i dag tar vi ett annat grepp...

...ett gott skratt föränger livet!




hallå där alla sötisar!

inte blev jag helstukad av den där lilla kommentaren, men tog åt mig gjorde jag iaf...jag tror inte heller det var meningen...men det känndes...
glaaaaaaaaaa som 17 är jag att jag har er alla!

innan ni ser på denna sååååååå härliga rulle så skulle jag vilja säga några ord...

att beskriva nåt i bara text är rätt svårt, jag vet ju om nån, det är inte så himlans lätt att i text visa sina blink och tjoho...det är inte alltid ett sånt blinkande går hem och nån tar åt sig, jag försöker tänka på det , men hoppas såklart att mina kommentarer hos er alla ska kännas gott i hjärtat, det är iaf min absoluta mening...
om jag nu beskrivit för er i text om två greker som dansar folkdans
hur mycket jag älskar dom och att glädjetårar sprutade...
så kommer ni inte hajja ett dugg, bara undra haaaaaaallå, var tog humorn vägen, haha!
i bland behövs mer än ord, soooooooo jag presenterar, flatleys!!!!
och efter denna kommer även ni vara heeeeeeeeel förtjusta i grekisk folkdans!
i dag skrattar vi!!!!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Ursäkta min franska,men fy fan vad roligt!
    Ser ut som mig dom få tillfällen jag är på dansgolvet!!

    Bra att du är tillbaka med nya grepp!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jiiiissssesss så kul, nu fick jag mig ett gott skratt jag med!!!

    Läste inlägget innan. Jag säger bara . Bry dig inte! Sådana finns överrallt! Bara att nonchalera!De får inte ta någon energi!!!

    Du ska fortsätta med dina vackra saker!! Vi älskar din blogg Lotten!
    Det vet du!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jösses vilka "dansare", det här borde alla se. Och speciellt din sure kommentator!! Såna konstiga dyker upp ibland, och så bryr man sig så mycket extra och blir ledsen. Glöm nu inte att resten gillar dig skarpt. Tack för att vi fick skratta nu.
    Kram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. hahaha...Lotten min vän...i love you
    vi skrattade gott här hemma åt din filmsnutt...sprudlande glädje vill jag lova...
    Tappa inte modet, (läst tidigare inlägg)- älskar dina inlägg och dina älskvärda kommentarer
    Du ger så mycket inspiration..får mycket idéer av dig, du sprudlar av glädje och energi som smittar..
    många kramar från Annelie

    SvaraRadera
  5. Vet du, jeg bor midt i byen blant trikker og busser, så det hender jeg går inn på bloggen din bare for å høre på fuglekvitteret i bakgrunner. Synes det er kjempehyggelig! Må inn hit daglig for å titte på alle de fine bildene dine. Blir så inspirert :)

    Ha en fin søndag!
    Hilsener fra Stine

    SvaraRadera
  6. Gud vad härligt, det behövde jag ett litet skratt i allt elände. Jag bara älskar dem. Kram

    SvaraRadera
  7. Halloj!!!
    Ska ta och titta på det lilla klippet =)
    Ta inte åt dig av den dumma kommentaren. Hon är bara såååååå vansinnigt avundsjuk på att du kan.
    Låt inte hennes ord komma åt dig. Du är ju Bästa Lotten =)!!!!!!!!!!
    Borde finnas ett sådant pris =)
    Hihih =)
    Ta hand om dig nu!!!
    Många goa kramar Fia

    SvaraRadera
  8. Joo, du Lotten, jag läste allt den där kommentaren och jag har grunnat väldeliga på den, den är ju så tvetydig. Nu känns det bra att höra att du sk*ter i den. Om du fortfarande vill ha lite stöttning så är det faktiskt så, rent generellt, att man FÅR vara prylgalen och (om man har den turen och möjligheten) FÅR ha en tjock plånbok. Min är jättetjock, den är full av kvitton, tyvärr mest från livsmedelsbutiken.

    Tack för gott skratt också, och jag måste ju säga att jag tycker den där Sajjmån ser väldigt trevlig ut...

    Kram från Annette

    SvaraRadera
  9. vad roliga dom var ju helt underbara störtsköna.Ja du ett gott skratt är värt mycket.....Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  10. Hohoho, jag har sett denna förut och skrattade så tårarna rann, vi försökte faktiskt dansa så tills den låten på midsommarnatten.. hihi..
    Hoppas du haft en skön midsommar!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  11. Ha, ha, ha vilka knasbollar! Skön självdistans. Hoppas din midsommar var skön!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Haha :-D helt underbara! Fick mig ett gott skratt!

    Läste nu kommentaren du fick och jag hade reagerat likadant men försök att inte bry dig, strunt i kommentaren!

    kram Mia

    SvaraRadera
  13. Hallo vännen !!
    Jaa, jag vet, man tar åt sig av sånt, så är jag också..men de får tycka vad de vill, vi gillar inredning och våra hem..och att köpa saker, oftast väldigt billigt på loppisar, och annat som vi fixar med färg och så...
    Du har sååå fint, och hittar alltid så fina saker, sluta inte med att visa oss, vi älskar din blogg !!
    Rolig liten filmsnutt..hii..hii..vad tokigt..jag satt här och skrattade för mig själv...
    Ha det gott
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  14. Hahah, men gud vilket roligt klipp, fniss.

    Hoppas att du haft en underbar midsommarhelg med önskan om god fortsättning på helgen!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  15. Och nu läste jag ditt förra inlägg...bry dig inte om vad en del kommenterar, problemet ligger hos dem, vissa går igång på att såra andra!

    Din blogg är helt underbar och jag hoppas att du inte tappar sugen!!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  16. Så kul! Visade Lars och han skrattade gott.
    Var tvungen att leta upp kommentaren du skrev om. Tråkig människa. Mår väl inte så bra...
    Jag har min blogg inställd så att jag måste godkänna kommentarer och jag har undrat varför,men nu vet jag och jag ska behålla det så. Man är van vid fina upplyftande kommentarer så nog tar man åt sig...Men bry dig inte! Du har en jättefin blogg och du är inte prylgalen! Du har ett intresse och det är väl det den anonyme kommentatoren saknar.
    Ha det bra!
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  17. Aaaahhh...Lotten!!!
    Vad härligt!!!
    De bjöd verkligen på sig själva och de gjorde det med jubel från publiken!
    Så är det med dig och oss som läser och störtgillar din blogg...du bjuder på dig själv och tar oss med på turer och tankar och det är sååå härligt!
    Du får allt jubel av oss precis som de som tog alla med storm!

    Go Lotten!
    Du är bland de bästa!!!
    Stor kram /Mariette

    SvaraRadera
  18. Ville bara säga - lägg inte så stor vikt på en främlings ord! Sug åt dig av allt det goa! Vi är många som försjunker i din blogg och dina underbara bilder. En sann älskare av vackra ting är väl just vi som kan se skönheten i saker utan egentligt värde. Så ser jag på livet - det är det lilla som gör det!
    Kram Em

    SvaraRadera
  19. Hej Lotten!
    Tack för ett riktigt gott skratt! Tack och lov för människor med glimten i ögat och viljan att roa utan prestige!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  20. hahahaha, den där ska visas för flera i min närhet, det kan jag lova dig!
    Aj löööv it.
    Och även din gräskrona. Snyggt, snyggt!

    Stor och varm kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  21. I hadn't seen that one yet. Thanks for making me laugh.
    Carole

    SvaraRadera
  22. Hej du goa!

    jag dööööör, det var det bästa jag sett!!! Hahaha jag behövde verkligen det där just nu!

    Men du läste på ditt andra inlägg om att vara prylgalen! Det var en ganska klumpig kommentar! Men du lite prylgalna är vi allt...hihi men det behövs INTE en stor plånbok för det. Bara man har rätta ögat så kan man komma undan med några kronor. Bry dig inte om dumma kommentarer! Jag ÄLSKAR din blogg och din personlighet.

    Hoppas vi ses snart igen!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  23. Helt fantastiskt roligt!!! ;-) Stora Kramen från mig till dig

    SvaraRadera
  24. Hahaha...
    Sååå helt underbara!
    Ääälskar när man kan bjuda på sej själv, o gärna driva med sej själv...

    Håller med om att det är svårt att uttrycka sej som man vill när man skriver...
    Personligen skriver jag med glimten i ögat, skriver lite som jag pratar, o försöker betona det jag vill...
    Men det är inte HELT lätt...

    Läste oxå den där kommentaren, o jag tror ju inte att den va illa menad, men visst lite ogenomtänkt...
    Det kan ju verka som att man inte gör annat än shoppar...men som sagt, det mesta är ju loppisfynd, som inte kostar några förmögenheter...
    Det är ju liksom DET som är charmen!
    Låt oss skratta oss igenom måndagen!
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  25. Ha ha ha ha!!! Den lever vi på ett tag :)

    Tack Lotten för varma ord om våran vovve.

    Idag är jag ledig och njuter ute i solen, på vår veranda. Det är helt fantastiskt - äntligen sommar!!

    Vilken otroligt vacker krans du hade bundit av gräs, eller vad använde du? I förra inlägget alltså! Herregud vad du är duktig!!

    Kraaaam på de´/Anna

    SvaraRadera
  26. Hej !
    Tack för dagens glada skratt ! De var sååå bra.

    Jag har upplevt att det är svårt ibland att få fram riktigt vad jag menar med :), :D och :o.

    Ha en underbar i solen !!!

    Kram

    SvaraRadera
  27. Hahahahahaha.....tack för den gumman!

    Åhhh vad skönt med ett riktigt gott skratt :)

    Först vill jag säga: Tack för att du finns och att du berikar min dag. Jag minns ännu första gången jag besökte din blogg. Tiden stannade till och jag försvann in i dina vackra inlägg. Jag tror jag satt långt in på småtimmarna. Jag var alldeles ny då och visste inte hur man sparade bloggar och tappade bort dig. När jag senare ramlade över din blogg igen visste glädjen inga gränser.Jag tror det var en berättelse om en pappa som miste sitt barn? Hur som helst, det jag vill säga är att du måste ju också berört den person du fick kommentaren av. Annars hade ju personen ifråga aldrig bemödat sig med en kommentar. Ta det som en komplimang min skatt. För är det någon som kan trolla med blommor och gräs, med loppisprylar och rostiga ting så är det du. Och rikedomen sitter i din fantasi.

    Längtar tills vi kan träffas IRL och ge dig den största bamsekramen som finns....

    Kramar i massor söta lotten

    Viveka

    SvaraRadera
  28. Hej..
    Idag känns det mycket bättre, både med armen och att mina föräldrar åkte.
    Har varit på stan och upptäckt en helt ny butik,med den vita inredningen JIPPI!!!!!!
    Hur har du det?
    Många kramar Fia

    SvaraRadera
  29. Hi, I love your blog, i from Brazil,I have a blog on tb craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg