formex...

...nya och gamla bekantskaper!
hallå där!
sitter med värkande fötter och ett huvud som känns som stoppat av goa ideér och intryck,
oh vilken härlig dag!

här är lite bilder från house doctors monter,
mycket mörkt,
svart kommer stort!
också från house doctor med lågmält julpynt, inget rött och grönt här inte!

stället där pulsen gick som högst,hihi! en monter som blomsterkonstnären peter ödegard stylat, kolla skåpet, sååååå fint!


upptäckte two faces, där vågade jag inte fota...så de här bilderna är från deras hemsida, kolla in den tryck här!


den bästa idéen från denna mässa som jag bar med mig hem var dessa väggar som deras monter var täckt med, i zink....mmmmmm var kan jag ha det...
klurklurklur...
kanske i uterummet! ?

är inte den rostiga kronan, urfin mmmm!

vi
( caroline, anna och jag)
där och vi fikade och tog en runda ihop!
oh vad mycket fint och mycket annat...vi såg!
så sprang vi nästan in i ernst, det ni,hihi!
han är ju bara...mmm!
vilken härlig dag, tack tjejjer!
ha nu alla därute en underbar fortsättning på helgen!
p&k
lotten

Kommentarer

  1. Tack för att du tog med mig på mässan....via bilderna! Kul att dela detta med några andra bloggisar också!

    Ha en go söndag! kram!

    SvaraRadera
  2. Fösrstår att du sitter och bara njuter av allt som du sett nu på mässan. Kronan var hur läcker som helst tycker jag.
    Ha en bra söndag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Var också där i dag!
    Tordes dock inte fota=))

    Visst var det mycket vackert?
    Men en del kändes det som att man redan sett.
    Men en upplevelse var det!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Åh så roligt! Jag har jobbat hela kvällen och det var minst lika kul...Vaddå??? Tror du mig inte? :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten!

    Åh vad upprymd och glad jag blir när jag "hör" dig berätta om mässan..jag skulle varit med..eller rättare sagt jag önskar att jag kunde varit med..men men kanske nästa gång :)

    Tack för en massa inspiration..jag kan tänka mig hur mycket roligt det fanns där att kolla på!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  6. Jag blir avis på dig. Vad härligt du måste har haft det, desuttom träffat nagrå bloggisar där, vad kul. Det måste pirra i huvudet i dig nu av all ny energi och ideerna. Du får ger det plats på pappret innan det flyger iväg.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  7. Ser väldigt fint, önskar jag kunde vara där.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Var hälsad, Du Drottning av Rost och Entusiasm. :-D

    Superfint, alltihop. Särskilt fint att höra om alla sociala guldkorn som dyker upp i bloggandets kölvatten.

    JAPP, nu har jag sett ditt mejl. Har du sett mitt? ;-)

    MASSOR AV KRAMAR!
    Rana

    SvaraRadera
  9. Åh vilka härliga bilder, då ser man fram emot vad som komma skall..
    Blir nästan lite avundsjuk..speciellt på att du fick se Ernst..Kram Michelle

    SvaraRadera
  10. Åååå, va det låter urhärligt,,, kul att bara suga in en massa inspiration,,, Åååå sånt jobb på nåt sätt skulle man haft.... Kram j

    SvaraRadera
  11. Åh vad roligt att gå där!!! *avis*
    Mycket fint har du fotat. Jaha så nu ska det bli svart hos alla dårå =) haha

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Oj oj oj! Jag förstår att det varit en upplevelse!! jag är så avundsjuk på er och det är så kul att vi andra får se på...så här i efterhand

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  13. Ja visst är han t o m bättre i verklighen.

    Vilka fina bilder du visar.

    Two Faces har jag länge funderat på.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  14. Lotten!
    Oh vad roligt det skulle varit att fått räffa er... ka se er framför mig hur ni går från monter till monter...och sen fika och prata!!
    Själv jobbade jag och så var det med det!!

    Vet du jag tänkte på dig när jag var i montern med allt rost..hihi.. ja det var mycket fint där..

    Man får allt en liten kick at se allt fint.

    Stor kram A-C

    SvaraRadera
  15. Hej Lotten!

    Vad kul att ni hade trevligt på Formex!! Visst fick man mycket inspiration och habegär!

    Jag åkte ut en sväng dit jag också igår. Hade lite jäktigt (lyfte huset i fredags) så jag hörde inte av mig men jag hoppas vi kan ses snart i alla fall. Och tack för bilderna på House Doctors monter. Jag var för feg för att fota ...

    Kram, Petra

    SvaraRadera
  16. Åh vad trevlig abilder från mässan..dit vill jag åka ett anant år med..
    nu är det snart husvisning..
    krma anna

    SvaraRadera
  17. Hej
    Tack för att du delar med dig...en liten "smak" av mässan....I morse tänkte jag...tänk om man skulle köra upp dit...men jag är för trött denna helg! Jag kan förstå att ni hade det trevligt och fick se en massa fint..... zinkvägg....ja varför inte???????? Välkommen in och delta i utlottningen hos mig!!!! Stor Kram fr C

    SvaraRadera
  18. Åh din buse som fotade - MEN sådan tur för oss andra :) Härligt att få se dessa supervackra bilder - loved it!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Härliga bilder! Visst kan man stå ut med värkande fötter när man får så mycket gott ögongodis? Mums!

    Vet du vad, Two Faces kommer vi att sälja i vår lilla butik, vi har en hel del fint därifrån i uthuset. Inte dumt alls!

    Kram!

    Karin

    SvaraRadera
  20. Så mycket vackra saker, jag förstår att du trivdes på mässan...och att DESSUTOM få se Ernst på nära håll..!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  21. Åååååååååååååååh

    Kram Annica

    SvaraRadera
  22. Tack för att du visade besöket, jag var ju på en helt annan mässa i skärgården, jag föll pladask för det underbara kakfatet, vill ha ett sånt!!!!!!Förstår att det var en hänryckning! Ha det så gott, kramar Viola

    SvaraRadera
  23. Roligt att få se bilder från mässan, alla har ju inte varit lika modig och vågat fota har jag läst..:)Mycket saker att inspireras av..
    Ha en härlig vecka
    Kram Annika

    SvaraRadera
  24. Tack för bilderna från mässan. Var in på Two Faces hemsida och där fanns mycket fint, vilket hantverk!
    Kul med genuina saker som inte massproduceras. Hoppas du fått vila dej nu och att inspirationen fått fäste, kram

    SvaraRadera
  25. Vad avis jag är.... ville ju gärna vara där också.
    Fast det är ju bra att du plåtade lite och avlämnar rapporten här!
    Vet inte om jag gillar svart så mycket, fast det är ju lite ballt med något som bryter av..

    Mycket fint.

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  26. Så roligt att få lite rapport från mässan. Det verkar ha varit helt fantastiskt.
    Vilket underbart kakfat....

    Roligt att ha träff med fler bloggare.

    Hoppas du får en härlig vecka!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  27. Hej min vän!
    Nu börjar det så smått smälta in...åh vilken bra dag vi hade. TACK för senast. Du får nosa reda på en plåtslagare som har zink på lager :)
    Just det Erns hade jag glömt bort bland all inspiration.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  28. Hej !

    Åh så trevligt ni verkat ha haft
    det ni bloggisar! det hade varit kul att få vara där själv och se allt. Måste ha varit som att komma in i en stor godisaffär. Nästa gång måste jag se till att komma iväg...
    Tack för titten
    Ha en bra vecka Kram Heléne

    SvaraRadera
  29. Hej hopp!

    Åhhh missade dig igen ju, så typiskt!!!

    Sprang runt på lördagen för att köpa in till butiken. Visst var det en underbar mässa? Så mycket vackert det var i år...jippey!

    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  30. Hej hopp!

    Åhhh missade dig igen ju, så typiskt!!!

    Sprang runt på lördagen för att köpa in till butiken. Visst var det en underbar mässa? Så mycket vackert det var i år...jippey!

    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  31. Hej hopp!

    Åhhh missade dig igen ju, så typiskt!!!

    Sprang runt på lördagen för att köpa in till butiken. Visst var det en underbar mässa? Så mycket vackert det var i år...jippey!

    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  32. Ojoj vad mycket fint! Så kul att träffa så många bloggerskor, två flugor i en smäll m a o! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg