en hälsning...

..från en superslö julfirare!

strutar i min talrikshylla, det fina rostiga lövet har jag fått av susanne ,
tack såååååååååå mycket!

nu är paketen öpnnade och barnen sitter helt försjunkna i jullugnet och leker...
kalle vid sin nya lap top...
gustav med sin brevbärare från duplo...
och ebba provar kläder som en tok...
allt i sorlet från emil och griseknoen, härligt guuu vad skönt!
själv har jag fått årets julklapp, spikmattan med tillhörande kudde ohhh det är faktiskt skönt!
sen har jag fått tre klänningar, såååå mycket lottenklänningar, tjoho!
ska kanske ta en av dom i dag...
jaaa snart ska vi göra oss i ordning då, vi ska på julfirande nr 2...
till syrran, hon är helt suverän på pynta och laga mat så det brukar bli såååååååååååååååå trevligt, dit kommer far min med och hans fru, så det blir lite julklappar till...


må väl och myspys julen som bara den!
varmjulkram lotten

Kommentarer

  1. Mmmm din tallerkenhylle er så vakkert pyntet - likte særlig korset av kanel... Her har vi det temmelig likt som hos deg - ungene leker med sine nye liker - dataspill, barbie og prinsessekjoler... Jeg sitter forran peisen og bare slapper - mmmm så deilig det er!
    God jul
    Klem Hilde

    SvaraRadera
  2. Vilka fiiina strutar!!
    Och vad härligt med tre nya klänningar!!
    God fortsättning;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. ååå så nydelig tallerkenhyllepynt du har. Hvolke skjønne rustede blad:) Fine kremmerhus også. Du kan virkelig kunsten med å pynte. Ønsker deg og dine en videre fin jul!!

    SvaraRadera
  4. Så fint i din tallrikshylla. Låter som en skön julafton ni haft. Idag är det lugnagatan här. Men i morgin är det fullrulle igen. Då kommer alla barn och barnbarn igen och käkar kålpudding.
    Kramis mamma C

    SvaraRadera
  5. Låter så härligt alltihop! Ha en fortsatt skön jul!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  6. Här kommer en myspys hälsning från Kalix..är så slö idag så det är inte klokt, äter, dricker kaffe o mår gott !!
    Åhhh, fick du tre klänningar, dom måste du ju bara fota o visa, kan tänka mig att de är ljuvligt fina !!!
    Ha en fortsatt trevlig Jul vännen
    Kraaam Anette
    P.s Jag har fotat mina klappar, visar nån dag...

    SvaraRadera
  7. Nydelig julepynt og pakker! Håper du får en fin romjulstid. Gleder meg til nye innlegg fra deg fremover!

    Juleklemmer fra Stine

    SvaraRadera
  8. Ha en fortsatt magisk julhelg!!

    Och inga problem med att välja klädsel inför kommande middagar, förstår jag... ;-)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Enjoy your Christmas with your family! Love your packages...all so artistically wrapped! Merry Christmas! Laura :)

    SvaraRadera
  10. Tittar in och önskar dig en fortsatt mysig julhelg!!

    SvaraRadera
  11. Hej Lotten och God jul, vad jag förstår så har din jul varit bra, Jag är avundsjuk på dig som hade snön kvar på julafton, vår försvann dagen innan, tyvärr, så nu är ALLT grått och trist det regnar till och med=(
    Dina bilder är som vanligt HELT underbara.
    Ha det gott!

    Kramkram Marie

    SvaraRadera
  12. Hälsningar här i din underbara blogg <3

    Otroligt vackert paket!

    SvaraRadera
  13. Härligt med jul, mys och familj!!
    Och juldagen är nästan skönast tycker jag - det är då man tar det lugnt och andas ut.

    Önskar dig en god fortsättning på julen och firandet.

    Kramar
    Willewira

    SvaraRadera
  14. Lika vackert & positivt som vanligt, tack för att du finns!
    Bästekramen,
    Lydia

    SvaraRadera
  15. Låter som en härlig jul måste jag säga. Själv hade jag barnen hemma på lillejulafton som vi säger här nere och självaste julafton var jag hos dottern.
    Du kan tro att barnen fort blir stora alldeles för fort.
    Fina saker du har fått, gillar både rostigt och zink.
    Idag regnar det här urtrist väder men med lite eld i spisen och ett par rödrandiga mysbyxor och en prickig klänning har jag julmysat mig hela dagen.
    Fortsätt ha det gott
    annika

    SvaraRadera
  16. Så härligt det låter med julklappar både igår och idag!

    Ha en fortsatt härlig jul!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  17. En riktigt fin fortsättning på Julen önskar jag dig, goa du.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  18. Hej fina du!! Tack för din hälsning...önskar dig en fin fortsättning samt ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2010!!! Snart tar vi en mysig fika, eller hur?


    KRAMIS
    Hanna

    SvaraRadera
  19. Vill bara önska dig en forsatt god helg....spikmattan har jag haft god hjälp av många gånger, kan till o med somna en stund på den.
    I morgon skall vi iväg på uppvaktning, så idag har bara slappats. Trevligt att umgås lite mer i juletid.

    Må så gott,
    Ia

    SvaraRadera
  20. Hej! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena

    SvaraRadera
  21. Vilka vackra paket du gjort och så fint du har det i din tallrikshylla :-)
    Önskar dig en fin fortsättning på julen
    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  22. Wishing you a very merry Christmas, with lot`s of blessings -Gypsy Purple -Chamara

    SvaraRadera
  23. Heeej !! God fortsättning :)
    Nu skriver jag på min nya dator och är glad. Tre nya klännngar låter inte så dumt det heller. Får vi se dem ??
    Jag försöker att mysa, men jag blir lite stressad. Jag borde ju jobba som sjutton nu när jag har så mycket tid...

    Stor kram
    Anci

    SvaraRadera
  24. vilka härliga julbilder. Det låter som om alla är snälla och glada nu hos er, hihi. Tre klänningar var inte dåligt det heller. Önskar dig en God fortsättning och fortsätt myys!!

    God Julkram till dig från Heléne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg