nu åker brillorna på...

...och datorn in igen!


hallå govänner!
nu åker solbrillorna på några dar...
för nu ska datorn in igen, var nog ingen mask ändå...hade ju visualiserat en riktigt illgrön en men nähej...antagligen är det hårddisken, så nu får lilla supporten göra sitt jobb...
kommer att komma med nya inlägg som vanligt, har en underbar väninna och en extern hårddisk med foton.
lev väl!
njut av nuet!
ät goooo mat!
drick ljuva svala godheter!
god jaktlycka på härliga sommarloppisar!
många kluckande skratt!
värme!
bilderna är från vårt besök på zetas trädgård i veckan, det översta uterummet har vi som inspiration nu när vi äntligen ska rulla upp ärmarna till vårt bygge...
varmastekramen lotten

Kommentarer

  1. Vilken tur att du får ordning på din dator så att du kan blogga på som vanligt.Vi är nog många som inte vill missa dina roliga or och fina bilder.
    Vad kul att planera ett ute rum net har man så mycket glädje av.
    Kram på dig/Ingela B.

    SvaraRadera
  2. Åhh så tröttsamt.. med datorer som inte vill funka.. men tur att det går att laga, och vilken tur du har som kan blogga ändå! =) Eller tur för oss rättare sagt.. ;) Underbara bilder du visar från zetas trädgård.. Vad härligt att planera uterum! Jag har redan börjat drömma om hur jag vill ha det i mitt, och vi har inte ens något hus.. är man tokig eller vad? Ha nu en fin fin helg i solen! Kram /Anna

    SvaraRadera
  3. Morrn lotten!
    Gått första morgonrundan än.. brukar nämligen tänka på dig så här på morgonkvisten när trädgården ser så där härligt fridfull och lockande ut

    jasså du datorn krånglar igen.. datorer är ett fantastiskt redkap.när dom fungerar vill säga... men nu hopas vi att supporten arbetar på bra och lämnar tillbaka en fullt frisk.
    apparat!

    jag har minsann hört talas om Zetas växthus.. en kompis hälsade att det var så vacket... och oj det ser jag nu!!

    STor kram och en härlig helg önslar jag dig kära kära bloggvän!
    Ann-Catrin

    SvaraRadera
  4. Sååå fina bilder! Zetas har jag missat under mina visiter i storstan, ska försöka pricka in det nästa gång...

    Önskar dig en riktigt skön helg! Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten..
    Jag lämnade in min data på service för en månad sen, de hadde den i fem v. när jag fick tillbaka den va allt borta i den och nu står hälften uppe i meny fönstret på ryska och så har jag haft i en månad nu... hi hi... Tydligen tog min data en tur dit..
    kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!!

    precis det var min tanke..att det översta uterummet måste ju vara ett sånt som du längtar efter..

    underbara bilder..

    skönt att du nu ska få riktig ordning på datan..
    ha det så bra..

    kram anna

    SvaraRadera
  7. Datorer är bra, så länge de funkar. Min gamla kraschade och en massa foton bara försvann. Så trist! Lovade mig själv att bränna dem eftersom, och jag har dessutom en extern hårddisk. Kostar typ en tusing bara, och rymmer massor.
    Ha det gott vännen, och hoppas ni får njuta av sommarvärme iaf. Här är det kallt, grått och regnigt.

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera
  8. Men jäkla datorkrångel då! Men du får se det goda i det, att det finns ju ett liv där utanför bloggandet med och nu skiner ju solen så fint.Fram mej glajjorna bara! Fina bilder från Zetas ska nog se till att ta mig dit med. Kramar från Katta

    SvaraRadera
  9. Du det var inte roligt detdär med datorn men men det blir nog bra snart...Vad kul ni skall ha nu när ni skall bygga uterum...så spännande ja sonen min kommer hem i helgen och bygger igen...jag skall tala om för honom vad du skrev till mig ang hans bygge så växer han nog flera meter..hahaha..Jag skall också gå in på netshopen som Vanilla öppnat vore kul att åka till butiken också...det kanske blir en dagstur på semestern...ha det gott kramar kat

    SvaraRadera
  10. Hej Lotten!

    Vad härligt det måste ha varit på Zetas... Ser ju helt underbart ut...
    Kul att du är tillbaka igen, har saknat dina inlägg och kommentarer!

    Ska försöka att njuta så som du skriver...

    Förresten, har en ros-fråga igen på min blogg... kanske något du vet?

    Sköt om dig och ha en härlig helg!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  11. Halloj!
    åh så underbara bilder! Tänk att ha det så där :)
    Trist att datorn strular igen....
    Ha en bra dag.
    Kram!!

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder från Zetas. Så skulle jag också gärna ha det!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  13. Hej tack för alla underbara bilder men framför allt för alla ider."Bland annat solbrillorna på och datorn in" Hoppas på solsken imorgon :)
    Annika

    SvaraRadera
  14. Halloj, vet inte om du såg mitt tidigare inlägg men ville bara igen säga att tack vare en släkting till dig har jag uppmärksammat din blogg du ska ha allt beröm som man kan få! Pirre

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg