flower necklace for the queen of nature







hej ni grön sköna!
jag har tillverkat flera nya halsband i helgen
dessa två gröningar ska
hänga på nåt speciellt i en utställning på
nordiska trädgårdar, jag berättar mer sen...

mässan jag längtar såååååååååååååååå till,
då e de vååååååååååååår!

kallar dessa gröningar 
blomsterjuveler till ett skogsrå
ni får väl just tänka bort mig där på bilden som är lite mer trollmorsaktig, hehe..

nu ska jag har jag några till
idéer som jag ska göra slag i!

vad gör ni idag?
 må bäst!
varmkram


Kommentarer

  1. Vilket läckert halsband, vad duktig du är!
    Och dagens planer är inte stora, hemmamys med familjen denna sista röda dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka finingar Lotten helt underbara kommer att passa superbar på mässan, du måste berätta var dom kan beskådas. Ja igår var jag på mässan och byggde monter, har ingen egen den här gången men är med på ett hörn i alla fall och dagen ska också ägnas åt mässan. Hoppas vi ses!
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  3. Så spännande, Lotten! Jag ska hålla utkik - hoppas jag hittar gröningen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg