i kvällsolens milda sken...

...ljuva ljuva tid!





hallå alla godingar!
nu duggar inläggen tätt, hihi! var bara tvungen att ta lite bilder när solen var på nedgång och alla rosor dansade i dess milda strålljus...
de kommer att hämta datorn idag igen, det är sant...den funkar inte trots allt mankemang...nu lovar man förtur, va??????
förtur jag har ta mig tusan en blogg som jag vill ha NU!
oh gluttade runt lite hos er igår...vad ni hunnit med, nu spratt det till igen i inspirationstarmen...nej inte vara oroliga nu, magsjukan är över...
nu är det lust och kraft igen fast utan dator, så nedrigt...
ni ska veta att jag längtar efter er och är såååååååå glad att jag har er!
enheltsmittofribamsekram lottenpotten

Kommentarer

  1. Vilka underbara bilder från din trädgård, ser så härligt ut när solen lyser sina sista strålar mot blommorna.. Skönt att du mår bättre.. Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Hej goding !

    : )

    Underbara bilder..!

    Många kramar från Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder!!! Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!!
    Åh lotten vad jag har saknat diig...

    Så härligt att höra från dig..fy vilken resa med magsjuka..bläää...

    så fina bilder,,verkligen vackra blombilder..fina fynd..ha en bra dag..
    krya på er..
    kram anna

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder... du har det verkligen ljuvligt :) Kram kram

    SvaraRadera
  6. Dina inlägg sprudlar av glädje...man rycks med! Vackra bilder och så underbart med semester på Gotland! jag tokgillar den ön! Den har liksom allt....man behöve ringet utland om man åker dit...men i år styr vi resan mot andra mål....
    Synd att du blev sjuk, men jag hoppas att det nu återvänt till det vanliga...
    Min semester påbörjades i eftermiddag, helt underbart! Nu väntar 5 sköna veckor!
    Ha det gott, kramar!

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder du visar.
    Så vackert med blommorna.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder!
    Hoppas verkligen att det ordnar sig med datorn den här gången...
    Kram!

    SvaraRadera
  9. härliga bilder, gillar verkligen kvällsol. Tyvärr har solen hållit sig undan här nu i månader. Kram

    SvaraRadera
  10. Hej härliga Lotten!
    Eran semester på Gotland låter helt underbar. Du beskriver den i så fina ord att jag blir alldeles lycklig å dina vägnar. Och du, vilken loppis! En hel vägg med skärbrädor, jag får nästan hjärtstillestånd, hihi. Men du, vilket hemskt slut ni fick, fy sjutton!!!!! Stackars er!

    Underbara bilder från din ljuvliga trädgård, den ser alldeles magisk ut i solnedgången.

    Hoppas verkligen att de fixar till din struliga dator nu, vad jobbigt att det krånglar så.

    Ha det så bra så länge!
    Kramar Marie (som har saknat dig)

    SvaraRadera
  11. Hej Lotten, men hur vackert var inte detta!!! Så fint fågelbad och alla rosor, vilken fin trädgård! Ja, typsikt, har varit med om samma sak, utan dator länge och lik förbaskat funkar den inte! Hoppas allt löser sig snart, man har ju så mycket man behöver datorn till, inte bara för bloggen. Ha, ha, jag skrattade högt åt din härliga och goa kommentar, och du var så ivrig att du skrev " Franska förbindelser" istället för förnimmelser...men kanske det första uttrycket passar bättre för oss i bloggvärlden: ) En njutbar solig vecka önskar jag dig min bloggvän! Mari.

    SvaraRadera
  12. Solens strålar är som vackrast på tidiga morgon eller dessa vackra sommarkvällar vi har nu, du har lyckats fånga det fin på bild.

    Lycka till med datorn!

    SvaraRadera
  13. Så roligt att du äntligen är tillbaka, har saknat dina inlägg!
    Vad vackert i din trädgård, du har så många vackra blommor.

    Men det lät inte alls kul att bli magsjuka!!!!! Och inte när man reser, värsta tänkbara.

    Hoppas ni kryar på er nu.
    kram Johanna

    SvaraRadera
  14. så fint ni har i trädgården,här har vi också datorkrash-smittar det.På midsommar gick hårddisken på min bärbara och innan dess stängdes den av hela tiden,nu går vi på lån en jätteseg en tar en halvtimme att bara starta den hopplöst! vet ej vad vi ska göra har egentligen ingen lust att köpa en ny till .Sonen fick en för 2 år sen med skrivare och allt till 16 lappar och den funkar ej heller,och garantin har naturligtvis gått ut. mvh Maria

    SvaraRadera
  15. Så mysiga bilder, och visst är det underbart vid skymningen och det ljuset visar upp en helt annan sida av altan och trädgård..ljuvliga bilder.
    Jag hade en del att ta igen, så nu har du med dina härliga texter och vackra bilder gett mig massor av härlig inspiration, tack snälla för det!
    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  16. Åh så vackert!!! Vill ha din trädgård!! Ler.
    Jo, jag sommarjobbar... hade varit skönt med lite ledigt men att studera är ju inte så "fett".
    Nu när ossian har opererat sig skulle jag gärna vara hemma!! Men pappa är ju hemma så det går nog ingen nöd på honom. Ler.
    Han har satt rör i båda öronen, tagit bort halsmandlarna och skrapat bort körtlarna i näsan. Han var så modig och duktig den lilla prinsen. Allt detta gjorde ju bland annat att han hörde så ´dåligt och det är sååå skönt för det märks redan en så enorm skillnad på hörseln. Nej, som sagt nu får jag rusa till jobbet. HA det gott vännen! Kram Petra
    www.metrobloggen.se/romantiskahem

    SvaraRadera
  17. Underbara sommarbilder i skymmning!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  18. Vilken söt fågel du har, underbar!! Vackra bilder, man bara njuter...jag hoppas du har det bra! Och så önskar jag dig så klart en jättefin vecka, nej, en jättejättejättefin vecka menar jag!! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  19. Vilka bilder du visar,ser ut som ni har värme hos er här blåser det och ingen värme...hu vad jag fryser.
    Kram Irene
    Ps vad skönt att ni mår bättre.

    SvaraRadera
  20. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  21. Hej min goding!
    Åhhh, så glad jag är, att du är tillbaka...!!!
    Har verkligen saknat dig...massor!!
    Och även om magsjukan har varit med er, så försvinner ändå inte mitt flin...sorry!!
    Jättevackra bilder, både från Gotland och din underbara trädgård...LOVELY!!!

    Fortsätt ha det bästast och så ses vi snrt igen...*roligt, roligt*

    Största kramen min till dig...

    SvaraRadera
  22. Glömde visst säga att dina bilder från Gotland var lovely:)

    Kram Annica

    SvaraRadera
  23. Din trädgård verkar ju helt underbar Lotten!! Skulle vilja smyga omkring och titta å lukta och bara vara.....

    Så du har också haft/har datatrubbel? fy böveln för datorproblem*grrr*!!!
    Jag har ju äntligen kommit igång efter 5 veckor!!! på....vad var det du kallade det?...datornördsnästet?!!*hihi*
    Men jag är som jag äntligen igång igen!! Har saknat alla mina goa bloggvänner!, blev riktigt nere en period där...

    Hoppas verkligen att ni har Förtur!!! nu så att du snart slipper strulet!!

    Kramar, Ulrika

    SvaraRadera
  24. Hej du härliga.

    Vilka vackra bilder du visar oss som vanligt. Visst är det väl ett speciellt och magiskt sken över en trädgård i solnedgång?
    Var ut och ansade mina New Dawn igår kväll och det är så tyst och stilla på kvällningen.

    Hoppas att du är återställd från magsjukan, det är det absolut värsta jag vet, usch och blää!

    Hoppas att datorn kommer tillbaka snart nu, vi saknar dig också och dina goa kommentarer.

    Kraaaam
    Melinda

    SvaraRadera
  25. Du é för go du! Tack!
    De här bilderna från din trädgård är för sköna! Det ser varmt och inbjudande ut! Vi har haft kallt och blåsigt och stundvis regn men just nu skiner solen! :D
    Ha det gott!
    Solstrålekramis
    nina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg