närvaro och frånvaro...

...och nu är det höstlikt i hallen med!




ohhh vilken dag va?
här har solen verkligen varit närvarande i dag,
kändes som ljusterapi när vi gick vår promenad då vi sög i oss ljuset som små mullvadar!
den frånvarande är ju snickarn...
nu har tommy ringt honom igen,
joo nu är det i slutet på veckan som gäller...
jaja egentligen ingen press och stress men ovisshet är ju dööösegt!
och jag är inget vidare på att vänta, det kanske är där som skon klämmer!
har fått frågor om var jag köpt min julbok,
den har jag köpt av
sofia,
där finns sååå mycket annat fint också!

ha det gott, nääää bäst, tack alla för stöd, peppning och snälla ord,

jag är lite off just nu så ni vet varför jag inte är så frekvent på att kommentera, men lovar snart har jag pejl på läget igen...

kramilikramisar

lotten

Kommentarer

  1. Så otroligt höst fint du har gjort!
    Jag sög också in all sol ljus i dag jag med,man lär nog passa på..ler
    Kram Irene

    SvaraRadera
  2. Fint du gjort vännen! Här har det också varit varmt & fint idag..! Hoppas du känner dig ON snart...

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Oo så fin hall, så snyggt! kram

    SvaraRadera
  4. Ja höstfint var det verkligen där. Vå vardagshall är så pytteliten att det itne går att fixa med någonting där. Trist!

    SvaraRadera
  5. Så mysigt du har det i hallen!!Dety ser så mysigt och välkommnande ut..

    Ha det så bra..
    kram anna

    SvaraRadera
  6. Hej!
    så fint och mysigt du har gjort i hallen!
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Först visade jag mig inte, sen visade jag mig inte igen....sen ANFALLER JAG!!*fniss*

    Inte kul att höra att Lotten är off! Hoppas att det är något snabbt övergående off!

    Vad fint du gjort i hallen! Älskar dina konsoller! Urvackra, om nu något kan vara ur.....hrmmm...

    Hoppas att du är med på banan snart igen vännen!!
    Många anfallskramar, Ulrika

    SvaraRadera
  8. Åh, jag måste fixa min hall!!! Kanske jag kan komma till skott nu när jag fått så mycket tips!

    Visst var det en underbar dag. Jag känner faktiskt nu hur det hettar om mina kinder! Hoppas på lite färg så man känner sig lite pigg framöver.

    Vi ses snart igen, och kram på dig!
    Karin

    SvaraRadera
  9. Tack Lotten!
    Beställde boken direkt.Snacka om att du är beroendeframkallande, och att jag tänker på min "gamla" Kajsa när jag ser dina fina bilder.
    Ha de bra! Lotta

    SvaraRadera
  10. Jag älskar din hörna i hallen , det är nåt speciellt med den på nåt vis.
    Du har gjort så gemytligt och hemtrevligt ,Lotten.
    Det är helt okey att inte vara på topp, man måste vila oxå.
    Kram hela dan/Ingela.
    Tack sååå mycket för dina varma ord.

    SvaraRadera
  11. Men gumman, du behöver ett stort knippe energistrålar!!! Känner du???
    kram
    nina

    SvaraRadera
  12. Snyggt i hallen.Bra inspiration. Och otroligt bra ordspråk din mor sa,mycket bra! /kramJ

    SvaraRadera
  13. HEJ GOA LOTTEN, VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT PEPPA DIG, HAR SKRIVIT OM DIG FÖRRESTEN I DAG PÅ BLOGGEN, DU VET ATT DU ÄR EN AV MINA FAVO BLOGGAR MED DINA HÄRLIGA HUMORISTISKA INLÄGG MED ALLTID LJUVLIGA BILDER, EN STOR BAMSEKRAM VIOLAN

    SvaraRadera
  14. Vilka konsoller!!! Så vackra!! De gillade jag - mycket!!!

    Ser riktigt mysigt ut i din hall, och varmt för den som fryser... :)

    Vet du, man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker om ens hem så länge man trivs själv.
    Men visst är det som du säger.. man hör gärna det negativa men viftar bort de positiva kommentarerna - "äsch, den här gamla trasan".
    Ganska dumt egentligen.

    Sköt om dig!! Just nu kommenterar vi åt dig, så ta det lugnt. ;)

    Kramar Willewira

    SvaraRadera
  15. Så fina bilder du visar idag Lotten, du har piffat jättefint i hallen. Förstår att det är segt att vänta på snickaren, man vill ju ha det klart snarast.. Ta hand om dig! Kram /Anna

    SvaraRadera
  16. Vilka fina bilder du visar.
    Ser så mysigt och välkommnande ut.
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  17. Härligt höstfint du gjort i hallen.
    Visst är det kul att mysa till det inomhus fast det är så hörliga soldagar ute?
    Jag och gubben packade en fikakort och gick ner till stranden och tog en fika i solskenet, underbart och faktiskt varmare än på självaste midsommarafton..!
    Hoppas det lossnar för snickaren för att vänta på något man inte kan påverka är påfrestande.
    Há det så gott! Kram,kram

    SvaraRadera
  18. fina hallbilder!!!
    Ja visst är det mysigt med soliga höstdagar.

    Hoppas du känner dig pigg och på g igen snart!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  19. Har du blåklint fortfarande? så härligt de såg ut i hallen med lite höstiga attiraljer...
    Hantverkare skulle man vara...tänk när alla bara läängtar efter att man ska komma... vilken känsla!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Ja fy bubblan för såna energiknäckare... inte snällt! Och du har jättefint och trevligt med dina grejor och otroligt god smak! Bara så du vet!! :-) Hoppas din energi hittar tillbaka nu och passa på att njuta av höstens läckra färgkaskader. Så fantastisk med alla färger mot den klarblå himlen *kraam*

    SvaraRadera
  21. Visst är det härligt att vi fått njuta av solen två dagar på raken:)

    Kramkram
    ANnica

    SvaraRadera
  22. Hej stumpan.

    Visst är det härligt att solen äntligen skiner lite på oss och värmer upp alla frusna själar.

    Du, det här med hantverkare är ett himla gissel, de låter en alltid vänta. Det är huuur drygt som helst, förstår din frustration.

    ha det så gott vännen.
    Kraaam
    Melinda

    SvaraRadera
  23. Vad dum kommentar du fick om ditt hem som du skrev om i förra inlägget. Jag tror att antingen var det inte så illa menat eller så var hon avundsjuk.Du har det ju så fint. Själv tog jag illa upp igår när jag blev påhoppad i parken vid dagis av en galen kvinna som påstod att jag gick på fel sida av stigen, visste inte att man kan göra det ens.Fast jag inser att hon var knäpp så sätter det sig ändå.Som sagt du har ett jättefint hem och så fint i hallen, gillar det lilla ikonljuset på hyllan där.Kram Katta

    SvaraRadera
  24. Hej hopp!

    Vilka vackra bilder, och vilka läckra boots/stövlar jag såg i ett hörn. De skulle jag bra gärna vilja ha!

    Har du mailat mig din adress???

    Kram Anna

    SvaraRadera
  25. Oh lotten!
    Här är en till som är lite låg.. kan det var höstvemodet..hmm aldrig känt av det förut men..
    och ändå är det ju så sagolikt väder ute...
    Höstfint i hallane... det vill jag med ha.. som du.. men alldeles för mycket skar här... konstigt va med två unga tjejer i familjen med typ tusen skor var!!
    (känns det som i allafall)


    En sryrkekram till DIG
    Ann-catrin

    SvaraRadera
  26. Jättefint du gjort i hallen, ser så inbjudande och mysigt ut.

    Kram K

    SvaraRadera
  27. Ohhh så fint du har det där i din hall...kudden det lilla draperiet under bänken , och vilka snygga stövlar som skymtar där, precis i min stil !
    Ha det så bra Kram Anette
    P.s visst är väl julboken bra...man kan bläddra o bläddra i den hur länge som helst..

    SvaraRadera
  28. Hej Lotten!!!
    Visst är det härliga dagar nu!!! Ska också ut och njuta snart. Ska bara fixa alla måsten här först...
    Vad fint du har det i hallen . Nu blev jag jätteinspirerad att fixa i vår också... Tack för all inspiration du ger oss Lotten!!
    Kul att du också målade bordet. Visst blev det bra! Kan lätt bli små märken men de är aldrig några problem att torka bort...
    soliga kramar /Susanne

    SvaraRadera
  29. Den fine hylde du har med ophäng til klädarna - har du lavet den selv? Den var SÅÅÅ fin - kunne tænke mig en likedan

    Kram Pia

    SvaraRadera
  30. Hejsan Lotten!!
    Så himla vackert du gjort i din hall!!
    konsollerna var helt ljuvliga och kudden med blå rand var jättefin!!
    Inte ska du bry dig om såna kommentarer....du har ett mycket vackert hem, och ger massor av inspiration!!
    Har hört många kommentarer själv under årens lopp, från speciellt släktingar...om skabbiga bord...hur kan ni äta på använt porslin...mm.
    Undrar hur de gör när de äter på restaurang...tar med tallrik hemifrå?!, haha!
    Nä, bry dig inte vi andra gillar både dig och ditt vackra hem!!
    Ha en härlig höstdag i det vackra vädret!!
    KRAM

    SvaraRadera
  31. Halloj, Lotten!!
    Vad mysigt du gjort i din hall - jag får väl skaffa mig en alldeles egen ingång för att få ha det hälften så snyggt som du har det;)!!
    -Och du...strunt i kommentarerna...jag har också fått höra att det ser så fattigt ut med alla avskavda möbler och slitna speglar...då fnissar jag bara för mig själv och tänker att det var väl tur att den stackaren inte vet att jag pungat ut över tre tusen riksdaler för en sliten och kantstött spegel...stackaren - skulle väl förlora sin själsfrid...*fniss*

    Tack, goa du för dina snälla ord hos mig - dom värmde!!

    Se nu till att njuta av den underbara hösten, kraaaam

    SvaraRadera
  32. Tålamod..Det är ju sånt som behövs när man väntar på hantverkare.
    Sitter fortfarande och stirrar på min vägg som blev vattenskadad!
    Grr!

    Hoppas du känner dig lite mera uppåt!
    Önskar dig en varm,energigivande och härlig helg/Kram Hannis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg