inte blir ni så lätt av med mig...

...alla goa varma!!!


haha
uppstånden den tredje dagen...
nämen skämt o sido så är jag morrig på hela betalskiten
det är en princip, men jag har nu betalt och det funkar NOT
så jag gjorde de ni varma rekommenderade, öppnade fler konton
japp man kan ha 100 konton per blogg
så man kan antagligen blogga ihjääääääääääääääl sig nu så mycket späjs som helst ju, fniss!
vill ge er alla en cyberkram för ert engagemang och stöd och supergoa ord om min bloggning, jag hjular och jublar, tjohoooooooo alla sötnosar!
just hemkommen från premiären på himmel oskyldigt blå...elller vad hette den egentligen, sånt är jag bara såååååå bad på!
jaaaaaaa ni vet den där med han den söte bill skarsgård och peter dalle
jag tycker den var riktigt bra, en fyra får den av fem!!!!
må gott, vi hörs vidare i helgen antar jag!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hej Lotten!
    Kan man verkligen göra så...alltså bara skapa sig fler konton under samma bloggnamn? Måste man ha fler mailadresser eller...snälla förklara HUR jag gör exakt...
    Du vet jag begriper inte helt...

    Har suttit här nu och försökt förminska mina bilder men jag kan inte....suck...sån tid krångel tar..måste ju göra nåt..

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Aj då ..DET missade jag att man kunde ha fler konton:)..Hur då förresten??
    pia

    SvaraRadera
  3. Ja snälla förklara hur man gör för man kan väl inte göra fler konto med samma namn...???
    Jag gör mina bilder mindre men jag kommer ju hamna där en dag när det blit fullt och då kommer jag stå där och inte förstå ett dugg..

    Anna

    SvaraRadera
  4. Tjohoooo!
    Vad bra att allt fixade sig :-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  5. Vad skönt Lotten , att det ordnade sig ! Jag förstår inte riktigt hur det funkar ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!
    VAAAA!!!! Menar du att det blir fullt! Gulp!!! Då är vi nog många som får det meddelandet snart!!

    Hur i jössenamn gjorde du för få fler konton....
    Kanske ett litet inlägg om det...hihi!
    kraam Susanne

    ps. menar duatt du betalt pengar till blogger och sedan inte fått det att ufngera ändå?

    SvaraRadera
  7. Åh vad skönt att det ordnade sig så vi får fortsätta följa dig ;o)
    Ha en underbar helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  8. Skönt att det ordnade sig!

    Skickar en helgkram från ett snöigt norr :)

    /Anna

    SvaraRadera
  9. Bra att allt fixade sej!
    Det vore ju för trist om du skulle sluta med bloggeriet!!!!!

    Jag gjorde ett helt inlägg om detta häromdagen, för jag har sett flera som drabbats! Himla lurigt är det! Att det ska vara så svårt att hitta hur mycket man avverkat också...det känns ju nästan som om de VILL lura en. På bloggers startsida står det ju uttryckligen:"Skapa en blogg. Det är gratis". Inget om nån kvot eller så!!!
    Nåja, jag verkar inte ligga i farozonen ännu, men jag fick en hel del förslag, bl.a. detta med en arkivblogg! Självklart måste man ju installera den i ett annat namn, men annan mejladress.
    Båda mina bloggar ingår tydligen i kvoten, men då har jag samma adress.
    Oj, så långt detta blev!:)
    Önskar dej en skön och fin helg!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Rackarns är det så lätt att kringgå maxkvoten!? Bra att veta!

    Åååhh vad fint silverpäronet är då! Måååste plantera ett sånt i vår...

    Kram gumman!
    Mia

    SvaraRadera
  11. Välkommen tillbaka!!
    Vad roligt - och smart!! Då behöver man ju inte oroa sig då.... Utan ser fram emot fler fina inlägg från dig!

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  12. Jipppiii, du är tillbaka Lotten!!!

    Var lite orolig igår....
    Kramis Malin

    SvaraRadera
  13. Härligt,att du redan är tillbaka,jag som inspirerats av dina fina lammöronsaker,gjorde ett ägg här om dagen,igår var jag hos far o rensade bort varenda blad på hans lammöron ,sedan till panduro o köpte runda styrolitbollar, så nu ska det göra jul kulor
    Tack för en fin blogg och inspirerande tips
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  14. No tomato throwing from me. It's not Fall with out all those gorgeous colors.
    xx
    C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg