva sätta på mig mer färg är väldans svart, beige, brun i mina klädval....
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  3. Å det var ljuva färger! Passande nu i vår!
    Hoppas ni får en mysig tisdag trots snuva!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Åh, du kommer att spraka ikapp med sommaren Lotten - precis som det ska vara!:)

    Ha en go dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. JAAA vad glad man blir av färgerna! Ha en härlig dag trots snuvan! ♥

    SvaraRadera
  6. Jaaaa jättefint. Jag ska ta mig till Linum i Barkarby nån dag och förlusta mig i deras tyger - det ska bli nya färgglada kuddar i sofforna! Jag behöver meeer färg här hemma!

    Hoppas att du och lillponken har det skönt idag. Det har iallafall jag och min lilla som har svullet och rött svalg. Så vab för mig.

    Ha det bra!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Hej Goa Lotten!
    Har haft svårt att komma in och kommentera hos Dig men nu verkar det funka.
    Tack för alla fina bilder och härliga ord!
    Så fint Du har i trädgården och häcken är alltså Liguster läste jag så snyggt.
    Många kramar Lena

    SvaraRadera
  8. Ja, färger gör en så glad. Nu har man ju gått ett tag och bara varit svart och grå. För det är ju som alltid vinterns färger. Så det känns skönt att sätta på sig en färgklick. Armbandet var jätte maffigt. Tack för all kred du gav till mig oxå.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg