njutsaker!


detta ska nu inte tolkas fel...
men just nu är dessa två, boken och väskan, saker som jag stryker runt som en nöjd spinnande katt.
väskan har jag beställt från line, som har den underbara bloggen lines verden, gå in och kika och spinn ni med på hennes företag me oh my; http://meohmybyline.blogspot.com/
väskan ska jag bära varje dag i sommar och innan dess ska den hänga framme som ett smycke, tack line, du är en sann konstnär!
sedan har även jag köpt boken franska fornemmelser...nu ni, har trädgårdstankarna börjat spinna på högvarv...gamla rostiga järngrindar, pergola, väderbitna korgstolar, zinkbadkar, rosor...mmmmmm
sol +glad bebbe+linneväska+trädgårdsbok = idag mås det gott!!!
stor varm kram till er alla! lotten

Kommentarer

  1. Vilken fin väska!!!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  2. Japp,jättesöt väska!!
    får kika in i bloggen du nämde!!

    kram kram millan

    SvaraRadera
  3. vilken trevlig väska..så fin...den där boken vill jag med ha...ska nog önska mig den när jag fyller år senare i vår...

    Visst är det vackert den franska stilen..

    Du tar som vanligt så vackra bilder..ha det gott..kram Anna

    SvaraRadera
  4. Förstår att du njuter!!!!

    Önskar dig en mysig helg! Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh vilka fina saker..du..en sån där väska vill jag också ha..herregud så fin den är..
    Tänk om vi går omkring med samma väska i sommar..kul..jag måste kika in till henne..
    Och den där boken,den ska jag hämta ut idag..och bara njuta av i helgen..
    Vad roligt att du gillade mina ägg..jag har använt vanligt hobby lim..massor går det åt.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. bara jag igen..får man fråga vad väskan kostade ?det stod inte hos hon som gör dom ?
    Jag mååååste bara ha en :)
    tjiinggg....

    SvaraRadera
  7. Vilken sötväska! Och den där n´boken måste jag också ha. Måste!
    :)
    /B
    www.lyckligagatans.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Suck...vilken väska! Förstår att du är glad och längtar!

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Förstår du gillar denna vackra väska....så söt!
    Och den boken skulle jag också vilja ha....

    HA´det så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  10. Åh vad fin väskan var, jag håller med dig att det ser ut som ett smycke.
    Jag vill också ha den där boken, men jag köpte den förra och dom är ju inte så billiga, så vi får väl se.
    Ha en skön helg
    Kram Liselotte

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Väskan är ljuvlig! Lika underbar är den nedre bilden, där boken syns, med det mjuka ljuset..! Du tar så fina bilder, det är svårt att se sig mätt på dem *gillar*

    Kram!

    Karin

    SvaraRadera
  13. Ohh vilken fin väska.. och så vackert du har fotograferat den.. ser så drömskt ut!!!
    Kramar A-c

    SvaraRadera
  14. Vackra bilder du har. Längtar inte du också till våren???

    Rosor och lammöron ihop? Det ska jag testa.

    FRIDENS LILJOR!

    SvaraRadera
  15. En helt fantastiskt fin väska, jag förstår att du blev stormförälskad i den för det blev jag med efter att ha sett den på bilden här hos dig!! Oh vad fin!! Skulle gärna ha en sådan jag med!!

    Förstår att boken också är till stor glädje, vackra böcker är som balsam på själen eller hur man brukar säga!! Speciellt med vackra bilder att njuta av. Har ännu inte haft chansen att få tag i boken men ser fram emot att bläddra i den när tillfället dyker upp.

    Kram

    SvaraRadera
  16. Jättesöt väska! Boken är jag bra nyfiken på... nog låter det vackert det du beskriver :)

    Hoppas du har en härlig fredag!

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig dag du haft! Den boken är jag oxå sugen på, den verkar ju underbar och jag älskar vackra böcker!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  18. Åh den där väskan är ju helt ljuvlig..! En sån vill jag oxå beställa..eller jag skall i alla fall gå in och titta på hennes saker, men den är verkligen underbar...och franske fornemmelser..ja underbar bok!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  19. Ja vilken fin väska! den förstår jag att du är glad för.

    Ha en bra helg! när du sitter och suktar över din nya bok!

    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  20. ja här hejas på Carola med..hon är verkligen vår favorit...

    kram Anna

    SvaraRadera
  21. Jösses...en fröjd för ögat...vilken gudomligt söt liten tjej på påsen...kram

    SvaraRadera
  22. Hei og tusen takk for din koslige hilsen på min blogg=) For en nydelig veske du viser i dag...her på bloggen din var det så mye flott og masse inspirasjon.Jeg linker deg!

    SvaraRadera
  23. Åhhh.. Nu blev jag ruggigt avis.. Båda väska och boken e verkligen "vill ha" saker.. Lycko dig.. =)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  24. ÅH du så fin finare finast väskan va!!! Du har TOPPSMAK! :)

    SvaraRadera
  25. Hei Lotten!

    Vesken er herlig! Har vært innom henne og nytt mange ganger. Blir helt betatt av hennes kreasjoner, vakre er dem!

    Ha en toppen helg, klem

    Ps: Håper du finner en fin hortensia i morgen :))

    SvaraRadera
  26. Den där väskan är bara sååå fin, såg den hos Malin Älskar sött också! Den väcker verkligen vill ha känslor! Visst är boken helt ljuvlig, ååååh vad jag längtar tills man får börja dona och fixa i trädgården igen!

    Ha en trevlig helg Lotten!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  27. Har du fått deg flott veske fra Line ja , hun er så flink!!!
    Jeg har selv to , og elsker de!!! Kos deg med årets flotteste bok , klem !!

    SvaraRadera
  28. Gud vilken fin väska !! Kan man bära den på tvären ? Och hur mycket kostar den ? Jag blev jätte sugen på att ha en sån !!

    kram kram

    SvaraRadera
  29. Underbara bilder du visar...nu igen!
    Ett lästips: "Att välja glädje" med
    Kay Pollak.
    Absolut toppen, så har du inte läst den så...:)
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  30. Underbar väska,vill beställa en bums,Tack för att din blogg finns...Den är bäst! Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg