mission possible...

...när lotten inte är på botten!


hoppas ni har det gott så här på lördagskvällen!!!

själv har jag sett stjärnor på slottet och både skrattat och gråtit, denna jonas har sååå många bottnar!

lovade att visa er mina fynd från "mission impossible" som läkarmissionen kallas av min man med ett snett leende...
jaja denna gång var det inte impossible utan possible!
dessutom var damen i kassan så go att informera att på de redan låga priserna
hade dom dagen till ära 50 %rabatt,
jösses det är nästan så man skäms när man är glad för att de har tagit bort halva välgörenheten...
dubbelbottnat!!!

men jag älskar ju att hitta saker som får blodtrycket att rusa, som dessa!
vita tallrikar med silverkant, hjälp vad jag vill duka fint med dom...
glas med monogram, uuuuuu jag vill ha massor!
och riktigt feta silverbestick mmm!
rena rama botten upp, vilken kick!
i morgon återkommer jag med en kul utmaning jag fått, om min bästa förändring 2008...

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Halloj där !
    Jaa, jag har också sett stjärnor på slottet, jaa, jisses vad han är en speciell person denna Jonas, nästan så att man skulle vilja träffa honom på riktigt, eller hur ?
    Tänk om det skulle finnas ett program Bloggare på slottet..hii..hii...vilken salig och rolig blandning det skulle bli, kanske för mycket inredning för Svenska folket...eller kan det bli för mycket av det ? jag får aldrig nog, som nu när du visar dina otroligt fina inköp, ojjj...kolla alltså, porslinet, glasen och besticken !! Wow...
    ha nu en fortsatt bra kväll..
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  2. Jag säger detsamma. Jag såg också Stjärnorna på slottet.
    Han är verkligen något extra:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  3. Såg bara en liten stund på det där Stjärnorna på slottet. Annars måste jag erkänna att jag är ganska så uttråkad såhär på lördagkvällen vad gäller TV. Konstigt att de har så himla dåliga program en lördagkväll. Nästa lördag ska jag se till att jag har hyrt en riktigt bra film att se på!

    De där vackra besticken har jag också :) Fått av mormor...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilka fynd!! tallrikarna såg jättefina ut! Har aldrig sett såna med silverkant..bara guld.
    Tror att jag har ett par likadana knivar..

    Vill också gå på loppis :(
    Ha en fortsatt mysig lördagkväll!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Oj vilka fynd du har gjort!
    Skulle vilja ha allt...ler

    Ha en fortsatt mysig lördagkväll!

    Kram Irene

    SvaraRadera
  6. Hej på dig!
    Ja, Jinas Gardell är verkligen en helt unik och underbar personlighet, tyvärr missade jag programmet i kväll för jag jobbade men det går väl i repris hoppas jag.
    Fina fynd du har gjort på loppisen!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jag har helt missat stjärnor på slottet men det kommer väl i repris antar jag, måste kolla upp detta.
    Jag har däremot sett två av Gardells föreställningar och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig.

    Vilka vackra fynd du har gjort, vill ha jag med... hihi

    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Phu, ja du jag har 2 år kvar och nu börjar det allt kännas tungt, men det är väl för att jag vet att hela nästa termin kommer att vara oerhört organisationsteoretiskt och det är väl inte riktigt det bästa jag vet... ler. Vad vackert det kommer att bli i din dotters rum, ser fram emot att se hur det blir. Hur går det med ditt och din vänninas projekt (som du skrev och fråga lite om)? Hoppas verkligen på det! Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Så missade jag Jonas igen...är man som jag...totalt oplanerad händer det ju mer än en gång...måste skärpa mig! Är förtjust i Gardellen...han sätter så ofta "huvudet på spiken"...
    Jag bara tappar hakan...vilka fynd...totalt underbart! Hoppar också jämfota när jag fyndat så fina saker och 50%!!!
    Konstaterar att du är duktig på att hitta det där "extra"...vacker egenskap! Önskar dig en skön söndag min vän!
    Kramar,
    Bella

    SvaraRadera
  10. Vilka fynd du har hittat ! Vackert ! Kul att duka med så fina saker ! Såg också stjärnorna på slottet ! Jonas är verkligen mångfaceterad , tror att man känner någon hatkärlek till honom ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  11. Att jag har gröna fingrar är väl ingen hemlighet, men nu blev hela jag grön av avund...Sicka fynd!!!! Jättegrattis till dem,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  12. Vilka vackra fynd du hade hittat!!
    Vill också göra "stora klippet" på nån´loppis snart...Här, runt Skellefteå är det loppis-torka för tillfället, så, suck, så avundsjuk jag blir...
    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  13. Superfynd du har gjort - ska försöka komma iväg imorgon och fynda...
    Kramar/Annelie

    SvaraRadera
  14. Underbart fina fynd Lotten! ... och 50% ?? nästan för bra...
    Jag kan känna igen den dubbelbottnade känslan...brukar runda av uppåt när jag handlar på välgörenhetsloppisar.
    Så kul att du vill vara med i min utlottning!

    Kramis Annie

    SvaraRadera
  15. Ska se stjärnorna i morgon såg faktiskt på körslaget idag. Men Jonas är något extra det har man sett i de tidigare programen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  16. Hej!
    vilka klipp du gjort! Varför har inte vi sådana ställen häromkring! Jag förstår om blodtrycket rusar iväg! Värsta salongssilvret!
    Ser ut som en dröm...vill bara ha mer...

    Nu ska jag gå och sussa! Sov sött!

    Kram Tulipa

    SvaraRadera
  17. Vilket fynd Lotten, vilken underbar dukning med dem, passar verkligen ihop och besticken ser ju för maffiga ut, så du hanlar på mission impossible, fniss....ser fram emot dn bästa förvandling 2008

    ha en skön söndag och här har du ett stort Jonas fan, har läst allt utav honom , han är en otrolig författare, kram

    SvaraRadera
  18. Hejsan Lotten!


    Här har du en till som såg Slottet...och bölar det gör jag också...tycker att jag gör det ofta nu förtiden...sitter mina barn brevid så säger de...Men Mamma.....det kan vara både sorgligt eller glädjande så faller jag några tårar......

    Vilak fina inköp förstår din glädje i dessa vackra saker helt klart......man blir ju så himla sugen att springa på loppis...det var ett bra tag sen sist.....

    Ha´en skön söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  19. Åh Lotten, vilka fynd, du är en riktig mästare på att rota i lådorna! Glas med monogram, silverbestick, tallrikar med silverkant, vad mer kommer?!

    Sen blev jag också väldigt glad för bilden på dig med havet i bakgrunden, du ser så harmonisk och lycklig ut!

    Stor söndagskram från Lena i morgonrock

    SvaraRadera
  20. Hejsan lotten. MY good vilka bilder du visar! Nu måste du komma igång och styla hos andra! Du är såå duktig! Har mailat Carro om lördag och sade att jag kunde men hade glömt vi skulle bort hela dagen. Jag måste åka på formex torsdag eller fredag. Börjar jobba nästa måndag. Vad sägs om en fika dagtid denna vecka, har du någon lucka? Jag tar med mig ett barn. Ulikskal? Sedan är min mammaledighet slut, snyft! /Fredrika

    SvaraRadera
  21. Hej
    Vilka fina fynd du gjort, bestickten är mycket vackra.
    Tyvärr har jag själv inte varit på slottet och sett stjärnorna, kanske ett annat år...
    Ha en bra vecka.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  22. Vilka fynd du gjort, verkligen vackert alltihop. Och skäms inte för att du blev nöjd när du var rea. Det är ju charmen med den här stilen - ju billigare desto mer av ett fynd. Jag är jättesnål när jag går på loppis. Helst ska sakerna skänkas bort;) Ha det så gott. Kramar Ida

    SvaraRadera
  23. Halloj
    Du har en liten sak att hämta hos mig.
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg