nu avslutar jag med flätor...

...dagens mönster, flätat!
några "braattha" korgar, ha några såna...


rabattkant i flätad rotting och min favvogroda i betong, den heter rana, ler när jag tittar på den !

gamla rostiga kedjor är med "braattha"...
armeringspinnar till stöd för en ljuvlig klematis


en grodis till, har ju en förkärlek för allt rostigt!



lottens flätafavoriter!

favoritflätan - helt min dotter ebba härlig hårsvall i en slarvig fläta, så sött!
favoritmatflätan - kanellängden såklart!
favoritträdgårdsflätan - flätade pilstaket, såg ni sista söderläge?
favoritflätansominredningspryl - vår spegel i ljust silver med flätkant
favoritflätbloggare - haha, den fick jag inte riktigt till...

så det får bli favortitgrodan som jag visat på stort idag,
det är den underbara ranas horisont, som betyder nämligen ur grodans perspektiv!
grodiga glaa kramar idag, kvack kvack...

Kommentarer

  1. Hej vännen!

    Vill bara säga till dig att du inspirerar mig så mycket! I din blogg visar du så underbara bilder och mysig och rolig text till. Ditt hem är ett paradis för alla som gillar inredning.

    Därför vill jag ge dig "blogging whith a purpose award". Jag ser att du redan fått en men du är värd många många fler.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Härliga härliga flätor!!!!!
    En helt uuuunderbar trädgård du har...nu ska jag kika in till ditt rutiga missat det ju:(

    Ha en jätteskön fredag!!!
    Kram Millan
    ~~~<~~<<@

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så fina flätor!
    Du har så mycket fint att visa hela tiden ...... :)
    Hoppas dagen blir bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!!!

    Ja du har fått till det så där alldeles underbart i dag igen..

    så fina grodor-så charmiga..

    Åh rabattkant i flätad pil så fint...
    Ja du har en så mysig trädgård med så många vackra tillbehör..Här kan man verkligen hämta inspiration..
    kram anna

    SvaraRadera
  5. Jag har försökt att ta bort virus kommentaren men den hänger kvar. Lyckas inte klura ut hur man gör, vet du?

    SvaraRadera
  6. Hej vilka fina bilder, flätor, vilket inläggsrace du kört och så påhittigt att komma på allt...
    Du är så gullig!
    Önskar dig en härlig fredag, själv är det barnens och min mysdag och solen skiner, så underbart. Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Så många fina saker du har. Börjar tycka att rostigt är riktigt charmigt och snyggt. Ha en skön fredag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Hihi, jag började fundera redan innan jag läste inlägget på vem som skulle bli din favoritflätebloggare! =) Fina saker du visar.. Visst är det fint med flätat.. Och grodor har jag blivit förtjust i det sista, får nog försöka få tag på en lika fin! Ha en fin helg! Kram /Anna

    SvaraRadera
  9. Men oj så mye vakkert både med ruter, mønster og fletting! Du har en egen måte å ta bilder på som inspirerer veldig.

    Håper du har det bra og at du får en toppen helg!!
    Klem Aina

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Jaa du det där med maten. Han är faktiskt ganska duktig. Vi ammar på morgonen och förmiddagen, sedan får han välling mitt på dan. Eftermiddag/kväll käkar han mat och sedan en liten amning på sena kvällen innan nattningen. Han äter faktiskt ganska mycket av sina smakisar - tycker det är supersmarrigt! Han gapar efter maten och älskar potatis. Vi har inte hunnit prova så många än, men potatis, morot och igår gjorde jag palsternacka. Han har gillat dem allihop än så länge. Så jag har tur tror jag :).

    Idg ska jag och lilla H har en härlig dsag tillsammasn. Solen skiner och kanske blir det en liten promenad tillsammans med några andra mammor och deras barn. Kul att träffas på dagarna. Sedan blir det en lugn kväll - min man jobbar nämligen kväll idag så det blir det bara jag och plutten!

    Hoppas ni får en riktigt skön dag i solen!

    Kram M!

    SvaraRadera
  11. Tror att det är många som visar rotting idag... Men vad gör det när det är så snyggt!!?!!

    Den rostiga grodan är verkligen snygg.

    Må gott. //Jill.

    SvaraRadera
  12. Kvack kvack, på dig med! =)

    Underbara bilder, som alltid.
    Önskar dig och de dina en underbar helg.

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera
  13. Vilka underbara bilder Lotten!!!

    Nej, jag såg inte senaste Söderläge, är inte så förtjust i programledaren faktiskt...saknar Gunnel Carlsson i TV, likaså charmiga Hannu Sarenström!

    Ha en underbar helg!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Många flätor här och är i bloggriket.
    Underbara bilder och så vackert det låter.....

    HA´det så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  15. Nu har du flätat till det med mycket fina grejer igen...
    Kul att se!
    kram
    marie

    SvaraRadera
  16. åh du visar så fina bilder som vanligt! Liten fråga, var har du hittat bilden på kungsängslijan?
    Har en tanke på att kopiera upp den i större storlek i färg, då blir det nästan som en skolplansch.
    /cicci

    SvaraRadera
  17. Vilka fina flätor och vackra bilder! Det är så fint med korgar och flätad pil! Jag brukar använda pil till att sticka ner i krukor och binda ihop upptill som blommorna får klättra på.
    Ha en riktigt skön helg! Kram :)

    SvaraRadera
  18. Hallo där !
    Tack för hälsningen hos mig idag..
    Så ni ska ha dop...vad roligt, hoppas att det går bra med sången o allt !!
    Favorit flätan för mig, det är nog kanelflätan..hii..hii..
    Ha det så bra Kram Anette

    SvaraRadera
  19. Härliga flätor bjuds det på hos dig! Och grodorna är adorable...

    Skön fredag
    Kram Annica

    SvaraRadera
  20. Flätat...ja, just det...det var det oxå....fina bilder!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  21. Kvack kvack tillbaka!

    Du vet väl att din blogg är en av dem som jag inspireras av nu när jag försöker trolla fram något bra i vår trädgård?

    Men för all del, känn ingen press... ;-)

    Ha en bra helg!

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  22. For noen nydelige bilder....så mange vakre ting som du viser=)
    Håper du får en fin helg=)

    SvaraRadera
  23. Grodor är ju fina i trädgårdar, jag har också en del såna.Armeringsjärn är ju så fina till mycket å rostiga ska de förståss va. Kanelfläta mums nu blev jag sugen.Ha det så bra i helgen med dop och allat, kram Katta

    SvaraRadera
  24. Underbara bilder! Tack för din härliga mönsterinsats! Välkommen att fortsätta inspireras, imorgon visar jag dagens fyndinköp... Ha en mysig kväll! Kram Karin

    SvaraRadera
  25. Vad fint!!!!och flätat:)
    hoppas du får en fin hleg. stor kram Lisa

    SvaraRadera
  26. Gokväll!! Äntligen har jag tid att sitta en lite längre stund...har njutit av dina inlägg, både med rutor och flätor! Dina bilder och inlägg är något utöver det vanliga, du inspirerar i massor!

    Önskar dig en skön helg, stor kram!

    SvaraRadera
  27. Vilka vackra bilder du bjuder på. Grodan är bara för söt. Vill också ha en!!

    Ha en skön helg, kram ♥

    SvaraRadera
  28. Men åh. Lotten! Jag tackar och bockar och kråmar mig. Så härligt att jag får sitta i din trädgård och kvacka flirtigt på dig. :-)

    Tack och puss och kram!
    Rana

    Lycka till med dopet. Kan du inte spela in sången och lägga ut den på bloggen?? Stort grattis (grattat man på dop?) till lille huvudpersonen.

    SvaraRadera
  29. Så fint du har i din trädgård och fina saker.Gillar rostiga saker jag med,men allt som jag har haft ute har inte rostat..snyft
    Hoppas att dopet blir lyckat,och kram till den lille på hans dopdag.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  30. Härligt flätat inlägg med en massa vackert, som vanligt här hos dig! Vet du Lotten, din trädgård är som en dröm. Så mycket fina växter och en massa roliga detaljer! Du inspirerar!!!!!!!!!!!!!

    Visst är det imorgon det är dop? Hoppas att allt går bra och att ni får en riktigt fin dag!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  31. Du har verkligen kämpat hårt den här veckan med temat..och du har öst det på ett underbart sätt med så fantastiksa bilder!!!

    ha nu et underbart dop...
    NJut i fulla drag vännen
    Stor kram
    Ann-Catrin

    SvaraRadera
  32. Hi hi ja visst är min kisse sötast! trevlig helg i solen! Kram Johanna

    SvaraRadera
  33. Suck alltså du har ju en drömträdgård!! Du är min absoluta inspirationsbloggerska.
    Hoppas att dopet blir lyckat och att den lilla är nöjd och glad.
    Ha en riktigt bra helg.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  34. Du og du, Lotten, for noen herlige innlegg du har hatt i det siste! Masse hageinspirasjon med forskjellige temaer. Fletting er kjempefint, og jeg har en spesiel forkjærlighet til kurver (får visst ikke nok av dem...) Den flettede blomsterbed kanten var utrolig herlig, og så betongfrosken din da... (tror nok jeg foretrekker frosker i betong framfor de levende, som jeg har en del av i hagen min...allerede).

    SvaraRadera
  35. Hej på dig!vilka sköna trädgårdsbilder! Grodan älskade jag, helt unerbar!! Tack för dina ständiga kommentarer!! Jag önskar dig världens bästa helg & kramar från mig!

    SvaraRadera
  36. vad underbart du fått till det hela veckan med olika tema! Kanon!
    Önskar dig en skön helg!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  37. Härligt tema på flätat!

    Hörru Lotten, vilken modig tjej du är! Hoppas verkligen sången går bra. Jag tror att gästerna säkert tycker att det blir toppen i vilket fall, de är ju där för er skull!

    Skall affirmera så att er sång går bra o att vädret blir toppen!!!

    Kram på dig!

    L

    SvaraRadera
  38. Vilka vackra bilder från tema-veckan!
    Så himla fin betonggroda! Var har du hittat den? Letar efter en groda till trädgården, och denna är ju superfin!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  39. Hejsan!
    Härlig blogg du har här. Ja korgar kan man nog inte få för många av.
    Trevlig söndag
    Marina

    SvaraRadera
  40. UNDERBARA och inspirerande bilder!
    Allt från rutigt, prickigt, randigt:)
    Oj vad man blir GLAD av alla dessa härliga bilder!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg