i det gjutna i mitten...

...blänker solen!


i häcken står svarta marchallhållare som jag gjort efter ernst recept!


hilloooooooooooooo!

familjen blev ju äntligen med silverpäron
och det lilla silvret har verkligen varit förgyllandne, fniss!
den har gett oss glimriga idéer som...
att vi i mitten tog vi bort rosen på den rostiga klätterställningen

kvar blev en grop
ooooooooooooooops
 vad kan man med en liten grop göra..
att gjuta lite kan väl inte störa
...bara beröra, fniss!!
 maken och jag är så nöjda, tur att vi båda är lite störda!

runt silverpäronet ska det växa i silver
lammöron och kattfot
mmm najs!
take care!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Godmorgon Lotten!
    Din trädgård är inget som stör bara berör...=) Fantastiskt kreativt och lockande. Tack för att du gör min morgon lite roligare./Annica

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Man blir på så mycket bättre humör när man kikat in till Dig, Lotten!!! Härligt;o)

    Kraaaaaaam Malin

    SvaraRadera
  3. god morgen.
    sååå vakkert.
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Godmorgon härliga Lotten. Du har så vackert i både din trädgård och ditt hem. Därför så lämnade jag dig som en av mina tre favoritbloggar då vår dagstidning var hemma hos oss i går och gjorde ett inredningsrepotage. Bara så du vet. =) Du är ju en underbar inspiration!

    Ha nu en skön Onsdag.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  5. Din underbara trädgård är verkligen inget som stör...utan den berör...jag tror jag döööör, vad vackert!

    Till Lammöronen och Kattfoten under Silverpäronet kan du adda lite Silverarv, den är rar.

    Ha det så fint idag!
    Kramen,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Najs! Tycker du ska ha Öppen trädgård nån helg! Ja, eller höstmarknad eller nåt... ;-) Sälja lammöronsaker och fika. JAG KOMMER!!!
    Kraaam/Marie

    SvaraRadera
  7. Såååååå vackert du har i din trädgård och ditt hem.Man blir varm i hela kroppen att kika in och kolla allting fint!!!!!Önskar dej en fin dag rara du :Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Fiiiint Lotten! Jag kommer snart!

    ps. Ett litet tips: vi har japansk malört under vårt silverpäron. Den bildar silvriga kuddar och är helt underbar! ds.

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  9. Hej och hallå!
    Vilken underbar dag!
    Vilken underbar trädgård ni har......
    så vill jag min ska se ut!!!!!!!!
    Hos oss går det sakta värre, tiden hinner aldrig med.
    Hur gjorde ni den läckra dammen????????
    Jad vill ha flera vattenblänk, så det var en verkligen fin idè.
    Många höstkramar
    Kicki

    SvaraRadera
  10. bare digger.:-) takk for titten.:-)

    SvaraRadera
  11. Såå fint, får jag fråga vad det är för häck?
    Marchallhållarna är så snygga, funderar på att göra sådana i år.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Hej,
    Ja, här blir jag glad. Den underbara sängen och er fantastiska trädgård ger lyckokänslor.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  13. HAHAHA!! Du skriver så roligt så jag måste fnissa lite Lotten. Men jisses så bra det blev!

    Ni kan det här.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. hej du goa!

    Alltid lite uppmuntrande att läsa dina underfyndiga inlägg och njuta av dina bilder!
    Silverpäron..ett ljuvligt träd!!

    Kramis Sanne!!

    PS: Vet inte vad som strulat med min blogg..men ditt inlägg dök upp :)

    SvaraRadera
  15. mmm, dina idéer, jag bara njuter och inspireras! Såå fint ni har det i trädgården!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  16. meeeeen duuu så fint!
    Jisses vad ni grejjar!!
    fattar inte hur du orkar o hinner...

    Jag vill också ha ett sånt där jutet hål i backen....fiiiiint...:)
    kram o ha en mysig helg!
    Katarina

    SvaraRadera
  17. Kæreste Lottan - skønne høstfarver. det er altid en stor fornøjelse at besøge din blog.

    SvaraRadera
  18. Mente selvfølgelig LottEn. Undskyld

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg