lammisar på gång...

....snart är de till salu på tradera!


tjong i medaljongen...
här står det lammisar på rad nurå...
tanken är julklapps lammöron!
ni får hålla tillgodo med en suddig mörkerbild,
ljuuuuuuuuuuuuuset är fortfarande väck...
så de kommer inte komma ut till försäljning förrän de fotas i ett rättvist ljus,
skriver här på bloggen när...

ha en gooooooo kväll och torsdag,
i morrn kväll så blir det trumvirvel...
då drar jag 5 vinnare som får 2 biljetter var till en
gnistrande magisk afton

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Dom ser fina ut Lotten, jag håller utkik på Tradera. Fint till advent, du är jätteduktig med lammöron.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Dom är ju för ljuvliga dina lammöronsverk Lotten! Man vill bara gosa med dom!
    Jag har pysselsug men kommer inte riktigt till skott idag, tror det är bristen på ljus som gör det!
    Så jag njuter av pyssel hos er andra istället!
    Kram på dej! Cilla

    SvaraRadera
  3. Hej frun!

    Kul med dina lammöronskreationer :) De ser nästan ätbara ut...

    Lycka till med traderandet.

    Kram,

    Anna

    SvaraRadera
  4. Oj vilken lammöronsproduktion! Det var inte dåligt! Ja, det är väl en härlig julklapp att få...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  5. Fin, fina..helt otroligt!! Har provat att göra en krans o två ägg..hihi..skall inte ses på nära håll..supersvårt!!
    Vill jag ha fler tänker jag absolut köpa av ett proffs.. känner faktiskt till ett sådant..börjar på L...slutar på otten ;)..

    Ha det gottis!!

    Kraam Sanne..

    SvaraRadera
  6. En fin kväll till dig också!
    /Lina

    SvaraRadera
  7. Christina Niska Andersson11 november, 2009 19:45

    Halloj vännen!!!!

    Vilka kreationer....måste hålla koll på tradera....
    Jag har sagt det tidigare....vilka bilder och texter du bjuder oss på...härligt...jag njuter som vanligt....

    En fortsatt trevlig kväll till dig också......

    Många kramar
    Christina

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Lotten Du vann en av de fina gamla kryddburkarna med kryddorna kvar i burken. Du ser min mailadress i högerspalten på min blogg.Maila din adress så skickar jag burken.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  9. Hej !
    Så gulliga lammöronskapelser ! Jag vill ha !!!
    Nu ska jag hålla mina tummar i minst 24 timmar så hårt jag kan, så får vi se om det hjälper :)

    Kram till dig, min vän
    Anci

    SvaraRadera
  10. Rätt in i lammöronverkstan kom man här...myysigt!
    Nästan som lite tomteverkstad du har då ju!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  11. Hej söta Lotten!

    Vad roligt att sitta och pyssla sådär. Jag har alldeles för lite tid för sådan och har fullt upp med att hänga med här på bloggen på kvällstid... :)

    Och mörkt är det även här när jag kommer hem. Fotandet har liksom kommit lite av sig.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Å, så mye fint du har laget, Lotten!! Du er kjempe-flink!! Kan man kjøpe tingene dine på Tradera fra Norge?

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  13. Tradera,det måste jag hålla koll på! Är tradera tokig i perioder...Jag håller tummarna till morgondagens stoooora utlottning!
    Annica

    SvaraRadera
  14. hej Lotten
    så fina lammöron du har gjort. Dom gör sig superfina till advent..
    allt gott till dig - sov gott/Catthie

    SvaraRadera
  15. Hej goa Lotten!

    Åhhh de är oemotståndliga!!! Så himla söta och riktiga små konstverk!

    Vet du Lotten, jag har aldrig sett ditt yrke där på startsidan förut..beteendevetare, det låter så grymt spännande. Har en kompis som pluggade till det och hon pratade en massa om det och det lät verkligen som ett bra jobb!

    Kram goa vän! Ja, jag hoppas att Marie och jag kan komma och besöka dej nångång. Hon har ju pratat en heeel del om dig och ditt vackra hem, så jag är dönyfiken! =)

    Mia

    SvaraRadera
  16. Verkligen ljuvligt fina dina verk. Mycket jobb.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  17. Heisan lotten..
    Du er ekspert på lammeører.....så mye fint du har laget..Heldige er de som får disse...*Klem Kerstin

    SvaraRadera
  18. Ååh, vilka fina lammisar :)
    du är så duktig!

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  19. Vilka söta lammöron! Eller ditt pyssel alltså =) Lycka till med försäljningen av dem!!!

    kram johanna

    SvaraRadera
  20. Helt underbara lammöronkreationer.

    Ha en riktigt fin dag
    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  21. Jättefina lammisar du gjort! En bra julklapp att ge bort!

    kram Marina

    SvaraRadera
  22. ååå Lotten du är så himlans duktig!

    Jag är så glad för min lilla krans och jag har ställt den på spiselhyllan så jag ser den varje kväll när jag blickar in i elden...;)
    Ha en go helg!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  23. Flotte. Ønsker meg en slik. Ha en fin dag og kos deg.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  24. Oj, vad fint! Tänk att man inte kan låta bli att ta på dem.
    Gick förbi en vilsekommen planta på jobbet för några dagar sedan, mitt bland krypoxbären, och naturligtvis måste jag nu "gossa" med den varje gång jag passerar...

    Kram:
    Annette

    SvaraRadera
  25. Ja jag är helt häpen över de vackra tingen.
    kram sara

    SvaraRadera
  26. ÅÅÅÅhhhh vad underbara .Kan jag inte få köpa 3 stycken av dej .Jag vet inte hur tradera funka.Jag bara älskar dom.har kollat med blomsteraffärer runtomkring där vi bor men inga lammöron inte!!!!Snälla Lotten jag ber på mina bara knän_Ha det gott stora kramizar ~~~~RITA~~~~~-

    SvaraRadera
  27. Gokväll Lotten!! Men du är ju fena på o göra lammöronsgrejor.. Asken är ju helt lovely ska kolla tradera.. massa kramar to you sussie

    SvaraRadera
  28. Vilka fina lammisar du gör. Helt fantastiskt vad mycket du kan skapa med dessa blad. Jätte jättefina.
    //Jessica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg