madre mia...

...mina madonnor!

goa underbara ni!

en arbetsvecka har passerat och man känner sig helt tom...

men tänker på morgondagen då jag och två härliga vänner ska loppa,
då ni... då känns det pirrigt, hihi!

på bloggträffen kom min härliga vän elisabeth, hon som har den ljuvligaste av nätbutiker,


fick denna madonna levererad därifrån,

har gått och spanat in henne och nuså kom hon, är hon inte bara helt ljuvlig och hon är stooooooor!

även denna madonna och ljuvliga kors kom till mig denna dag,

största tack till underbara


och


uuuuuuuuuuunderbart vackra!

man kan inte annat säga än...

glory halelulja!!!
ha en underbar lördag!
p&k
lotten

Kommentarer

  1. Så fina vännen!!! Ha en riktigt skön helg. Kramis Tina

    SvaraRadera
  2. Hej Lotten!

    Såå fina madonnor!!!

    Jag har en som är på väg hem till mig just nu..längtar såå :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Jag väntar precis den stooora madonnan vilken dag som helst! Föll handlöst för den!
    Också köpt av gulliga Elisabeth, hon har jag också fallit handlöst för!
    Köpte också en hel del annat...det blir havregrynsgröt resten av månaden;-) Helt värt det!
    Loppa på imorgon och ha en härlig helg!!!
    Kramis Cilla

    SvaraRadera
  4. Du är ett riktig madonna-fan, men jag förstår dig, de vill verkligen bo hos dig!

    Ha en riktigt skön kväll!

    Lena

    SvaraRadera
  5. Hej stumpan!

    Vilka vackra saker du fått. Härligt med såna goa vänner :)

    Har haltat omkring hela dan och burit trädgårds grejer runt omkring. du vet det är mycket som ska tas igen när jag varit enbent. Det går ju fortfarande sakta och har ont men jag har händerna fria.
    Imorrn blir det loppis för mig med...lycka:D

    Ha en ljuvlig helg

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  6. Hallå vännen...sitter inne denna kväll, full storm utmed den småländska kusten..har precis ätit grillat från den lokala gårdssbutiken...och invigt det nygamla glasrummet, har nu fått det så där som jag längtat efter...väldans ljust..hoppas allt är väl med er och du...vackra madonnor kan man aldrig få för mkt utav, blir nog blogg denna kväll, det är semifinal i ishockey...kramen

    SvaraRadera
  7. Vilka madonnor, helt fantastiska. Förstår att du är hur lycklig som helst över att ha dem hemma. Jag ska nog ta och kika lite till på dem... skulle gärna ha en till vacker donna här... :)

    Trevlig helg vännen!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Härliga vänner och madonnor!
    Lycka till på loppisen,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  9. Madonnan bed barnet i famnen är den vackraste jag sett. Helt ljuvlig!
    Beställde själv lite grejer från anyhow igår och längtar tills de kommer. Lite pysselgrejer och en plåtrobot till sonen.

    Ha en go helg!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  10. SÅÅÅÅ fina madonnor!!!!Ha en skön helg kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  11. Ja, man blir helt klart förälskad i dessa underbara madonnor!

    Otroligt vackra!

    Hoppas du gör det ultimata fyndet i morgon på loppisen.
    Lycka till!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  12. Så härligt med sådana vänner som kommer med så härliga prydnader!
    Hoppas du får en givande tur på loppisen. Gissar att du delar med dig av dina fynd sen - ser fram emot det! Lycka till!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  13. Halleluja!!

    Ha en härlig loppis tur...då brukar man hamna i "loppisdimman" i den andra världen...det är avkopplande och energi givande...vad jag svamlar...***
    Kanske skulle gå och lägga mig på min blomkudde!

    Kram Mariette
    (Vilka gåvor, vilka underbara bloggvänner...)

    SvaraRadera
  14. Vacker madonna som kommit hem till dig :-)
    Ha en underbar loppis helg
    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  15. ska du loppa i morgon??? Det ska jag med :)))))

    Hinner bara en snabbis till våran loppis här. Vi håller just på med sovrum och jag är trött i armarna av allt målande, men det kommer bli fint när det är klart :)

    Sedan vill jag göra ett Lottenhjärta av hönsnät:D

    Underbara madonnor, me like!!!!

    Jag ska försöka ta mig till pojkarna på tisdag, vet du när de får in grejer?
    Kramkramkram
    L

    SvaraRadera
  16. Men wow...vilka vänner alltså, du har allt tur du!

    Ha det så skojigt på loppisrundan!

    Kramar! / Kerstin

    SvaraRadera
  17. Vilka donnor!
    God loppisjakt får man önska dig då=))

    Här ska rensas igen!
    För att i morgon fylla på med saker från landet.
    Ingen logik *skrattar*

    Ha en underbar helg Lotten!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  18. Hej!!

    Vilka underbara gåvor du har fått!!

    Ljuva foton som du visar..
    Lycka til med loppandet idag..
    kram anna

    SvaraRadera
  19. God morgon !

    Dina madonnor är så fina ! Jag har en madonna och hon är en favorit för mig. Hon kommer från Madeira, vilket är lite extra roligt.
    Hoppas att ni hittar mycket vackert i dag och att du visar dina fynd för oss.

    Stor kram till dig !

    SvaraRadera
  20. Du har så fina Madonnor och kors. Och du, Ashwell-böckerna är det bra pris på hos Adlibris. Den jag visade handlar bara om kalas-tips, kanske roligare med en om inrednig..
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  21. Härligt med loppis...
    jättefina madonner du har...
    Hmmm - det är ännu rörigare nu...
    kram
    annelie

    SvaraRadera
  22. Mmm gläds med dig och ER önskar jag fick loppa med er, dina madonnor är "fett nice" (har just sett dogge på tv)tänk liiite på mig i alla fall så får jag se om jag kan känna telepatisk närvaro.
    Kramisar Lillemor

    SvaraRadera
  23. Vilka underbara madonnor Lotten, sådana kan man aldrig få för många av!!!!!!!
    Hoppas ni har haft en trevlig loppistur idag med många fina fynd! Själv kom jag aldrig iväg på loppis idag och imorgon fyller J 35 år så då blir det kalas. Får loppa nästa helg istället!!!!!!

    Ha en trevlig kväll! Vi hörs!
    Kramar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg