mer magic...

...tada, lite hokus pokus!!!!







hilloooooooooo!
tack för alla rara grattis hälsningar!!!!

här kommer då del två från
rappnes, slottsträdgården ulriksdal!!!
en magisk afton och helt ljuvliga blomsterarranemang,
mitt i allt härligt en kisse som jag sett där mången gång,
liggandes på de mest oväntade ställen,
han verkade lite förvånad över alla gapande och ohhhhandes besökare, fniss!!!

i dag går min auktion på julklapps lammöronssaker ut,
om du vill kika klicka på bilden längst upp till höger...
ha en gooo söndag!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. OOOoo vad det verkar ha varit vackert! Suck - kanske blir det nästa år igen. Grattis förresten , var det 27 du sa?!!!

    Idag blir det nog en tur till Fredrika med grannen.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från Ulriksdal. Ett besök nästa år kanske jag får till:-)
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Det ser så underbart ut! Måste ha varit fantastiskt att ha varit där. Vilken underbart vacker miljö att frottera sig i!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder från Ulriksdal!

    Måste banne mej dit nån gång!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!!!
    Men Åhhhhh säger jag bara...otroligt vackert och vilka kanonfina bilder!!!!

    Ha det gott!!!!

    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  6. Heg du fina!

    Och grattis till fjortisen )
    Men du vilken upplevelse. Ja där hade jag gäääääärna suttit med. Men jag valde medvetet att inte tävla för jag skulle inte haft möjlighet att åka. Kanske får vi möjlighet att ses vid nån bloggträff senare?

    Tack för att du visade bilder därifrån.

    Kramar Viveka

    SvaraRadera
  7. Jag älskar att besöka din blogg, här allting men underbart,
    bucolico poetiska
    gratulationer, kramar från Brasilien

    SvaraRadera
  8. Wow det låter som en undebar upplevelse-en sådan man kan leva på lääänge!
    Måste vara fantastiskt att få vara med och skapa den stämningen, med blomsterarrangeman, mat och musik.

    Önskar dig en skön söndag, Lotten.

    /Kram,
    Marie

    SvaraRadera
  9. Vad vackert, jag älskar den där guldiga urnan!! Vill ha, Vill ha!!
    Trevlig söndag:o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Hejsan svejsan!
    Vilka magiskt fina bilder!!!
    Och Julkatten pryder då verkligen sin plats! Så kul med katter som "bara" dyker upp!
    Ha det bra från fru Ekeby.

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga och underbara bilder från ulriksdal.Dit vil jag åka någon gång.Vad härligt.Här var det kalas igår mysigt.Idag ösregnar det.Ha en skön söngad gulliga du.Kramizar Rita.

    SvaraRadera
  12. Grattis i efterskott till din ungdom!
    För det vet du väl att du är =))

    Kan tänka mig att det var väldigt vackert i verkligheten med tanke på hur fin det ser ut på bilderna!

    En fin vecka önskar jag dig!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  13. Tack såå mycket för att du bjuder på dessa bilder... hade gärna varit där...
    Den där katten..hihi..skrämde slag på mig senast jag var där..stod och vände och vred på en planta då ngt lurvigt... strööööök mig mot benen..då jag e allergisk mot katter är jag inte van vid detta och hoppade baklänges...hmm.. sööt e den iaf...

    Ha det najs i veckan!!

    kraam Sanne....

    SvaraRadera
  14. Grattis Lotten,

    måste ha varit en härlig afton på Slottsträdgården.

    Jag som bor nästgårds måste verkligen ta mig i kragen och besöka detta evenemang nästa gång...men det blir ett par turer hit då o då, en liten lisa för själen med fina promenadstråk. Brukar prata med katten så klart....

    Hurra o kram,
    Ia

    SvaraRadera
  15. Oj,oj,oj !! Det är ju bara så fint allting ! Och kissen mitt i allt passar på något sätt in.

    Ha en skön vecka !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  16. Hej Lotten!!!
    Å vad roligt ni haft det!
    Å fina bilder på olika växter!!!
    Ha en fin vecka!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  17. Roligt att se lite bilder från kvällen - själv glömde jag kameran i bilen i min iver!
    Har iallafall fotat de finfina saker som fick följa med hem från växthuset och lagt på bloggen; det fanns så mycket fint, jag hade kunnat handla mycket mer!!!!
    Nu har jag varit på kurs både lördag och söndag så jag känner mig rätt mör efter torsdagen samt helgen! Som tur är det ledig dag för mig imorgon!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  18. åååå vilken underbar kväll,visste inte att såna fanns verkligen välbehövligt..jag brukar aldrig vinna nåt men hade turen att först vinna arlas nya kokbok och sedan tiil eldkvällen,kommer att leva på det jättelänge..ett stort tack fru fortuna och lotten med sin fina underbara blogg..lev väl åsa på krokstugan,nyköping

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten!
    Läste att du fylld efjortis, eller nåt..*hihi*.. Stoort grattis i efterskott i alla fall!!!!

    Wow jag har inte svårt att föreställa mig magin!
    Tänk vad såna upplevelser etsar sig fast och brinner kvar där inne som ljus...
    Magi!

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  20. Tack för dina varma ord!
    Ni verkar ha haft det supermysigt!
    Ha en fin vecka!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  21. Hej gulliga Lotten !

    Åhh, vilka magiska bilder , verkligen jättefina =)

    Ha nu en fin vecka !
    Kram Sussi O

    SvaraRadera
  22. Hej gumman!

    Ett stort, stort GRATTIS på födelsedagen, du får en bamsekram utav mig!

    Suck, vilka bilder!!!!! Måste ha varit en alldeles magisk afton!!!!

    Ha en fin adventsvecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  23. God kveld

    Du verden for noen flotte dekorasjoner.
    Vil bare si bloggen din er kjempe fine.
    Ønsker deg er herlig uke.

    Jule klem fra Lisa

    SvaraRadera
  24. Hej du 41:an! *fniss*...underbara blomsterarrangemang du visar idag med...vilken känsla det måste ha varit att ha vart där!

    Tack goa rara för grattishälsningen!

    Du är för söt och go du tjejen. Jag blir alltid så strålande GLAD när jag läser dina inlägg.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  25. Hej Lotten
    Grattis till fylla året, så kul du haft.
    Men oj vika helt fantastiska bilder från Rosenadals trädgård, sånt kan man ju sakna här, men Brolle han är ju härifrån och uppträder i vår hemstad,då och då, hälsar på i musikskolan där min son går ibland.
    Själv har jag inte talat med honom, men begåvad är han.Bilden på blomman som liksom rinner som en slöja ner är super.
    Jag gillar namnet där du köpte din tjocka linneduk.
    Efter att ha gormat med mina bloggar så mycket så har jag nog fått det i ordning nu.
    Ha det så bra.
    Sköt om dig och njut till mig också när du får se allt det vackra.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  26. kan nog aldrig trötta på dina bilder från kvällen!! verkar helt underbart!!

    Hoppas att du får en bra start på veckan!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  27. Mmmmm, man kan känna atmosfären av att bara se bilderna ju....
    Vackert! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  28. Hjälp så mycket fint! Det är där man ska hitta rostiga saker alltså? Jag som försöker "rosta" själv och svär under försöken.... Jag har misstänkt att du är en fjortis :)) Grattis vännen! Tina

    SvaraRadera
  29. Våga vägra bli avundsjuk känner jag när jag ser dina bilder från den aftonen!
    //hon som vågade vägra!
    :)

    SvaraRadera
  30. Hej kära lotten!

    tackar som ödmjukast du delar med dig av den magiska aftonen.. vilka sagolika bilder kan bara tänka mig det i verkligehten..
    FANTASTISKT!!


    kramar
    A-C

    SvaraRadera
  31. Hej Lotten, du verkar ha haft en helt fantastisk tid sen jag var inne hos dig senast, kul för dig. Såg att du har fyllt år, GRATTIS i efterskott=)
    vilka blomsteruppsättningar det var på den magiska kvällen,synd att man missade det.
    ha det jätte bra!!!

    Kramkram marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg