ett blommigt utflyktsmål...

...lillsjöns handelsträdgård!
ahhh ohhh vilka härliga lavakransar va, ser ni pinnen, den har jag införskaffat mig!
superinspiration, ett mumma bord på hjul,
ohhh ett sånt ska jag ha i min trädgård!!!
najsiga saker överallt på denna härliga plantskola!

denna växt blev jag lite kär i, men plånboken sa...
du har andra kärlekar, snyft!

sååå fina bokstäver, men fåglarna där i högra hörnet kom närmare mitt hjärta!

heeeeeeeeeeeeej!
i går var jag tillsammas med några härliga bloggerskor på tur...
vi begav oss mot bålstas marker och första stoppet blev
lillsjöns plantskola, mycket vackert fanns att hitta där!!!
sen styrde vi mot systrars söta, det visar jag en annan dag...
tjing tjingeling!
lotten

Kommentarer

  1. hej lotten!!
    Vilken underbar plantskola!! Hoppas att ni hade en härlig dag..här är det inte så härligt idag..regnet öser ner o det är kallt o ruggigt..så idag blir det mys hela dagen..:)

    kramar elin

    SvaraRadera
  2. Men ännu mera tittgodis, vilket ställe!!! Tack för tipset och inspirationen, jättekul att se!!! Mari.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tackar för fina kommentarer på min blogg:)
    Vilket ställe, den där handelsträdgården, där skulle man villa kolla! De där ljuslyktorna var såå snygga!

    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ, her var det mye fint!!! Flotte bilder Lotten!

    vil haaaaaa bokstavene...

    Ha en super søndag
    Beate

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig utflykt ni har haft..Och såå fina saker du visar...verkar vara helt i din stil ;)

    Ha det gott!!

    Kramen ifrån Sanne1

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!
    Tack för tipset om plantskolan. Älskar vackra plantskolor med blommor blandat med lull-lull. Skrattade gott åt din beskrivning av besöket på Moderna. Måste nog hålla med dig, det är nog roligare att titta på besökarna än "konstverken".
    Hoppas att du har haft en skön helg,
    kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hej goa Lotten !
    Tack så mycket för en underbar dag i Bålsta :D Jag är fortfarande glad, inspirerad och så nöjd med min dag i bloggvärlden på riktigt. Jag hoppas att vi ses snart igen !!

    Stor bamsekram från mig
    Anci

    SvaraRadera
  8. Vilket ställe ni var på. Så mycket snyggt och fint det fanns.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Vilken unerbar plantskola .Hoppas att ni hade en super mysig .Vilket snyggt bord och alltid härligt med bokstäver.Hoppas ni hade en super mysig dag.Idag är det kallt och ruggit.Så idag blir det att mysa inne med tända ljus god mat och fika lite senare.Ha en skön och underbar söndag goa Lotten.Varmaste kramizen ~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  10. Hei Lotten! =)

    NÅ var det en stund siden jeg besøkte deg sist.

    Sååååååååå mye fint du viser i dag!
    Ahh.....
    Det bordet på jul...mumms.... snadder.
    Passe rått, akkurat passe lekkert;)

    Ha en fortsatt fin søndag.
    Kathrin.

    SvaraRadera
  11. Härligt!!!!!

    Ni hade säkert dundermysigt.

    Själv har jag bytt febern mot dunderhuvudvärk, bläääää!

    SvaraRadera
  12. Ser ut som en kjempe-flott planteskole!! Flotte bilder! Takk for herlig insoirasjon:)

    Ha en fin-fin dag!!!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  13. Vilken underbar butik. Det ser jättefint ut!
    Vilken inspiration...
    Ha en fin vecka

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  14. Christina Niska Andersson11 oktober, 2009 16:23

    Halloj.......

    Oj vilket underbart tittgodis du bjuder oss på! Förstår att Ni hade det super mysigt.......
    ...själv håller vi på med tapetseringen, men ojoj vilken tid det tar, hade önskat att jag kunde viftat med pinnen och ropat simsalabim eller ngt liknande så att allt skulle vara klart, men nix pix det gick inte....det är bara till att fortsätta.....

    Må så gott så hörs vi.......

    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  15. Har försökt att få nyhetsbrev från dej. Vet inte vad jag gör för fel. Det verkar inte funka. Nu torkar jag lammmöron för att göra något,med inspiration från dej.
    Titta gärna in på min blogg.Jag har en tävling nu.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  16. Hej goa du!
    Å så bedårande vackert...som alltid här!!!!! Vilken lustig växt! Har jag aldrig sett!
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  17. Heej Lotten jättefina kransar fint du har hemma och ditt ljuvliga uterum det är alltid kul att göra en tur med kompisar kram A-M..

    SvaraRadera
  18. Hej Lotten!

    Oj, vad mycket ögongodis det var på den plantskolan!! Såg mycket jag skulle vilja ha... *suckar*

    Ny vecka, nya tag! Hoppas du får en härlig vecka, kram Evelina

    SvaraRadera
  19. ei Lotten
    så flott plante skole, mye fristelser der ser jeg. Herlig.
    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  20. Så härligt ni verkar haft. Den där slingerkrulliga växten var verkligen toppen snygg. Sån skulle jag haft i min kryddbacke.
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  21. Hej, allt väl?

    Vilken butik! Så vackra grejer...
    tips är alltid kul. Kram Pirre

    SvaraRadera
  22. Tjingeling!
    Vilka härliga bilder från plantskolan. Verkar vara ett guldstället. De små fåglarna föll jag handlöst för. Har småfåglar hemma i ett par varianter men älskar man fåglar kan man få plats med fler ;)

    Kraaam, Carina

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Va härligt att kunna göra små dagsutflykter, ni har ju lite att välja på neröver:)

    Systrars söta är ett av mina mål nästa gång jag är neröver, ser fram emot din rapport.

    Ha en fortsatt skön söndagkväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  24. Herlige bilder,og så klart falt jeg for de søte pip-pipene jeg også.Overrasket?Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvaraRadera
  25. Vilket ställe ni verkar ha varit på. Väntar på mera bilder sen.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  26. Energi, det har du då obegränsat av kära vän! :) Obegränsat har du också av med inspirerande blomster och vackra trädgårdsarrangemang i trädgård, veranda och uterum...

    Fantastiska lammöron skapelser, underbara ting, massor av kul att läsa och ja... det tar aldrig slut!

    Hoppas du har en skön söndag!

    Nu ska jag fortsätta att sola mig i din strålglans!

    Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  27. Oj vad mycket fint det var där! Både bokstäverna och fåglarna gillar jag :)

    Hoppas din vecka blir bra Lotten!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  28. Vilket ställe du varit på, såå mycket att bli inspirerad av precis som din blogg :-).
    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  29. Hejsan!

    Men hallå vad trevligt vi hade det!

    Kramis Maria

    SvaraRadera
  30. WOW...
    For et sted !!! Der skulle jeg gjerne ha vært..

    Klem,Kari

    SvaraRadera
  31. Åh ett sånt drömlikt ställe ni besökt! Där såg det farligt ut för plånkan...ler. Kram petra

    SvaraRadera
  32. Vilket ställe ni verkar ha hittat. Som jag sagt tidigare, det känns som att det finns fler såna guldkorn på din sida stan. Ni måste ha haft en riktigt mysig tur.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  33. Hallå där..vilket place..så mkt fint du fått vilat ögonen på..och kan tro att mkt inspiration fick följa med hem..så är helgen till ända....den rusar alltid bara iväg..ha en fin vecka som kommer..kramar

    SvaraRadera
  34. Tittar bara in för att ge dig en kram!

    SvaraRadera
  35. Oh va jag blir tokinspirerad av dig Lotten!

    Tusen tack!

    Kram Malin :)

    SvaraRadera
  36. Hej vännen,

    sorry men det blev inget besök denna gången heller!!!!!!

    Jag stannade nästan helan veckan i Lidköping!
    Så härligt det var!!!!!
    Tänk att få styla ett helt hem.....

    Gulliga rara människor som blev mina nya vänner.

    Ser att Du varit på en härlig liten utflykt i helgen!
    Fina bilder du bjuder oss på.
    Härliga ställen du besökt!

    Visst önskar man sig en stor vinst, i drömmen i vart fall.....
    För tänk så många fina saker man skulle vilja köpa med sig hem.

    Jag tar ett djupt andetag och inser att det räcker så gott med det jag redan har!!!!

    Ja du finns ju kvar så nån gång framöver får vi väl till det där mötet på din hemma plan.....
    I helgen är du med oss i tankarna

    En härlig vecka önskar jag dig
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  37. Hej Lotten! Vilket ställe ni besökt, wow så mycket fint där finns! Förstår att du ville ha allt.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  38. Vilken mysig dag....det ger energi att gå i dessa miljöer. Kram Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg