den bäste hjälpredan...

...och busigaste!


hej igen!
är sååååå glad för att ni vill komma hit!!!

vill idag visa några härliga bilder på min småbusiga goa tvååring som följer mig vart jag än gå.
av en arbetskamrat fick jag dessa äkta lappstövlar i tovad ull, de hade hennes söner för så där 40 år sen, och dom vill inte veta av dom.
gustav och jag älskar dom, guuuuuuuuuu så fagra stövlar, varma med!

en dag sprang han ut i hallen och satte på sig dom och den varma mössan,
såklart ville han sen fotas, fniss!
ett annat bustreck är att han flyttar på det som går i granen,
det gäller att inte ha glaskulor inom räckhåll, hihi!
nu ska jag busa vidare med gus!
varmsöndagskram lotten

Kommentarer

  1. Världens sötaste.......Stövlarna är ju helt underbara.......Ha en skön söndag, den sista 2009 faktiskt ;)

    SvaraRadera
  2. Ooooo vilken liten goding du har! Vilka söta kläder.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Han är verkligen supersöt och stövlarna är ju som en dröm och ser sååå varma och goa ut!
    Ha en skön söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Åhhhhh fy tusan vilken go kille, sååå söt alltså, och vilka fina kläder han och och skorna !!!
    Ha nu en toppendag vännen
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Aaawe..han e ju bara föör söt..o stövlarna e ju huur fina som helst!
    Här e de en kise som flyttar på sakerna i granen...drar ner dom då...=//
    Meen som sagt...de gäller att inte ha några ömtåliga saker längst ner...
    Ha en härlig söndag nu..du goa Lotten...
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten, nej men åh vilken bedårande liten varlse med de mest finaste vinterkläder & skor man kan tänka!!!

    Och granen så tjusig, och lika snygg till nyår som till jul i de färgerna! Jag gillar inläggen under också, smakfullt ala Lotten!

    God & Mysig fortsättning önskas fr Nordingården

    SvaraRadera
  7. Så skjønn sønnen din er! Deilge varme klær kan jo ikke ungene få nok av, og skoene var flotte!
    Nyt juledagen videre...
    HIlde

    SvaraRadera
  8. Vilken lycka att få såå fina kulturskattskläder""..ser så goa och sköna ut!
    Mina saker hänger helt ifred i granen..och jag måste erkänna att jag saknar tiden då barnen var små..mycket lek o stoj i granen då!!
    Har för mig att jag inte uppskattade det då..haha..

    ha en härlig fortsättning på årets slöaste och härligaste dagar!!

    Stora varma kramen ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  9. Åh, han är så söt!
    Både mössan och stövlarna är superfina!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Men gud så söta stövlar på en bedårande gullig unge! Jösses!!! Ha en underbar dag! Marie

    SvaraRadera
  11. Men så söööt han är... Ha en riktigt GOD FORTSÄTTNING vännen. Kram Tina

    SvaraRadera
  12. Jag håller med! Urfina!!! Och vilken go lite grabb!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  13. Your little son is so lovely and so nicely dressed! Enjoy him!!
    Happy Sunday!
    Vale

    SvaraRadera
  14. Goaste lilla Gus!

    Världens goaste lilla tvååring1

    I löööve him! Superfin!

    Bamsekram till honom från tant Lena

    SvaraRadera
  15. Little boy blue...he is a charmer! Enjoy every moment with Gus...little boys grow up so fast! I am lucky to still be enjoying time with my son Dan, although he is 25!
    Take care, Laura

    SvaraRadera
  16. Åå, så fin ha är lillkillen!
    Önskar mina pojkar kunde tänka sig att använda stickade tröjor också.. men de kliiiiar säger de... suck...

    Hoppas ni haft en mysig jul..
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  17. Hej Lotten!
    God fortsättning till dig och din söte lille hjälpreda!
    De där stövlarna sër ju ut som nya!!! Såå söta!!!

    Vilken gran! Magnifico!

    Fortsatt sköna dagar och julefröjd!!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  18. Sicken going, sååå söt! :o)
    Kan tänka mig så bra hjälpreda han är och han har tydligen redan mammas intresse för att piffa och ändra i inredningen! :o)
    Bästa mellandagarna önskas ni,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  19. Åhhh hoppas att du vinner budet på odd mollyn !! Jag håller tummarna..det brukar gå bra att buda precis vid juletiden har jag märkt, för jag vann en odd molly dagarna före jul, kan knappt fatta det själv, en omlott tunika i naturvit brodyr !!! Ihhhh...längtar tills den kommer i lådan..
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  20. Herre gud vilken goding!! En riktig sockertopp;o)
    Jag bara älskar lusekoftan han har på sig!! Så fin till din Gustav!!
    Ha en mysig söndag!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  21. Hej Lotten
    Såna där skor har vi haft här förr, det är extremt lätta, och mycket varma, så det är bara att gratulera.Gud vad söt han är, han följer dig vart du går, det minns jag min minsta son är 18 år, han följer verkligen inte vart jag går, han är mest hos sin flickvän.
    Känslan av att ha en sån liten är så ljuvlig, oftast så hinner man inte njuta nog, man tror att tiden räcker hur länge som helst, så här i backspegeln så fattar man.
    Du har en sån vacker gran, vit och härlig, hos mig ar den full med färg, mina 4 barn ska ha det som alltid.
    Men en dag så kanske jag kan ha en vit gran i nåt hörn.
    Men dina bilder är så gulliga, och vackra.
    Ha en fortsatt bra helg, och ett riktigt gott nytt år önskar jag dig Lotten.
    Kram från Norrbotten
    Zara

    SvaraRadera
  22. Men du vilken liten sötis!Stövlarna var ju underbara också!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  23. Vilken härlig och go' hjälpreda!!

    SvaraRadera
  24. Hallå o god fortsättning!

    Men du tussesnutt så söööööt!
    Himmel vilka söta skor......tröja...mössa....oooo uuuuunge!!!!
    Såååå gulligt med runtflyttande av julgrans pynt....!!
    Det gulligaste jav vet är när de hänger allt på samma gren...;)
    Ljuvliga bilder från ditt uterum!

    Vi sat faktiskt här och spånade om att vi kaaaanske kan sitta ute i vårt nästa julafton. Det vore mysigt!

    Ha ett fortsatt mysigt slut på 2009!!
    Kraaaaaaaam katarina

    SvaraRadera
  25. Hej !
    Han är så fin och det är nog fler än han som är busiga :)
    Tack för tipset om NoaNoa.
    Jag har drabbats av rastlös-ingen nytta gjord-sjukan. Jag vill ju göra mer roliga saker !! Hjälp !!

    Busa på nu ! Och njuuuut !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  26. Vilken fin gran. Förstår om du inte har glas längre ner i granen, haha. De där stövlarna var för fina. Och varma är dom säkert också. En så tröja stickade jag till min dotter en gång. Det var ett evighetsgöra tyckte jag, men fin blev den.
    Önskar er en god fortsättning.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  27. men ååååå så söt din lille Gus är, vill bara ta honom en stund hihi. Vad mycket fina saker du har i din gran den är såå grann.
    Ditt lysande klot var ju oxå så vackert, fiffiga du.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  28. Just ja.....glömde ju berätta vad jag fick i julklapp...
    En sekatör, kratta o spade.....som är blommiga!!!!! Kan det bli bättre???
    Nu är jag rustad för våren och trädgården...;)
    Kram igen

    SvaraRadera
  29. Å så söta lappstövlar...vilken söt liten herre...förstår att de passar gott tillsammans de små glinen..:-)) Varmaste kramen kat

    SvaraRadera
  30. Men, vilken gullig liten hjälpreda du har. Söta små näbbstövlar oxå. Ha en fin kortvecka.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  31. Vilken prins!! ljuvlig!! :)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  32. Så vacker gran och fint pyntad, men den sötaste av dem alla är ju din lille Gus, ett sånt charmtroll sååå söt. Stövlarna, tröjan och mössan till är verkligen jättfina. Urgullig ihop, gossen är ju en riktig julpralin :-) God fortsättning Lotten. Kram Paula

    SvaraRadera
  33. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  34. Hej Hej
    Jösses vad fina stövlar och vilken charmtroll! Så söt!
    God fortsättning Kram Nina

    SvaraRadera
  35. Hejsan!
    Vilken liten rackare du har....så himla söt.

    Stövlar och de stickade tröja o mössa, helmysiga...:) kul att de kommer till användning igen.

    Ha det bäst
    Kraamar från AnneLi...SussiLi...

    SvaraRadera
  36. Underbara stövlar på en söting. Det ska vara bus i barn, då är det som allra bäst tycker jag.

    Ha det härligt!
    Anna

    SvaraRadera
  37. Hej där!
    Men så söt liten kille:). Granen är också jätte fin men lillkillen slår den med hästlängder! Underbart med småbarn man vill mest bita i dem för att de är så söta:). Busiga barn är friska och glada barn och de vill vi ju ha!
    Ha en fortsatt skön jul!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  38. Vilken underbar liten hjälpreda! Nilla

    SvaraRadera
  39. De DÄR gillade moi :o)))) Och tröjan ser precis ut som dom moster stickar till mina barn. Min mamma är norsk (ja, jag vet. det förklarar allt **fniss**) men den ende som bosatt sig i Sverige.
    Så hennes syster stickar så himla fina Norge tröjor till barnen men den största vägrar använda sina =(
    Dom sticks mamma......Vad gör man ?! **ler**

    Har inte hjärta att säga det till henne heller ;-)

    Int ha jag fått barn hällä ;-). Jag har bara så svårt att läsa bloggar nu när jag går och är stenhög hela tiden Hi hiiii

    Men i förrgår trodde jag minsann att han försökte borra sig ut! Hej å hå vad han grejade där nere.... Min bästa vännina tjatar hela tiden om att jag ska få före nyår så våra kommer på samma år. Synd att göra henne besviken eller hur ?! **fniss**

    Ha det jätte gott Lotten och du! Tack för allt gulligt du skriver till mig! Du e bara fööör söt :o)

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  40. Vilken söt och go hjälpreda...

    Önskar dej en god fortsättning.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  41. I somras, när jag och svärmor rensade hennes garderober, hittade vi ett par sådana, som tillhörde min man en gång i tiden. De finns här hemma , och väntar på att värma någons fötter, [om det kommer någon stork någon gång, vill säga]. De är underbara, likaså din son.

    Granen är himla vacker. Det är klart man måste röra och möblera om i den. *Skruttis*.

    Ha en underbar , ny , vecka!

    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  42. Världens sötaste stövlar på världens sötaste Gus!!!!

    Julgranen är ljuvlig, en riktig gran a´la Lotten!!!!!!

    Många kramar
    Marie

    SvaraRadera
  43. Hej
    men sååå söt!!!! Stövlarna var ju bara så goa...
    stor kram till dig

    SvaraRadera
  44. Vilka underbara kläder och tussar han har. Jag hade med såna tussar när jag var liten.Kram Katta

    SvaraRadera
  45. Det er første gang jeg er innom - og jeg ble helt "tagen" av de nydelige fuglekvitringen! Lyden er såå klar at jeg snudde meg rundt for å se etter fuglen! (selv om jeg selvsagt sitter innomhus og det er 20 minusgrader og ingen fuglekvitring ute!)
    Ella

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg