ett så vackert hem...

...kolla in hos sussi!

tjing tjong!

i dag så är det det sista i bildväg från säterresan,

i dag visar jag härliga sussis hem, titta och njut, klicka upp och se denna otroliga själ som lagts ner i allt, en fantastiskt hem och otoligt gästvänligt!

entrén, jag kunde ha stannat där, vaaaaaa det är ju så vackert, kolla den svarta kallan!


vardagsrummet har en sååå härlig färskala, sussis fönsterstilleben fastnade jag sååå för!



och här då, fick lilla jag sova, som en prinsessa!





köket, vacker tapet med engelskt rött som accent, supersnyggt!



mmm vi!lket kök

trevligare än sussi får man leta efter!


gahhhhhhh denna tapet är nog det vackraste i tapetväg jag sett!

och vilket stilleben va!?


matrum som badar i ljus!



vi fick gå in i en bekants trädgård...

tror ni jag svimmade dårå, jaaa!

rabatterna var översållade av de ljuvligaste pioner i alla dess kulörer och vecka innan hade ägarinna haft pioncafé, sååå fint va?

hon hade många olika spaljer, gjorda på enklaste sätt av sly,

jag har fotat alla och ska såklart göra mig såna när lusten sätter till!

ha det gott, ni alla!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hej!!!
    Såååå fina bilder du visar.Här kommer jag sitta och drömma mig bort lääänge =)

    Du har något att hämta hos mig =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert & personligt hem!!!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Ja her var det helt nydelig. Men det er vel kanskje Sussi som også har blogg? (som jeg følger)

    Det spiserommet ser ut som en dukkestue. Det er bare utrolig skjønnt og passe søtt.

    Ha en skjønn mandag
    Klem:)

    SvaraRadera
  4. Kors vilket vackert hem Sussie har!!!! Och Melinda med, vilka två kvinnor i Säter!!! Fy va fint de har och jag håller med Sussie tapet och utekök, himmel... Mari.

    SvaraRadera
  5. Ser ljuvligt ut..vilket hem..vilken trädgård!! En resa du kan njuta lääänge av!!!!


    Ha en härlig vecka!!
    ♥ Millan ♥

    SvaraRadera
  6. That home is faboulous! All your friends have stunning homes! Beautiful and charming details...very inspirational!
    Happy day!
    Vale

    SvaraRadera
  7. Vad fina bilder du visar.Vilket mysigt hem Sussie har.Vilken trädgård sen.Ja ett besök där kan man nog leva länge på.vad kul att ni hade det så bra i Säter.Ha en mysig dag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  8. Åh tack för att du delar med dig av dessa underbara bilderna! Vilket underbart hem!
    ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  9. Å vad fint kök, gilolar engelskt rött så mycket.
    Ha en fortsatt bra måndag.
    Kram
    Tezz

    SvaraRadera
  10. ja hva kan man si uten at dette er VAKKERT, VAKKERT, VAKKERT :))
    Så heldig du er som kan gå rundt å kikke hos sussi :))

    Klem,Kari

    SvaraRadera
  11. Så mycket fint. Matrummet med sin tapet och sina fina möbler var ju helt underbar. Mycket inspiration =) //Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Good morning!
    This home is just beautiful! I could move right in.....lovely and ethereal...Thank you so much for sharing it with you....your photographs are wonderful as usual and I find this post and the previous very inspirational!
    Take care, Laura

    SvaraRadera
  13. Ibland går det att bli så inspirerad bara av att se bilder och jag tror att det blir ännu bättre av att få vara i vackra hem.

    Ha det underbart och njut av sommaren !

    Kram

    SvaraRadera
  14. Så vakkert!
    Heldig du som fikk besøke et slikt nyedelig hjem. =)

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vilket underbart hem ja.
    Förstår att du trivdes där.
    Det där köket är verkligen något extra, kul med färg som bryter av ibland.

    Må väl.
    /Kram,
    Marie

    SvaraRadera
  16. Hej Lotten!!
    Ja du vilket vackert hem Sussie har!!! Känns så äkta och mysigt... Måste nog knacka på där en dag jag också...*fniss*
    Ha det så bra!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  17. Så mycket underbara bilder.
    Hanna

    SvaraRadera
  18. De där utebilderna gillar jag skarpt! Just nu är jag grön ända in i själ och hjärta! Det hör nog årstiden till :)

    Ha en fin kväll!

    Kram,

    Anna

    SvaraRadera
  19. Åh vad vackert..Det är så fint med allmoge..
    Jag hade samma tapeter i mitt förra kök..det är så fina..

    ja förstår att det var mycket vackert att ta in..
    Så nu är du hemma och är super laddad och gör inspirerad..
    Ska bli roligt att se vad du ska knåpa ihop nu,..

    kram anna

    SvaraRadera
  20. Vilket vackert hem hon har. Sitter och njuter av bilderna du tagit.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  21. Hej älskade vän,
    ojoj vad jag missat mycket vackert hos dig.
    Vad du har varit med om mycket roligt.
    Förstår att ni hade det kul hos tjejerna i Dalarna,
    vilka härliga tjejer och alla vackra bilder där i från jag svimmar nog snart hihi.

    Vilket härligt reportage du varit med om oxå och ni är supersnygga som modeller båda två, vilken upplevelse.
    Bilderna var en ren njutning att titta på.

    Anna Mård har mailat mig och frågat om hon får göra ett reportage för Aftonbladet så vi får väl se hur det blir.
    Vi kämpar på med allt och nu äntligen kommer det att bli såå bra men jag tror det tog knäcken på mig.
    Kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  22. Hei Lotten, så vakre hjem du får lov til å besøke, herlig... Ha en fin uke. Klem Kristin

    SvaraRadera
  23. Hej på dig. Hoppas allt e bra =)

    Hon är verkligen en trevlig tjej.
    Och så har hon ett vackert hem =)

    Det finns så många fina innergårdar i Säter, så man blir ju alldeles "knäpp" när man ser dem =)

    Ha det gott. Kram Pirre

    SvaraRadera
  24. Underbart personligt hem.

    Roligt att få ta del av så många vackra hem både live och genom blogg världen.

    Det känns extra roligt då man känner någon som är med i ett reportage i tidningen, och dom börjar ju bli fler och fler just eftersom man bloggar.

    Härligt!!!!

    Goa kramisar till dig vännen
    Jeanette

    SvaraRadera
  25. Hej! Förstår att du kände dig som en prinsessa, otroligt fina bilder som du tagit, vilken inspirationskälla hon verkar vara Sussie. Ha det gott/Eva

    SvaraRadera
  26. Jätterfina bilder och ett jättefint hem!!!

    Må gott


    Maliin

    SvaraRadera
  27. Jättekul och se bilder från hennes hem. Din blogg kom jag in på, mitt mobila bredband krånglar..Saknar el på semestern iår.
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  28. Åhh tack för att vi får kika in till denna underbara tjej! Vilket hem, vilken trädgård, det är bara att njuuuta!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  29. Heia Lotten! Så masse vakkert det er å se her i din blogg, både fra ditt eget hjem og hage, og fra andres. Nydelig, alt sammen! Og heldig er du som fikk sove in det vakre soverommet, i den herlige sengen. Og så den nydelig spisestuen da... akk så vakkert!

    SvaraRadera
  30. Hej du goa!

    JAAA ring mig när du åker till Enköping så kan vi ta en liten loppistur du och jag. Kanske jag har lite fler smultronställen som du inte besökt än, vem vet!

    070-6093622

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  31. Hej Lotten!

    Åhh ja, jag vill gärna ses! Otroligt att du är i Skåne samtidigt som jag!!! Jag skall också träffa Jeanette *hihi*

    Jag mailar dig i morron så kan vi se hur vi kan få ihop det! Åh vad kul!

    Jag sa just till Marie att det verkar så kul att träffa dig och att hon skulle hälsa så jättemycket från mig när ni ses nu!!!

    Jösses vilka hem du visar, vad kul att gå runt där och bara titta och njuta och bli inspirerad!

    Kram vännen, oj nu blev jag "hoppe-skuttig" av att vi kanske kan ses i helgen!!!

    Mia

    Ps Min lilla Amanda är vaken än och tjoar HÄÄÄLSA LOTTEN!!! Haha det är bra när familjen är insyltad i bloggeriet ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg