stolt av utmärkelser...

...vill krama dem alla tillbaks!
min trädgård i höstskrud!
päron har vi i massor!

goa goa kvinnor!

jag vill säga tack till dessa kvinnor som jag så stolt mottagit en award av, ni ska veta att jag blir tårögd av att ni tänker på mig,
största tack, ni kreativa!

jag ger awarden tillbaks till dessa ljuvliga kvinnor!
vore ni här skulle ni få stå ut med en lååång kram,
största stoltaste tack!


varmkram till
varmkram till
varmkram till
varmkram till


varmkram till
i morgon blir det utlottningsstart, hihi!
i dag har jag varit på ulriksdalslottsträdgård och inhandlat vackra priser!
välkomna in om ni vill delta!
p&k
lotten

Kommentarer

  1. Vilka fina päron, så mysigt att få plocka på egna träden!

    Stort grattis till alla dina utmärkelser, du är värd dem allihop!

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygg trädågrd i höstskrud tycker jag. Vad gör du med päronen? Vi har också jättemånga päron här hos oss.

    SvaraRadera
  3. GRATTIS LOTTEN TILL ALLA UTMÄRKELSER, HÄRLIGA BILDER FRÅN TRÄDGÅRDEN, SÅ KLART JAG KOMMER TILLBAKA. SJÄLVKLART VILL JAG VARA MED, NÅGON GÅNG MÅSTE JU TUREN SLÅ IN ÄVEN HOS VIOLA, HA DET SKÖNT I HELGEN, KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Å Lotten, dem förtjänar du ju allihopa! Så härlig tjej som du verkar Din blogg är suverän med all energi och glädje och alla känslor som den utstrålar.
    Du har den bästa trädgården av oss alla. Det är ju helt fantastiskt tycker jag. Satt tidigare och visade gubben din underbara armerings-pergola. han blev också intresserad av din trädgård ska jag berätta. Inget dåligt betyg det inte! :)

    Önskar dig en underbar helg, och kan garantera fler beök och hälsningar nu när det än en gång känns som att jag vill sitta framför datorn. Det var inte så mysigt med den gamla...
    Sköt om dig!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Nämen Lotten det är ju inte klokt, vilken bild...den översta är ju bara helt ljuvlig. Jag bara måste komma å se allt det där live. Du är underbar och värld varenda en av utmärkelserna.
    Ses imorrn.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  6. STORT grattis till alla dina awards! Vackra trädgårdsbilder bjuder du på oxå...

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  7. ROLIGT med alla awards, kul att någon skickar MIN också vidare, men har du inte sett att ALLA i min länklista fått välja mellan 2 awards som jag själv designat..?

    KRAM & trevlig helg!

    /Jenny

    <3

    SvaraRadera
  8. Oj här trillar awarderna in på löpande band. Och vet du, fler lär det bli..:)

    Vilka underbara trädgårsbilder du visar!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Lotten!
    Grattis till dina utmärkelser, dom är du verkligen värd!
    Underbara bilder från din härlig trädgård. Nu ser jag fram mot din utlottning, ses imorgon!
    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla utmärkelser..en bra kredit för din fina blogg! Ja, visst är det härligt att kunna kliva ut i sin trädgård och plocka frukt!"

    Ha en trevlig helg!
    Kram Matina

    SvaraRadera
  11. Grattis till alla utmärkelser!
    Vilka härliga päron du plockat. Önskar vi kunde ha det också är längst höga kusten. Jag har i alla fall plockat in härliga äpplen idag och bakat äppelkakor, mums till helgen.
    Har du förresten provat att koka päronmarmelad? Det är supergott till ost och kex, prova!
    Há nu en underbar helg!

    SvaraRadera
  12. Tack vännen, kan bara säga det samma om dig...ingen är som DU Lotten..!

    : )

    Kvistkartongen är SÅ fin att skriva ut bilder eller text på, dumt nog köpte jag bara 2 ynka ark...men det får nog bli fler nästa gång...typ 10 ark iallafall!

    KRAM, Jenny

    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  13. Klart man vill vara med på utlottning. Så goda päronen ser ut. Vi fick knappt några i år. Men äpplen har vi massor av.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  14. Så höstmysig din trädgård ser ut...njuter i fulla drag av dina bilder...och päronen ser så saftiga ut...
    Grattis till utmärkelser...det är som att sluta cirkeln...du ger energi i ord och bild...du får utmärkelse...och ger mer energi tillbaka...vilkn win-win situation som uppstått!
    Stor kram till dig goa Lotten!
    PS. Jag spanade efter dig på Formex men det är så lätt att man står där och dagdrömmer...koncetrationenvar kanske inte på topp DS.

    SvaraRadera
  15. Mums med egna päron!
    Grattis till alla fina välförtjänta utmärkelser!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  16. du har det så fint i din trädgård, året runt. Det är beundransvärt!

    Kupolen är helt okej men det är FIRO på hög nivå i ansvarsgruppen. Det är jobbigt innan alla hittat sin plats igen. Jag har varti anställd längst av oss i gruppen men under de två år jag varit borta har alla de andra Vmarna bytts ut till nya yngre förmågor soom jag inte känner och dom inte mig. Du vet hur det blir. Men i grund och botten trivs jag, nu gäller det bara att hitta sin plats.

    Är skördedagar på en plantskola här i närheten, kanske skulle ta ett litet skrumpet äpple och ett knastrigt löv med mig och åka dit så trädgårdsmästaren får titta på det...'

    Må så gott!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Hej Vännen!!
    grattis till alla dina utmärkelser!!

    Du är verkligen värd dem..din blogg är så otroligt fin..

    Din trädgård är så vacker..så spännande..jag skulle så gärna vilja se den i sin helhet..

    Vore jätte kul att få se hela din trädgård..du inspirerar mig så..
    kram anna

    SvaraRadera
  18. Vad enormt mycket tid du måste lägga ner på din trädgård.
    Alltid så fina bilder!

    Och grattis till alla awards!
    Härligt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla utmärkelser. Tid att skörda, ser jag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  20. Du har verkligen en underbar trädgård, och en finfin blogg som är väl förtjänt av utmärkelser! :)

    SvaraRadera
  21. Grattis till dina utmärkelser du goa Lotten! Och vilka härligt höstliga mysiga bilder från din trädgård du visar idag! I like! Ha det gott, såklart tittar jag in imorgon också! Kram /Anna

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Grattis till dina utmärkelser! de förtjänar du verkligen!
    Så vackra bilder av din trädgård! Alltid lika vacker :)
    Ha en bra dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  23. Hvilken vakker trädågård du har! :)Hilsen fra Kari

    SvaraRadera
  24. Tänk vad gott med päron..vi har bara äppleträd vi;) Ett nytt plommonträd skulle jag oxå vilja ha, vi tog ju bort det förra då det såg så litet och hängigt och inte gett frukt på flera år.

    Grattis till alla awarderna. Du ger inpsiration till så många!

    Kram Annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg