pippi i bur...

...ute på rostning!




tack all ni som mailat och
kommenterat till min lilla 50 000 utlottning!
det går att kommentera på det inlägget till i morgon kväll,
det är sååå kul att så många som skrivit,
det kommer att bli lite tröstpriser med!
jag stötte på denna bur eller vad det är... för ett tag sedan!
ytan är lite blank...inte i min smak, så jag har slipat lite så den riktiga rosten ska få fäste, hihi
jaja hädanefter kommer jag att förknippas med allt vad rost heter!
varmastekramen i kväll
rost lotten

Kommentarer

  1. Ha ha... rotslotten liksom ;) Har en utmaning till dig hos mig ;) Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Så fint!!
    Du har väckt rost-känslorna inom mig, haha :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Vad fint med buren & fågeln!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  4. Så fin och fågeln jättesöt! kram

    SvaraRadera
  5. Söt bur tycker jag. Fåglar gillar jag itne så mycket men som sagt buren den var fin.

    SvaraRadera
  6. Halloj på dig rostis vilken tjusig bur. Jag har skrivit in mig på utlottningen. Hoppas på tur.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bur du har fått tag i!
    Stort grattis till alla besökare! Det här är en sida som sprudlar av energi och som man blir glad av!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  8. Det lilla fågelhuset kommer bli jättefint när det genomgått rostbehandlingen, fågeln är så söt!
    Ha det gott!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt, helt enkelt.

    50 000 - inte ett dugg förvånad. Du är en glädjespridare av guds nåde, min vän. Tack för det, lilla gullhöna (va?).

    När feberns dimmor har lättat, ämnar jag få det berömda arslet ur vagnen och komma med ett förslag på tid för vår dejt. Inte en dag för tidigt.

    Surrabutt härom dan, när hon tyckte att Lottens pippi överröstade Bolibompa:

    "Mamma, kan du inte försöka lugna den där koltrasten..?" Hahaha. Men jag älskar den.

    KRAM!
    Feber-Rana

    SvaraRadera
  10. HEJ ROST-LOTTEN, JA DET FÅR VÄLAN BLI DITT NYA NAMN DÅ. RAR PIPPI SOM SKA BLI ÄNNU RARARE FÖRSTÅR JAG. VAD KUL MED UTLOTTNINGEN, SER FRAM EMOT RESULTATET SNART!!!!HA DET SÅ BRA IDAG, ÄR PÅ VÄG TILL SKOLAN, KRAMIS VIOLAN

    SvaraRadera
  11. Vilken söt liten pippi!!
    Naturligtvis ska den vara rostig!! :)

    Titta in hos mig och var med på en utlottning!

    Ha en riktigt skön tisdag!
    Kram Willewira

    SvaraRadera
  12. En sån gullig liten pippi!
    En pippi-lotten eller hur?
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  13. Visst kommer den bli finare med lite rost!:) Håller med dig om detta.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hejsan,
    du fortsätter på rosttemat ser jag. Ja, det är sååå snyggt. Buren kommer bli så fin! Nu har jag ett datum till dig. 1 oktober. Skulle kunna vara redo någon vecka innan men då är jag på Öland på skördefesten! Men varmt välkommen 1 oktober eller senare! Trevlig vecka!
    /Fredrika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg