vitt är rofyllt....

...för mig !




tjing!
trädgården sprakar av härliga färger
men ibland behöver jag få lite
kreativ tystnad
då trivs jag i mitt vita uterum!
med tyllgardiner som silar solens strålar som bakgrund
står en ljuv bukett
inget fyrverkeri precis
men den ger mina sinnen ro!

må fint,
i morrn far jag till jobbet igen...
vilken ljuvlig semester vi haft :)
men jag är glad som har ett jobb som jag trivs bra med
och livet består ju mest av vardagar
så häng på mig och förgyll dom!

nästa inlägg kommer det friggebodar
många härliga fräna nytänkande
mohahahaha
vad dom har utvecklat den!
varmkram


Kommentarer

  1. Hej fina Lotten,
    Ja visst är det underbart med vita blommor :)))
    De ger även mig ro!

    Varm kram, Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej fina fina, tack gums! är du aldrig i stockholm...skulle vara så kul att ses! kramkram

      Radera
  2. Vilken ljuvlig bukett!

    Ha en finfin vecka,
    Rebecca

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig...vitt är både rofullt och stimulerande !
    Jag kommer alltid tillbaka till denna ljuva färg...=)

    Ha en bra arbetsvecka.!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack sååå ninni, ha en härlig vecka du med :)
      varmkram

      Radera
  4. Hej goa lotten! Vitt ger mig oxå ro i kropp å själ och jag njuter av dina bilder...:)))

    Ha en fin jobbvecka:)

    kram kråke

    SvaraRadera
  5. Vitt är alltid lika fint och rofyllt. Men vad jag ser fram emot friggebodar. Jag som precis skissar upp vår nya tycker det ska bli kanonkul att se lite nya alternativ. Stor kram från Dalarna till dig vännen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg