mina julöron...

...bara öron i dag, ingen mun!!!




handmade
by
lotten

Kommentarer

  1. Du är så duktig & kreativ, vackert..!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  2. Lovely vännen..
    jag vil med ha lammöron..du kan tro att du smittat mig med lammöronfeber..
    kram anna

    SvaraRadera
  3. Åh, så mycket fint du har gjort med lammöron! Underbart vackert Lotten!!! Jag tror jag också får lammöronfeber nu... *hihi*

    Stor kram från Jenny

    SvaraRadera
  4. Jättefint julpyssel Lotten, jag har kommit en bit i mitt pyssel genom att ta ut bilder från datorn...hahahaha bra va?! Ha det gott//kram kat

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Du gör så fina pyssel med lammöron.
    Många fina saker på bilderna.
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  6. Verkligen jättefint! vad duktig du är :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej !
    Åh vilken vacker strut! Har funderat länge på att göra en strut med kanske kanel eller nejlikor i, men kommer aldrig till skott =)
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder du visar och kloka ord i förra inlägget. Jag vill ha både stora öron och lammöron ;-)

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  9. Åååå vilka ljuvliga bilder du visar. Du är så duktig och kreativ !

    Kram Kram

    SvaraRadera
  10. Så skirt och vackert Lotten...nu fick jag ny inspiration!!
    Tack vännen!!
    kraaam

    SvaraRadera
  11. Men så du kan!! Otroligt fint! Kram /Anna

    SvaraRadera
  12. Nu måste jag ju plantera lammöron! Vad/var får du alla idéer från lilla människa?

    Lena

    SvaraRadera
  13. Vad fint...Speciellt tyckte jag att din strut var extra "special"!
    Många kramar Tulipa
    Ps Såg igår att jag låg med på din länklista...givetvis blev jag jätteglad. (Du ligger så klart på min!) Ds.

    SvaraRadera
  14. Mycket söta och vackra saker du gjort.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  15. Hej vännen!

    Så fina bilder. Älskar lammöronene, fast det vet du ju redan.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Nu kommer det bli lammöronhysteri i bloggvärden! Vilken ljuvlig boll och strut. Vad massa nya fina bilder du lagt ut i högerspalten. Visa orden är ju så sanna.
    Hoppas vi hinner ses snart. Ha det bäst.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  17. Så mycket ljuvligt du har tillverkat Lotten. Känner genast hur det börjar att klia i fingrarna efter att få pyssla, du inspirerar mig massor!
    Såg att du hade bytt bilder i högerkanten också, sååååå mycket vackert! Ditt hem är underbart och du likaså!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  18. Måste odla lammöron, måste odla lamm öron, måste odl...
    Du förstår va ;-D?! De är så otroligt dekorativa det där bollarna!

    Kram

    SvaraRadera
  19. Mållös!
    Vita korset..
    Mycket,mycket vackert!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  20. Du är så himla duktig!
    man blir alltid lika inspirerad av dina ideer...
    Kram Marlene.

    SvaraRadera
  21. Guuud så fint du gör! Var på S idag och blev helt frälst. Hade ju inte varit där tidigare. Unnade mig också ett litet eget paket. Åh, så fint det blev inslaget. I det ligger några små berlocker i keramik som man kan sätta på små paket eller dyligt! Har du öppnat ditt ännu?? Den stora kransen finns kvar!/Fredrika

    SvaraRadera
  22. Åh så vackert pyssel! Jo, jag tjänar allt en liten summa varje månad på metro, och det är ju tråkigt att bara missa. Men det var någon som sade att man likväl kunde tjäna det om man har blogger.. Vet inte men vet du?
    Det gör inte så mkt om det inte är något för jag gör det främst för att jag gillar det, men det är ju trevligt om man tjänar på det....ler. Ha det fint vännen! Kram Petra

    SvaraRadera
  23. DU har verkligen kreatiava skaparhänder du min Lotten, tom VIOLAN skulle nu tänka sig en strut, ska föröka till helgen, det smittar kan jag lova, en så rar bild, ha en bra dag, här lyser solen, hoppas det blir lika underbart som igår, bloggträff i jan. låter ju så bra, en himla tråkig månad, kram VIOLAN

    SvaraRadera
  24. Underbart ljuvt pyssel !!
    Va duktig du är !
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  25. Hej vännen.

    Så jättefina strutar du gjort!!
    Alla människor verkar ha så mycket tid att pyssla och vara kreativa. Jag känner mig som en total utböling bland alla bloggare ibland. Jag hinner absolut ingenting, det går för runt hela tiden och när väl barnen är i säng, ja, då har jag ingen ork kvar längre.

    Har så mycket ideér jag skulle vilja göra...men men. Jag får nog börja priotera lite i livet kanske, iallafall ibland :-).

    Ha det så gott idag, denna soliga onsdag :-).

    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  26. Tänk att jag oxå blir lite
    (men bara lite) sugen att börja pyssla nu,
    och speciellt när jag ser allt mysigt du gör Lotten.Du visar alltid så mycket kul och inspirerande.

    Det finaste pyntet är att allt det vita och så lite silver förståss.

    Jag har tänkt att vara med på julmarknad flera helger i december men när jag tänker på det nu så vet jag inte riktigt hur det ska gå till, hur som helst så är vi ju inte där än phu.

    Kram goa du/Ingela.

    SvaraRadera
  27. Oj vad vackert! Dikten var både eftertänksam och vacker! Önskar jag hade en jättevägg och kunde göra hela dikten som ett väggord.

    Annika

    SvaraRadera
  28. Lotten, vilken kreativ männsika du är, så vackert, så romantiskt... Mari.

    SvaraRadera
  29. vill bara säga att du är så himla duktig och kreaktiv med alla dina underbara pyssel. Du ger en mycket inspiration :)

    SvaraRadera
  30. Halloj Lotten!

    Allt det du gör med " dina " öron är ju bara för bra alltså. Älskar allt....superduktig är du..

    Kram Carina

    SvaraRadera
  31. Såååå vakkert!... du får til de vakreste ting... Du kommer til å le av min kreative prøvelse på min blogg..mine første kremmerhus!

    Koser meg på bloggen din.Du har et fantastisk hjem!

    Ha en fin kveld!
    klemmer White vintage. Heidi-anitha

    SvaraRadera
  32. Hej Lotten! Vilka fina saker du gjort. Gillar den där kulan av lammöron och så fint att linda band runt kors och hjärta.Ha det bra, kram Katta

    SvaraRadera
  33. Jag fattar verkligen inte hur du hinner (förutom att jag inte fattar hur du gör). :-) När mina var så små som lilla Gus, hann jag knappt gå på muggen (kändes det som)!! Så himla vackert, Lotten.

    Jag ska tipsa min tomtefotograferande vän om dina julöron.

    PoK, R

    SvaraRadera
  34. Lotten, Lotten, Lotten...så vackra saker...du MÅSTE ta och öppna en webshop snart...snäääääällla! Jag köper allt!

    Har haft en lång dag med sjukhusbesök...inget allvarligt utan mera "koll på läget"...känns sköt att denna dag är över iallafall.

    Ha det gott sötis!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  35. Tack detsamma vännen!!
    kram på dig!!!

    SvaraRadera
  36. Åå vilka fina strutar du gör. Vart köper du madonna hängena? Verkligen jätte fina. Besök gärna min blogg där jag har en tävling!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg