cést la vie...

...sånt är livet... just idag!
tjing tjingeling!!!
igår skuttade vi lyckliga runt, som kor på grönbete...
glada över kravlösheten som rådde och sommarsol!

hmm..nuförtiden  så är detta med kosläpp ett evenemang lite här och där...
kossor som blir språngande galna av lycka av att äääääääääääääääntligen få gräs under klövarna
ni hajjar, sååå var vår känsla idag,
så löpte vi ju runt i ångorna av mitt koskitande och stämning och lust inföll sig...
i hela radhuslängan, haha!
trodde först att alla granna ropade muuu men kanske sa dom buuuuu...
jaja det är sånt vi i radhus bara får ta, alla gör vi saker som stör, haha!
men till det viktigaste nurå...



utredningen har nu startat på allvar,
om jag prioriterar maskrosor när man har viktigare saker för sig som att inreda ute...me, NOT!
 min nya helt ljuvliga platta från cést la vie slukade mitt fokus hela dan...
ohhhh eller muuuh!



hörrni, livet är för kort för att inte levas här och nu!
ungefär så säger mitt nya härliga förvärv, så vacker och en riktig reminder!

mohahahaha
känslan inföll sig när jag såg den i linas ljuvliga nätbutik
den där fina är heeeeeeeelt ljuvlig...varsom liksom!
nu i mitt utflyttade olivträd!

härrom dag kom alltså ett paket från denna helt lovely webshop,
och det var inte bara denna fina som klickades hem...
fortsättning följer alltså, fniss!

nu kramas vi sen befinner skuttar vidare i nuet!

Kommentarer

  1. Hej bönan!
    vilken härlig utredning, absolut bästa formen av utredning har du hos dig! :-)
    Vi börjar vår utredning idag genom att åka till återvinningscentralen med en massa sk*t, det ska bli så skööönt!
    Nu måste jag ju spana in den där webbutiken! Ha det så gott - kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja, en härlig utredning har du!

    Tackar för tipset på nätbutiken! Såååå fint det blev och ditt olivträd....*suck*!

    Fortsätt njuta!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Du har det så otroligt fint att jag blir alldeles lycklig och grön av avund varje gång jag tittar in här.

    SvaraRadera
  4. Hej goa Lotten!

    Börjar som vanligt mitt besök inne hos dig med ett susande "ohhh" och tillhörande ♥-klappning =)

    Underbara bilder..! Älskar de där stora olivträden och allt fint!

    Och själva plattan...WOW, måste in till till cést la vie NU!

    Kraaaaam sötis!
    Mia

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten!

    Vilken maffig muhlenbeckia du har där bak...hur stooor som helst!

    Jag ska ta och utreda lite idag också...men tyvärr har vi ingen sol i dessa delar av landet... Men utreda kan man ju alltid göra!

    Vilken platta..den var fin...flott..vacker...lovely!

    må väl!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder Lotten, som alltid hos dig.
    Bilderna gör att jag vill ha mer, se bakom nästa hörn, på nästa hylla...
    Ha nu en skön söndag och du ska veta att du inspirerar många
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  7. Tack vännen för dina underbara, fantastiska inlägg. De sätter i alla fall sprätt på mig :)

    Ha det så bra

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  8. Halloj du har det så ljuvligt på din altan! Ja man ska leva nu!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Din utredningen är ju helt undebar!
    Ha en finfin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  10. Ja det var ju en fantastiskt mysig platta. Måste gå in på Cèst la vie och titta.
    Sköt om dej

    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  11. Så herlig.

    Flott blogg du har.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg