mossiga idéer...

...och glittrande ord!


hej du fina!
vad kul att ni vill komma hit, sååå glad så jag spritter,fniss!!!
en lykta som jag irriterat mig sååå på för den var sååå boring...
fick ett mossigt ryck och duttade och lindade på vitmossa, tada, en mosslykta, runt handtaget lindades tjärsnöre, luktar najs!
cosy yeeeeeeah!
av en helt magiskt härlig kvinna
har jag fått dessa helt otroligt fina ord, se nedan och bilden här ovan,
jag hjular och jublar med blossande kinder med trillande tårar...
taaaaaaaaack!!!
"Lotten Med bloggen Lottens vita och gröna. denna bild, för du Lotten glittrar, du är som glittret på vattnen, jag kunde inte ge en blomma det här var den enda bilden som påminner om dig, och din blogg, du förgyller mångas dagar med ditt sprudlande språk och det är alltid skönt befriande att läsa din blogg."
varmkram från en alldeles glittrande och mossig lotten

Kommentarer

  1. Härliga Lotten!
    Det där var en passande bild för dig.
    Glittret på vattnet.
    Fin beskrivning av dig.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Så härligt du gjort med mossa:)


    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mycket mossig lykta, men väldigt coool. En superb beskring av just dig.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Ja, det var ju tur att du talade om att det var en mossig lykta du gjort. Jag försökte se om det fanns ord i mossgirlangerna först ...

    SvaraRadera
  5. Men hej lotten :-)) Vad roligt att du vill vara med på SIB, jag har redan lagt in dig som medlem så fler kan få läsa din underbara blogg och se dina vackra bilder.
    Du é sååå välkommen i gänget :-)
    Varma kramen Lisa

    SvaraRadera
  6. Goa Lotten !Ja den beskrivningen passade på dej helt perfekt......Bilden var helt underbar,Passar oxå.Helt klockrent kan inte bli bättre.cool lykta.Ha en skön kväll och en underbar onsdag STOR KRAMIZ ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  7. Mosslykta något alldeles nytt och kul...Tack för tipset har en del booooring lyktor jag me! Härlig beskrivning av av vad det verkar som en härlig tjej:):)

    SvaraRadera
  8. Visst är det roligt att bli uppskattad, och inte minst, viktigt. Vad kul att du fått ett alldeles speciellt kort...

    Lyktan du piffat till blev ursnygg.

    Ha en bra kväll.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  9. Hej Lotten!
    Å, vad fint gjort!! Du är verkligen en härlig person. Jag håller med, det är befriande att titta in till dig. Du skriver fritt, direkt från hjärtat och så tänkvärt!
    Heja dej!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Kunde inte ha sagt det bättre själv..Håller helt med Zara.. En ren njutning att läsa din blogg..

    Den mossiga lyktan får mig att tänka på sagan om gröten som kokade över...Scarry..hihi..akta så inte hela huset svämmar över av mossa....

    Ha det gott! Själv är det "fredagsmys" redan i kväll..Semester ;)

    Kraaam Sanne!!

    SvaraRadera
  11. Jaa Zara är unik, liksom du Lotten! Jag tycker hon fångade dej perfekt, för du är "sparkling"!
    Tänk att trolla en lykta från boring till lovely med lite enkla medel- love it!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  12. Jag förstår att du sover gott på den kommentaren :)

    Den här delen av världen är generös och varm och du är en del av den.

    Sov gott,

    Anna

    SvaraRadera
  13. Hej goa glittrande Lotten!

    Tänk vad roligt man kan ha med mossa och så nice det blir! Bara fantasin sätter gränserna!

    Ljuvligt!!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  14. Sooo pretty dear Lotten. it makes you dream!
    sweet dreams,
    Rosa

    SvaraRadera
  15. Halloojs goa Lotten!! På dig växer då ingen mossa...du häpnarständigt med dina vackra arrangeman fr naturen!!
    Läste om din tråkiga vecka:(
    Men även att lillen redna blivit 2!! Stort grattis till sötisen!!!
    Ha det great!!!!

    ~~♥Kramelikram Millan♥~~

    SvaraRadera
  16. Gillar dina mossiga ideér....a lot! =)

    Kramis

    SvaraRadera
  17. Härlig bild som beskriver dig på ett fint sätt. Blir alltid så glad av att läsa din blogg och se dina vackra bilder. Fortsätt med ditt glittrande....

    kram tessan

    SvaraRadera
  18. Tack ,Lotten, du är såååååååååååå,ja jag vet inte,har inte ord.........men, du visar just nu ditt glitter, och strör lite över mig också.Tack!!Jag blev själaglad av din generösa kommentar, så själaglad. Du behöver inte mig, eller någon för att glittra, det finns inom dig. Min vi är glada som får komma hit och få lite festoff, och glittersmulor. Jag bara ällllskar din mosslyckta, den drog min blick hit i kväll, och aldrig så trodde jag att jag var med här, men jag är som sagt var jätteglad.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  19. Det är så vackert med mossa! :D

    SvaraRadera
  20. Halloj vår glittriga Lotten !!!
    Såååå fint skrivet till dig, det stämmer, du glittar !!
    Såå häftig mosslykta du har gjort, du kan du, alltid !!!
    Ha en toppen dag, och tänk lite extra på mig i morron bitti, då ska jag dit, you know !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  21. Hej goa Lotten!!!!
    Ja Zara hon kan hon!!! Å den bilden passar dig! Å jag tycker samma , man blir glad och inspirerad av din blogg!
    Ha en bra dag! Kram Agnetha

    SvaraRadera
  22. Hej, det stämmer Lotten du glittrar:).
    Lyktan blev jätte fin!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  23. Vad härligt det vart med mossan!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  24. Tycker också att det är en jättefin beskrivning av dig!

    Den mossiga lyktan är ju riktigt underbar!

    Ha en fin dag
    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  25. Jamen vad fint beskrivet :D
    Din blogg är verkligen ett litet haven där man kan drömma sig bort & låta sig bli inspirerad.

    /Kram,
    Marie

    SvaraRadera
  26. mossigt värre... helt underbart vackert. ska hämta hem mer mossa...
    kram sara

    SvaraRadera
  27. Det var en härlig beskrivning på dig tycker jag! Och väldigt passande också!
    Mossig tycker jag inte du är, men mosslyktan var härligt mossig!
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  28. Jamän det kunde väl inte beskivas bättre hjärtat.
    DU ääääär berikande!!!

    Gillar din mossiga lykta.

    Kraaaaaaam Viveka

    SvaraRadera
  29. Hej !
    Det är en fin mossig lykta du har gjort. Du är kreativ och också glittrande :)
    Vad roligt att få något sånt till sig och det stämmer bra på dig :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  30. Vilka roliga ideer du kommer på.Kan tänka mig att det blir ett mysigt sken när lyktan brinner i mörkret.Lita som hos trollen i skogen... Kram. Åsa.

    SvaraRadera
  31. Världen är helt vacker - ett glasklart bevis delade du med dig på detta idag!!!

    SvaraRadera
  32. Vad fin lyktan blev, måste bli ett magiskt ljus i den nu :)

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  33. Härligt härligt...vill se mera snart :O)

    SvaraRadera
  34. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  35. Älskar din blogg..får otrolig inspiration varenda gång!
    Ska ut i skogen imorgon o leta mossa :)

    Kramkram Git

    SvaraRadera
  36. Halloj !!
    Jag ska till butiken idag och presentera mig...gulp, gud så nervöst alltså..sen, hela nästa vecka ska jag iväg på annan ort och jobba...det är mycket nu, mycket nytt..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  37. Ja du, Zara är unik i Blogglandia. Så fina blommor och nu vattenglitter hon har skickat. Det passade så bra till dig. Och lyktan var mossig, kul idé.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  38. Vad roligt att bjuda dig på lite tips! Din blogg full av inspiration och idéer!
    Ha en skön torsdag.
    Anette

    SvaraRadera
  39. Den bästa och mest träffande beskrivningen till dig.. det är sån du är... lägg sen till lite fågelkvitter så är man hos DIG♥

    Skönt mossigt inlägg


    stor kram till DIG♥
    A-C

    SvaraRadera
  40. Love what you did with the moss!!!

    SvaraRadera
  41. Hej goaste Lotten! Zara har minsann träffat alldeles rätt igen - du är som ett tomtebloss fast att du bara fortsätter glittra och spraka!

    Ha det bäst - tänkte på dig häromkvällen när jag såg Bosse Rappne i Äntligen hemma...

    Kramar
    Lena

    SvaraRadera
  42. Hej Lotten!

    Länge sedan sist, jag har haft en liten bloggpaus.
    Förstår att du blev glad över bilden och de fina orden !

    Nu ska jag titta vidare på dina gamla inlägg från de senaste månaderna för att se vad jag missat :-)

    Kram//Torparfrun

    SvaraRadera
  43. Hej Lotten!

    Länge sedan sist, jag har haft en liten bloggpaus.
    Förstår att du blev glad över bilden och de fina orden !

    Nu ska jag titta vidare på dina gamla inlägg från de senaste månaderna för att se vad jag missat :-)

    Kram//Torparfrun

    SvaraRadera
  44. Det var en bra idè med mossan. Själv har jag sådan mossa som bara ligger i förrådet.
    Förstår att du blev glad för det fina kortet.Det passade bra in på Dej.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  45. Det var en bra idè med mossan. Själv har jag sådan mossa som bara ligger i förrådet.
    Förstår att du blev glad för det fina kortet.Det passade bra in på Dej.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg