julklappstips!

...från härliga anna in the garden

lilla buren kostar 225:- och den stora 325:-
mmm står definitivt lotten på dessa,

tomten hallå, jag har varit så snäll!!!!!!!!


muckboat boots håller dig snustorr, varm utan extra socka ner till -17 C, obeskrivligt bekväma och dessutom ursnygga ju!

helt perfekta det står ju nästan lotten på dom...ser ni inte jorå!

årets JULKLÄNNING!
kommer från Melmelli, jag är kär i den, jaaaaaa skogstokig!
jag säger bara: små broderade flugsvampar och smock!!!
i dag vill jag visa ett axplock från min absoluta favvobutik i bromma
åk dit om ni är i faggorna till den lillla lilla butiken med det
underbara sortimentet
och tjejjerna som arbetar där är såååååååå trevliga!
mmm måste nog smöra lite för min lilla tomte här hemma,
han sa när jag visade listan
va vi byter väl inte pengar med varandra...'
men som trissreklamen säger...
plötsligt så händer det!!!
och jag älskar ju paket!
nästa inlägg ska jag visa er presenter som jag fått och jag säger bara ohhhhhhhh
ha det gott varma människor!
största tack goa sari /lilla provence för din fina utmärkelse!
jubel och hjulningar!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. finfina grejer!! hoppas nu att du varit tillräckligt snäll :)

    ha en underbar andra advent!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill ha en sådan klänning, var köper man den???
    Ha en underbar helg.
    Krmais Tess

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning! :)
    En härlig andra advent önskar jag dig.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  4. Bootsen är ju kanon, vart hittar man dem? Med dem kan jag ju vara ute i trädgården och jobba året runt. :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. UNDERBAR klänning, likaså burarna, och stövlarna hade inte suttit fel de heller..!

    : )

    Kram & ha en LJUVLIG söndag vännen..!

    Jenny

    <3

    SvaraRadera
  6. åh vilka fina saker..


    ja gkan säga att det där är allt vad jag villha med..
    men jag får nöja mig med att jag har köpt ett hus som jag har velat ha..det blir mannenns och mins julklapp..
    vi kommer nog att ge varandra nån pytte sak bara för att få öppna nått..

    kram anna

    SvaraRadera
  7. Halloj Lotten, slog upp de blå till ännu en grå dag, men denna helg befinner jag mig på landet så då klarar jag av detta så trista gråväder bättre. På min önskelista står snö överst!! Denna Anna måste jag ju bara besöka framöver när jag kommer uppåt. Fågelburarna var ju helt ljuvliga. Hoppas allt är bra med er alla. Här har jag haft mitt pysseleldorado i huset inför den stora helgen. På landet har jag ju det mesta i vitt så här blir det en hel annan inredning än hemma. Härligt att kunna byta lite stil, fniss....ha en bra adventssöndag, många kramr från din VIOLA

    SvaraRadera
  8. En sån bur skulle jag också behöva, undrar egentligen om jag kan leva utan en???
    Kram
    Lydias Gröna Fingrar

    SvaraRadera
  9. Jag kan bara kort konstatera att vi delar smak

    Endast det bästa är gott nog...

    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. Klänningen var helt underbar. Stövlarna lät perfekta för långprommisar med voven + att dom var snygga oxå. Ha en bra söndag.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  11. Tomten kanske smurfar runt och tittar... *ler* Ha en underbar advent kram sari

    SvaraRadera
  12. Japp, jag såg det. Att det stod Lotten på stövlarna :)
    Och så snäll som du är så står de nog där och väntar på dig...

    Önskar dig en fin dag

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  13. Men vilken härlig blogg, jag komemr åter.

    Kramar @nette

    SvaraRadera
  14. Hej Lotten!

    Jätte bra tips på klappar!!!

    Jag säljer Melmelli i butiken och alla klänningarna är lika underbara!

    Måste in och kika hos Anna!

    Ha det bäst goa Lotten!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Vilka fina och bra saker det finns på din önskelista!

    Ha en skön söndagskväll!

    Kramar!

    SvaraRadera
  16. Hej vännen,
    Hoppas du haft en bra helg. Finfina saker, burarna är ju bara hel ljuvliga.
    Å jag som inte varit där ännu, jag måste åka dit en dag.
    Ha en skön kväll.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  17. Jodå! Jag ser tydligt att det står Lotten på den klänningen! :)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  18. OCH...på stövlarna oxå!
    He en fin andra advent!

    SvaraRadera
  19. Åh, vilket vackert hem du har, helst nu i Juletider... blev så förtjust kanelkorset du hade gjort iordning i förra inlägget, tänkte om du ville dela med dig om var man kan få tag på *den vita delen:)

    SvaraRadera
  20. Lotten, du har en helt underbar önskelista, jag älskar alltihopa! Klänningen är ju alldeles, alldeles bedårande!!!

    Kram min goa vän, hoppas att du har haft en mysig dag!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  21. Jättehärliga saker - precis i min smak - du har nog läst fel... dessa var märkta Annelie, det såg jag tydligt...
    Kramar/Annelie

    SvaraRadera
  22. vilken klänning,,,precis min stil oxå:)
    Ha en skön 2,a advent
    Kram Sari

    SvaraRadera
  23. Tänk när man träffar så rätt och verkligen tycker att det står ens namn på föremålen, det är då man blir förvånad över att inte alla andra håller med!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Nämen Lotten !!
    Den klänningen hänger hemma hos mig, jag ska ha den på mig på Julafton....vad roligt att du också gillar den..
    Den är helt underbar !!!
    jag ska ha den tillsammans med govstickade strumpor och silver smycken..kan väl bli fint ?
    ha det gott
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  25. Å så kul att se din önskelista, vilken fin klänning och de skorna,m ja tack!!! Jättefin adventsstjärna!!! Mari.

    SvaraRadera
  26. Hej vännen, fina julklappstips du visar...Klänninen är ju helt underbar!!! Kramis Tina

    SvaraRadera
  27. Så snäll och go som du är Lotten så är det nog inga problem med julklapparna, efter så många år tillsammans så vat man" hur" man ska flirta hahaha.
    Klänningen var så himla gullig och fin ser ut att vara en perfekt vinter klänning.
    Burarna var ju oxå så söta har inte sett dom förut någonstans.
    Ha det gott nu vännen och kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  28. Den klänningen står det faktiskt Sara på ;) Superfin!

    SvaraRadera
  29. Kjempe fine ting, ja.. Får håpe du har vært snill da!!! ha, ha. ha en fin kveld.. Klem Kristin

    SvaraRadera
  30. underbara klappar! ja vill också ha! klänningen är helt i min smak med!


    Kram Marina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg