zetas går inte att mätas...

...många tankar blev det!

haaaaaaaallå!
vad kul att du är här igen, blir varm i hela mitt hjärta av era hälsningar!
visar lite fler bilder från den härliga lediga dan på zetas trädgårdar!
kolla den gröna soffan, färgen bara är såååå vacker där mot syrénhortensians tunga klasar!
tankarna hoppar runt....
en sååå bra idé va!? en låda att plantera i, så fint!
tankarna flyger iväg...
klicka upp vettja, här är det serverat baaaaaaaaara vackra saker, suck så fint! gillar dom här pilhängna som delar av och man får känslan av vägg men ändå inte!
tankarna bara kliar i skallen....

här är en innebild, allt är så här fint, snyggt att hänga fönster så där...
tankarna hamnar i plånboken....

tillbaka på den vackra bänken och sätter ansiktet i solen!
tankarna landar!
ett ställe att rekommendera för
en riktigt tankvärd dag!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hello!! long time no see....eller?? :-) Zetas är sååå fint, blev sugen på att åka dit nu... Såg att du visat Ernsts gårdshus, jag är sååå kär i det!! Är nog faktiskt det i Ernst med, såg honom på formex i torsdags..Faan vad den karln är snygg!!!! ;-) Tjingtjong på dig Rullgardina Efraimsdotter!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen härliga bilder!!
    I min lilla ljuspåse har jag en gammal glasburk typ barnmatsburk eller om det är en lite sillburk och i den ett värmeljus.

    Ska bli kul att se vad du gör med all din nyfunna inspiration.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. ja jag förstår att tankarna rullar på på, det räcker för mig att "bara" se bilderna för att känna hur inspirationen knackar på....jättehärliga bilder!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Jag har aldrig varit där, men nu förstår jag att jag faktiskt måste åka dit snart.
    En och annan vacker sak i trädgården är ju inte fel :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten !
    ÄHHHHH vilka ljuvliga bilder du bjuder på vilken rooo dom ger riktigt balsam för själen..
    Hade du varit på mässan ??
    Gabrielle och jag var där i torsdags..mycket att titta på huvudet bara surra det var otroligt mycket folk svårt att ta sig fram..har aldrig varit så en torsdag förut..det brukar vara sååå
    lungt.Men det blev lite inköp så nu är det bara att vänta tills det kommer.Ha en skön söndag och njt i solen.Kramar Maria

    SvaraRadera
  6. Detta är en trädgård jag måste besöka underbart...vilka bilder min Lotten...förstår att du var salig..:) här funderas det oxå trädgård, vill ju behålla den gamla stilen som man hade för på de gamla gårdarna ...så det blir mkt perenn och rosor ..så klart...ett jätteprojekt som jag ser fram emot...har redan investerat i 9 st stora järnkrukor på rean..underbara. ..ha en fin söndag i det vackra vädret, kramen

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga inlägg från Zetas! Jag har ännu inte varit där, trots att jag bor i Sthlm, men nu får jag jättestor lust när jag ser dina bilder!

    Jag känner verkligen igen mej när du skriver "det kliar i tankarna"...oj, oj, så rätt! Precis så känns det!
    Jag är också en beundrare av Ernst - precis som du! Han är oerhört kreativ och tänker på ett bra sätt!
    Ha en jätteskön och solig söndag!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Måste nog ta mig en tur tillZetas nästa år hört mycket om det
    kram /sara

    SvaraRadera
  9. Ojjj vilket pirr det blev i magen av dessa bilder. Vi går ju i planeringsstadiet för ett växthus. Det är ju så många ideér som virvlar runt. Nu blev det ännu fler...

    Idag ska mannen fortsätta bygga nya portar till sonens lagård.4 st dubbeldörrar ska det bli totalt. Och jag har lovat hjälpa till med målningen.

    Ha en skön söndag

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  10. så härligt underbart att gå runt i denna ljuvliga miljö och insupa all denna superduper inspiration...kan tänka mig att tankarna flippar ur en del***
    Kram
    annelie

    SvaraRadera
  11. Ja, verkligen inspirerade och vackert! Fin i det rummet med hängande fönster och den mildgröna soffan och Syrenhortensia, mmmmmm...Tack för titten Lotten!

    SvaraRadera
  12. Jäklar rent ut sagt. JAG FÅR INTE ÅKA TILL ZETAS! Jag har verkligen inte råd. Supersuck!! Tack för inspirerationen i alla fall...

    NOTE TO MYSELF: ÅK INTE TILL ZETAS!

    Marit

    SvaraRadera
  13. Så fint Lotten, vilken lycka och bo så nära ett sånt ställe. Lika fint var ditt förra inlägg. Förstår att du får många bra idee´r. Ha nu en riktigt bra söndag.
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Oj det var inspirerande, verkligen!!!
    Ha en skön söndag! Kram Agnetha

    SvaraRadera
  15. Ett tankvärt inlägg!!!
    Så vackert, för står du får mycket tankar nu...ett ställe för Lotten!!!

    Ha en skön söndag!
    Kram ♥ Millan

    SvaraRadera
  16. Hej Lotten! Var ett tag sen jag kikade in här hos dig, men nu har jag hunnit ifatt och sett alla dina underbart fiiiina inlägg:)Har aldrig varit på Zetas men tror verlkigen jag måste göra ett besök dit snarast, ser helt fantantiskt fint ut!!!
    Må så gott!
    kram Susanne

    SvaraRadera
  17. Gulligaste Lotten!

    Du kan tro att din superduper goa kommentar värmde mig här! Du är för härlig du!

    Suttit här och njutit av alla dina härliga inlägg OCH alla vackra foton du bjuder på! Kan ju tala om att det surrar i mitt huvud just nu...*surr...surr* alldeles förskräckligt....undras om jag kan ta och sortera ut alla intryck nu?*hmmm*

    Får jag vara förveten och fråga vad du använder för lim till dina lammörons alster?*huvudet på sned*

    Ha en skön söndagkväll!
    Många, många varma kramar från en något kylig Västkusten!

    KRAAAAAAM, Ulrika

    SvaraRadera
  18. Mmm.. mmmnjutbara bilder. Ser så harmoniskt och fint ut:)
    kram Lallis

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten! Ja än så länge ska vi väl få njuta av mysiga, inspirerande trädgårdar innan vintern kommer. Det är bara att passa på att njuta ett tag till av det "gröna"

    kram tessan

    SvaraRadera
  20. Hei gode varme Lotten!

    Du vet jo, jeg blir så uendelig glad av deg og din energi. Du gir meg masse positiv feeback!! Som jeg bare ikke kan være foruten. Min helt speielle bloggevenn.

    For en herlig hage du har besøk, ojoj ikke rart tankene flyr og Inspirasjonen kommer som bøtter med regn. Herlig grønnfarge der på benken, sånn skikkelig vintage grønn og fin. Virkelig fint at du vil dele, jeg sparer alle gode ideer til jeg får mitt eget en dag. Og da du, da skal jeg virkelig ta av, fniss

    I går kjøpte jeg meg boken Jamie at Home, har du tittet i den boken?? ÅÅ jeg blir så inspirert av andre som elsker og grave i jorden og høste eget.

    I dag har jeg og kattene plukket epler, såååå gode!

    Ha det så godt, og ha en fin start på den nye uka!

    Kraaaam Aina

    SvaraRadera
  21. Hej Loppilott!

    Jag åkte inte heller idag till mässan, än velar man hit och en velar man dit :)

    Nu ska jag skicka mail till dig.

    Superhärlig inspiration

    Kramelikramen
    Lena

    SvaraRadera
  22. Hej goa Lotten!

    Ojojoj vad mycket fint! Kan tänka mig att inspirationscentrat i hjärnan går på högvärv när man är på Zetas..! Har länge velat åka upp och strosa runt, men det har inte funkat att genomföra..men nån gång så ...

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  23. Hej gumman!

    Åh vad jag väntade på att du skulle dyka upp i lördags! Men nej ingen Lotten :(

    Nästa gång måste du komma förbi!
    Men du jag hade ett förslag, att åka till Säter. Hänger du med då??? Vore såååå roligt jue!

    Nu måste jag göra mig ordning för allt jobb jag har framför mig!

    Ha det så gott du goa!

    Höres snart!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Vilka härliga bilder! Blir så inspirerad! Kram Helena

    SvaraRadera
  25. Tjenare gullet!

    Zetas trädgård är vacker...men jag tror din är vackrare! Jag har ju aldrig sett din trädgård live men det jag sett på dina bilder ser helt magiskt ut!

    Så lustigt...så som de hängt fönster från taket där...så har jag gjort i vårt badrum också. Längtar tills jag kan visa en massa bilder därifrån på bloggen men jag vill att det ska bli helt färdigt först.

    Ha det gott vännen!
    Kram, Carina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg