and the winner is...

...skulle ju vija prisa er alla!


här ligger dom nurå och väntar...priserna till prisarna!

jag har fått hjälp av min etta och min tvåa.
ebba som är tvåan fick först dra andra priset....

hon fick säga ett nummer mellan 1-72,
hälsningarna är de här på bloggen + de härliga mejlarna som inte hade blogg.


ebba sa nummer 53 och det blir om man räknar...
supergulliga ann-catrin med den superinspirerandebloggen fint hemma, grattis till andra priset!


och sen tillföll förstaprisdragningen till kalle som är förstfödd
och han sa nummer 12, och det ääääääär...


hwita villan, som har en underbar blogg som jag aldrig missar nåt ifrån och som har tillika en underbar go bloggerska,
stort grattis till första pris!
mejla mig på lotten@rudu.se era adresser så skickar jag iväg de små vinsterna!


kan ju nämna för er som undrar om det gått rätt till, så var ju annika duckmark inte sugen att komma från lotterisektionen...hihi
men vem är väl mest lämpad är en som faktiskt heter lotten,
kan ju nämna att barnen var hårda kontrollanter!

och jag bara önskade att jag köpt 72 saker...
utlottning tar vi snart igen va?


varmkram från vinstlotten lotten

pst här skiner solen, alltid nåt ju men...
tänk att det
alltid ska klämmas fram ett men...
men det är verkligen kallt!

Kommentarer

  1. Men oj vilka gudomligt söta paket du har slagit in!! Undrar vad som gömmer sig där inne...;)

    Och grattis till de 25 000 besöken - inte alls förvånande - hit kommer man mer än gärna!!

    Önskar dig en härlig vecka - hoppas att även du har fått vakna till solsken i dag - vi bor ju trots allt inte så långt ifrån varan...

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis till de lyckliga!

    Vilka vackra paket....

    Önskar dig en toppen vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Å vilka vackra paket... Önskar jag hade fått ett jag med.... ;-)
    Men klart att Lotten måste vara rätt person till jobbet som lotteriinspektör! *fniss*

    Goa tjejer som vann, grattis till dem!

    Önskar dg en härlig ny vecka!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till vinnarna!!! Så söta paket de får. Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Åhhh, Lotten...vilka supersöta paket!!
    Och så glad jag är för vinnarna...tänk vilken magisk måndag du har gett dem..:)
    Själv kan jag ju alltid titta på bilden här och låtsas att de är mina!...det ger mig glädje!

    Ha en underbar dag och hoppas solen fortsätter ta hand om er!
    Största kramen...alltid!
    Kraaaaaaaam..

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna, vilket bra sätt att ha utlottning på!

    Jag kikar snart in igen här på din fina och inspirerande blogg!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna! Ser ursött ut med de inslagna paketen på bild.. Kram /Anna

    SvaraRadera
  8. Underbart vackra små paket! :-)

    Ha en underbar måndag!

    Kram Bea

    SvaraRadera
  9. Me hjälp vilka vackra paket - ingen press känner jag alls ;-).
    Mitt tävling är ju klar imorgon så jag ligger i hårdträning.

    visst är du med? Skadar inte att påminna:
    Jag firar ju 10000 besökare och lottar ut lite inredningting bland er som lämnar kommentarer.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  10. Jag visste det. Aldrig har jag tur... Men jag måste få veta var glaskulorna kommer från, har letat efter sådana ett tag nu. Stort grattis till vinnarna! Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Men himmel vilka fina paket du gjort, för fina att öppnas ju ..!

    ; )

    STORT grattis till vinnarna!!!

    Kram & ha en härlig vecka!

    / Jenny

    <3

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnrna!!
    Här är det också lite sol men kallt....
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  13. GRATTIS till vinnarna, och grattis till dig med så många läsare - orsaken är hyfsat uppenbar. :-)

    Jag grämer mig som tusan att jag missade din utlottning. Jag känner på mig att jag hade haft god vinstkänning hos dig. ;-) Men är man inte vaken nog, får man skylla sig själv!!!! Vackra paket var det också...

    Hahaha!!! "Jag är inte full, jag ammar!!!!" Dagens bästa. Den läste jag högt för Mannen två gånger. Han skrattade första gången och andra gången bara tittade han på mig.

    Puss!
    Rana

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!

    Vilka fin paket! Lyckliga dem som vann, grattis till er!

    Ha det så bra!

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  15. Hallåj,
    Vilka vackra paket du har gjort!!Attans att man inte vann. Det är tävlingar överallt tycker jag men jag vinner aldrig *snyft*.
    Hoppas helgen var bra trots kylan.
    Vi har mest myst inne i helgen.
    Stor kram
    Caroline

    SvaraRadera
  16. HAR JAG VUNNIT!!!!
    YIPPIE!!!
    Detta är ju helt fantastiskt... oh vad jag är GLAD!!!
    de där söta små pärlorna kände jag på när jag var på Koffert.. de var ju så urläckra!!
    Tack tack gulliga du... du har gjort MIN dag"!

    KRAAM A-C

    SvaraRadera
  17. Jämrans osis! Ingen vinst denna gång heller. Jaja jag får njuta av bilden på de fantastiskt söta paketen iallafall och det är inte fy skam...! Kanske är det som man säger tur i spel eller tur i kärlek....rackarns vilken tur jag har i kärlek;)

    Kramelikram
    Annica

    SvaraRadera
  18. verkligen grattis till de lyckliga
    kramar malin

    SvaraRadera
  19. Stoort grattis till alla lyckliga vinnare!

    Känner som du...skulle vilja ge ALLA varsin liten vinst!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  20. Åh så fina paket du gjort..

    grattis til vinnarna..

    i dag har jag jobbat och det gick super bra..
    kram anna

    SvaraRadera
  21. Grattis till de lyckliga vinnarna! Men vilka fina paket du gjort, de är ju så fina att det är synd att öppna dem.
    Önskar dig en härlig vecka, vi hoppas på lite varmare vindar snart istället för dessa vi har nu, det är ju så att det klingar om istapparna när det blåser...brrrr!/Kramiz

    SvaraRadera
  22. Men åhhh vilka underbara paket.

    Vilken tur att jag inte vann för jag hade aaaldrig kunnat öppna de där paketen.

    Grattis till er som vann!

    Ha det så bra Lotten.

    Kramisar i massor.
    Melinda

    SvaraRadera
  23. Grattis till de lyckliga vinnarna !
    Så fina paket du gjort !

    Ha det gott, vännen!
    kram Camilla

    SvaraRadera
  24. Hej Lotten!
    Vilka helt ljuvliga paket du har slagit in! Jag bara njuter av den vackra bilden! Grattis till de lyckliga vinnarna!

    Här har det också varit sol idag, MEN såååå kallt! Jag och barnen var på picknick och fy sjutton vad vi frös, men mysigt var det!

    Ha en härlig tisdag!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  25. Vilka vackra paket, de är ju presenter bara i sig själva!

    Jag blir riktigt AVIS på att jag inte var en vinnare.....

    STORT grattis till de som vann!

    Önskar dig en härlig vecka,

    många kramar L

    SvaraRadera
  26. Å stort GRATTIS till vinnarna!!! Vilka otroligt härliga paket du har gjort vännen!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  27. Får säga grattis till de lyckliga vinnarna.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  28. Hej!!! Skulle precis knalla över till dig när jag såg att du varit hos mig. Varit lite dålig på bloggläsning senaste dagarna och vad händer då? Missade hela din tävling!!! Grattis till de tre vinnarna! KRAM!!!

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Bättre lycka nästa gång!!!!

    HA´det så gott denna tisdag!
    MaiMAria

    SvaraRadera
  30. Men vilka helt underbara paket ,vilka färger...Ska berätta en hemlis vi har gjort om mitt kök till tvättstuga=) Men visst påminner det om anettes.
    Nästa gång får jag inte missa din tävling...Ha en underbar dag
    kraaaam

    SvaraRadera
  31. Vilka fina paket, och en tävling som jag missat :-( så äre när tiden inte riktigt räcker till...
    Men grattis till dig och alla dina besökare som alltid får njuta av dina vackra bilder och härliga texter. Kram Malin

    SvaraRadera
  32. Hallå där, oj har visst missat en del underbara inlägg! Och vilken vacker hög med presenter du har arrangerat, så vackert!! Tack för din rara kommentar men det är inte bara jag som har ett trollspö i sf, du har två! ; ) Mari.

    SvaraRadera
  33. Varmt GRATTIS till vinnarna av dessa ljuvliga små paket!
    Kram till paketeraren också!
    nina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg