soapaktigt inlägg...

...och tvåltouch!


från mitt badrum, en vinkel som man ser en hel del i...


hej ni fina!

ett soapaktigt inlägg...
blivit med ny parfym, clean simply soap!
doftar såååååååå gott och är precis i min stil, inget tungt här inte!
grönturkosa accenter så här års känns som att våren är i antågande!
väntar nu på en beställd 50 bunt vita tulpaner som en goooooo vän köpt till mig från partihallen,
sämre finns ju att vänta på va???!!!
på lördag bär det av till formex, ska bli såååååå kul, då brukar våren spritta till i mig!

må väl varmkram lotten

Kommentarer

  1. Snyggt, du matchar tvålen med din morgonrock, turkost är jättefint. Det var en bra vinkel du hade fotat i. Och lyckost dig som bor så nära Formex-mässan. Tänk och gå runt där..wow, och alla kul bloggare du kan träffa.
    Goaste kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Fiiiint badrum.
    Verkar som om alla skall till Formexmässan utom jag, men jag får väl njuta av alla härliga bilder som kommer visas därifrån.
    Ha det så himla kul där. (Låter inte avundsjukt va?)
    //Camilla

    SvaraRadera
  3. Å jag är avis. Både på tulpanerna och på Formex! Ser riktigt skönt ut där i ditt badrum.
    /Lina

    SvaraRadera
  4. den parfyma er bare skjønn! lukter så rent og pent!

    SvaraRadera
  5. Läcker parfym,vita tulpaner och formex det känns som det räcker på en torsdag=)Din lyckans ost!!/Annica

    SvaraRadera
  6. Såååå fint i ditt badrum Pippilotten!!
    Och på mässan ska du så klart, verkar som alla ska dit...
    Hoppas på fina bilder därifrån;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Hej Lotten,

    Tyckte först att det stod SOPaktigt inlägg...Hrmmmm...vad har hon nu hittat på tro?*gabflabb* Det var ju inte sopor det handlade om*som jag skrattat här, behövde jag*fniss*.

    Ha det så kul på Formex!

    Många Kramar Härliga Lotten!

    Ulrika

    SvaraRadera
  8. Hej hej!
    Charmig blogg och fina bilder, kommer att kika in igen. Länkar dig till mig!
    Ha det bra! Marie..

    SvaraRadera
  9. Oooh lyckos dig Lotten som får gå på Formex..där sprudlar det av vårkänslor!!
    Låter som en riktigt fråsch parfym..bara lukta rent och fräsht..helt min melodi :)!!

    Ha en mysig helg!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  10. Hallå Lotten! Vakre bilder av et vakkert bad. Og for en herlig parfyme. Den ble jeg rett og slett litt nysgjerrig på.... Bare fargen er nok til at jeg får et "ha behov".

    SvaraRadera
  11. Önskar ibland att man bodde närmre Stockholm, formex hade varit kanontrevligt att gå på. 50 vita tulpaner, ja då måste det bli vår! :o)
    Ha det så fint på mässan,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  12. Fina vårliga färger hos dig Lotten och härliga badrumsdetaljer. jag är inne i ett badrumsstim och mysiga saker till badrummet är det enda jag tänker på just nu då vårat badrum är nybyggt och alldeles färdigt.
    I år hoppar jag över mässan, hinner inte riktigt med men du brukar ju ha härliga bilder därifrån så jag kikar in till dig sen. Kram på dig vännen/Ingela.

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Turkost är ju så snyggt!
    Härligt med en ny parfym.
    Kram på dig.
    Åsa

    SvaraRadera
  14. Vad läckert badrum.Turkost gillar jag.är en färg som gör mej glad,Vilken lycka tulpaner ny parfym och sist men inte minst Formex mässan.Vilket lykorus jag skulle vara i om jag kom dit WOW.Tänk alla goa bloggare som du möter.Va skoj.Missa inte kameran bara .Du som kan !!!Så får vi ju gå på Formex oxå .Jaja vad är väl en bal.Ha en skön kväll goa Lotten

    SvaraRadera
  15. Åhh, den har jag missat... tror jag. Clean shower fresh har jag gått och sniffat på, vill ha vill ha vill ha :P
    Underbara bilder som alltid! 50 tulpaner skulle man inte tacka nej till, härligt! Och mässan då, gahh... ta med dig kameran :D

    Ha d bäst!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  16. Lekkert!!
    Ja, nå er det messe tid, jeg skal neste helg p Lillestrøm.
    Kos deg.
    <Klem Kristin

    SvaraRadera
  17. Sååå snyggt badrum du har! Jag bara älskar den lite råa ytan av panelen på väggen. Tvålarna gjorde ju inte saken sämre de heller...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  18. Så vackra bilder från ert badrum, ser så fräsht ut. Kul med formex!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  19. Härligt med något nytt lukta gott ibland. Kul med med mässan, få supa in en massa härliga, våriga och mysiga saker.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  20. Gå du på formex Lotten T&%&/%¤%#¤%

    Jag sitter här under min korkek och väntar på att bebis ska komma jag..............................................
    Ja änt bitter ja hällä!

    SvaraRadera
  21. Tjoho... 50 tulpaner, det är grejer det!
    Ha det härligt på Formex.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  22. Ljuvliga bilder och sammansättningar som vanligt! Wow, 50 tulpaner, inte illa! Tänk om de höll lika länga som nejlikor bara... Den doften är ljuvlig! Jag håller med! En perfekt dagparfym, man doftar rent och nytvättat.... ha så skoj på Formex, jag skippar det iår, blir bara frustrerad över allt man inte kan handla in, när man inte har egen butik: ) Mari.

    SvaraRadera
  23. Åh, tänk, i det där ljuvliga badrummet har jag varit!!!! Älskar ditt badrum Lotten, skulle nästan kunns bo där tror jag, hihi, och ditt badrumsskåp där på väggen är såååååå snyggt!!!!!
    Hm, det där kanske kan vara en parfym som faller mig i smaken, gillar heller inte tunga dofter. Måste nog ta och provlukta i någon butik.

    Ha det nu toppen på mässan och lova att hälsa alla som jag känner. Ser dig framför mig när du får syn på några snygga zinkväggar eller rostigt golv eller något liknande, hihi.

    Puss och Kram
    Marie

    Ps. 50 tulpaner!!!!! Din lyckos!!!!

    SvaraRadera
  24. Turkost är verkligen vår, underbart:) ha det så himla roligt på formex kram sandra

    SvaraRadera
  25. Herlige bilder!! Kos deg på Formexmässan!! Der skulle jeg gjerne vært også;)

    Klem
    Anette:)

    SvaraRadera
  26. Halloj!
    Då kanske vi ses där!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  27. Häääärligt Lotten :-)) Jaaa, mycket jota fick vi allt se idag..men också såååååå mycket fint..skall nog se till att beställa hem från enåannan rolig ...Ha det gott..kram kat

    SvaraRadera
  28. Wow 50 tulpaner!
    Ljuvliga bilder..så snyggt!

    Har också lite förkärlek till turkost just nu, satt och målade lite igår, vi får väl se vad det blir..=) haha...
    Provade till och med ett par turkosa skidbyxor på Stadium idag...haha men där gick gränsen kände jag allt =)

    På tal om allt och ingenting igentligen..
    Ha en superduper helg Lotten
    Kram Anna

    SvaraRadera
  29. Härligt med goa parfyme och vita tulpaner sen!!! Wow, så härligt!

    Var på Formex idag och fötterna värker och ögonen har sett alldeles för mycket..igen! Härligt var det!
    Lycka till på lördag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  30. Hoppas du hittar mycket fint på mässan, har tyvärr inte själv möjlighet att åka.

    trevlig helg!!

    Kramkram Marie

    SvaraRadera
  31. Mm, känner doften ända hit.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  32. Hej. Jag måste bara säga att du har mycket fina bilder på din blogg! kan inte sluta titta:) Jag har precis börjat den här stilen i mitt hem och på bloggen som jag glömde bort ett tag men nörjade igen, så jag gör allt för att leta insperation! kommer titta in på din sida många gånger, verkar som du är duktig på blommor så jag kommer säkert att fråga något om blommor någon gång, har inte tummen mitt i handen men det där med gröna fingarar tycks jag inte ha fått :/ ville bara säga att jag tyckte mycket om din sida!
    God fortsättning!

    Mvh Desirée.

    SvaraRadera
  33. Vakre bilder... nydelige farge på parfymen... kos deg masse på messen...

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  34. Ja, det va nått att vänta på du!! 50.. ojoj!

    Ha det gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  35. 50 vita tulpaner...hur härligt är inte det !!

    Ha en fin helg
    Eva

    SvaraRadera
  36. Haha, nä gillar du lammöron, otippat :D
    Åh, jag gillar också lammöron.. och buxbom och funkior... just funkior kan man ju inte få för många av, så många underbara sorter!

    Trevlig helg Lotten!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  37. Härliga bilder!

    Att vänta på ett fång med vita tulpaner...hade jag också kunnat tänka mig...
    Tulpaner är vår för mig...och Formexmässan...aahh så härligt...någon gång ska jag också ta mig dit...trotsa de 100 milen mellan oss...

    Ha en underbar helg!

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  38. Hej!
    Vilka underbara bilder från ditt badrum. Turkos är en jätte fin färg både i inredning och till kläder tycker jag. Vi kanske ses på mässan, ha så kul.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  39. Du visar så vackra och inspirerande bilder! Tusen tack!

    Är parfymen ny? Älskar warm cotton men det är ju alltid kul med någon ny ljuvlig doft ;-) Simply soap låter som det passar mig perfekt!

    Trevlig helg och stora kramar

    SvaraRadera
  40. Lillkatten Asta vaknar till liv här på skrivbordet av dina fåglar ,även jag =)

    Sååååå härliga ljud !!!

    Ha det bäst du gulliga !
    Kram Sussi O

    SvaraRadera
  41. Jabbis vilka härliga bilder från badrummet! Hade förra husägaren på besök idag med en bamsebukett tulpaner i alla tänkbara färger...ljuvligt! Hon var så glad och rörd över att vi tagit hant om hennes hus på ett så fint sätt. hade förståss sett rep i Lantliv.
    Det var kul!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  42. Hej Gumman

    så fina o fräscha bilder,,,man bara längtar till våren,,,,KONSTIGT då man precis nyss längtade till julen: Ja det svänger fort:)
    Kul m Formex

    ha en underbar helg fina du
    Kram Sari

    SvaraRadera
  43. Fina tvålar och grejor! Härligt med tulpaner så här års :) Ha en bra helg! Kram, Tina

    SvaraRadera
  44. Hoppas Formex var bra.
    Jag kommer hit istället och får inspiration och snart oxå vårkänslor då. ;-)

    Ha en riktigt skön helg!

    Kramar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg