känns hoppfullt...

...slut med det hopplösa!

av en mojäng som visst varit en gatlykteöverdel så blev det en grunka att ställa buren på
träskorna är väl balla, men jag kan inte ha dom...ligger på tradera, se högerspalt för länk!

 hej hallååååååå!
 mejlandet med alla bilpruttare fortsätter...suck!
alltså jag tyckte...till nu, att jag är en rätt slipad säljare men med dessa är maken och jag helt chanslösa...
bort med den meriten från cvn då...
men snart ska en annan merit läggas till, fniss...
 hopplös har blvit hoppfull!!!
  något såååååååååååååååååå kul har hänt!
jag har inte känt mig så glad på länge, precis vad liten lotten behövde!!!

jaaaa vad är det då undrar ni nu???

kanske inte så märkvärdigt i era öron men jag var med sonen (14 år)idag på hans gymnast avslutning
kan säga att han nästan dog att jag skulle med!

vi föräldrar skulle vara ombytta och få prova!!!
i en hel hopphall med hur balla saker som helst!

och vet ni, det har en vuxengymnastgrupp, gissa om jag ska gå
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag har nog berättat om att jag varit gymnast när jag var yngre,
det är nog det roligast jag någonsin gjort
då var jag som gjord för detta, senig och smal till tusan...
drömmer ofta om  att jag springer och gör volter höööögt i luften...älskar dom drömmarna!

nu 25 kg tyngre  och inga senor syns till, haha
så kan jag ju berätta att svungen i hoppen på trampetten blir rätt mycket högre, tjohooo!

alltså en medelålders lätt överviktig mamma på vift
på hoppfulla äventyr!!!
varning är utfärdad...av kalle!

om nu sonen nästan dog när mamma entrade hallen så sitter liten mamma
nu nästan döende fast i stolen
haltar och får krypa till kojs, haha!

nääää ni, takterna sitter inte i!
det är färskvara, skit också...
men vänta ni!

må nu väl
varmkram från en glad skit!!!

Kommentarer

  1. Hahaha, vilket underbart inlägg! Jodå, den ljuvliga inledande bilden med uppochnertaklyktan är jättesnygg, men nu var det nog ändå texten som fick mig att puttra och fnissa. Och så klart du ska återuppta gymnastiserandet - "Lotten Med Studs" känns ju helt rätt som signatur för dig...!?!

    Kram, kram, Helena

    SvaraRadera
  2. Hej hoppiLotten!

    Åhh guuu vad kul det låter i mina föredetta gymnastöron!!!

    Jag tror (inbillar mig hoppfullt) att formen sitter där inne nånstans, för som du säger, i huvudet kan man ju fortfarande göra saltos =)

    Kram sötis och tack för ännu en ljuv uterumsbild!!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Vad underbart att höra dig glad, men det är du ju alltid ;).

    Kul att du fick prova på lite, måste kännas underbart att göra saker man en gång sysslade med på heltid.
    Tycker du ska följa dina drömmar ;).
    Du ska se att du är i toppform på nolltid. Träning och kondition är ju en färskvara, det byggs upp och bryts ned lika fort.
    Så på dem bara =D.

    Ha en underbar dag!
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  4. Underbart! Jag hoppas du lägger ut en filmsnutt på youtube så vi får se...

    Kram britt

    SvaraRadera
  5. Hahaha ! Ja nog känns det i kroppen , att man blivit äldre och som för min del mycket tyngre !!! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  6. Sicket härligt inlägg!!! Detta gjorde ju nästan min dag!
    Ja..man kanske skulle ta och fundera på VAD som gjorde en glad förr och hitta tillbaks till det igen...

    Tack för tankarna!

    SvaraRadera
  7. Trevligt att du gör som grodorna...lever på hoppet liksom;-) Men det är för härligt att man tappar lite av självinsikten. Jag går som jag ba...at på mig, för jag bar stort, tungt, skåp i fredags, upp och ner för trappor. Trodde väl att kroppen var som för 20 år sen, jättestark.

    Kramis,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Hej Lotten!
    Skam den som ger sig har försökt komma in här massor av gånger idag och nu funkade det!
    Ja Du funkar nog lika bra oavsett om Du har fötterna på jorden eller i luften. Jag ser ju att Du vänder upp och ner på både det ena och det andra.
    Du har en välförtjänt Award att hämta hos mig!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Ja du är en riktigt glad skit!!
    Skoj att prova men det är bara att acceptera att vi blir äldre:))
    Fin med grunkan där, upp o ner. Det är bara fantasin som sätter gränser och din verkar det inte vara någon brist på!
    Tack för du ger oss så mycket inspiration!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg