passion för svart...

...från en liten glasflaska!!!

hej ni alla goa människor!

solen värmer och så gör även ni !
tack för era varma tillrop trots att jag lyser med min frånvaro här i blogglandia...
får helt enkelt inte till mina bloggpromenader just nu, hoppas ni inte tar illa upp!

tänk att en liten flaska som jag hittade på mässan fick mig nästa att vilja åka hem ...
bums tjolahopp och måla!!!
köpt hos zetas monter. 

nu har jag målat mina suuuuuuuuuuuuuuuper billiga krukor i matt svart!!!
  kruka och fat är från stora varuhuset 45 kr för krukan och 10 för fatet, superduper!
 med lejontassarna som jag hade sen tidare blev det ju
nästan en hjular och jublelrunda på altanen, fniss!


penséerna är väl i en ljuvlig nyans!
som täcke vattenskotten från päronträdet
praktiskt och vackert!

idag väntar en helt ljuvlig ledig dag med gustav
må väl, ni fina!!!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Visst är den häftig, den svarta färgen. Jag köpte den på Zetas för två år sedan och målade en massa krukor. Så länge de inte står ute under vintern så håller färgen fint. :)

    Skulle köpa mer färg förra året men då var den slut, så tack för tipset. Det blir nog en tur till Zetas snart...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Grrr, vad snyggt!!! Svart mot de lila blommorna mmums. Kram Katta

    SvaraRadera
  3. Åh vad snyggt det blev!
    Ha en underbar dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt det blev! Börjar falla för svart mer och mer... får se om jag sätter igång med svartmåleri med, haha!
    Ljuvliga bilder!

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Ja, så jättesnyggt det blev!!!
    Den svarta matta färgen är verkligen vacker och gör sej så fint till växterna!

    Måste nog åka till Zetas!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Läckert Lotten! Det är så häftigt med svart för det framhäver andra färger på ett fenomenalt sätt.

    Önskar dig en superduperskön dag tillsammans med lillglutten. Njuuuuut!!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Ahhhh bara sååå läckert!!! jag har donat med penseer i går också men blev liggandes med halsont, lite bloggkik vill jag dock unna mej; ) som att titta in här, det gör mej kryare, så snyggt det blev med svart kruka, allt du tar dig till blir vackert! Mari.

    SvaraRadera
  8. WOW vad läckert det blev med svart.Skitsnyggt.Önskar dej och lillen en underbar dag i solen vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Ahhhh, en sådan färg skulle jag oxå vilja ha.

    zzznnnnnyyyyyygggt gumman!

    Åh vad jag önskade att jag kunde teleportera hit dig i helgen så att du kunde hjälpa mig med dukningen på mässan...är så nervös så det känns som att jag har en ton fjärilar i magen.

    Saknar dig.
    Pöööösss
    Melinda

    SvaraRadera
  10. Sååå läckert med svart.....hur har jag kunnat missa det hos Zetas! Blydojjan på och full rulle till Huddinge i eftermiddag! Tack för tipset!
    kram
    Sussi

    SvaraRadera
  11. Love the burlap, rust and organic elements all together...throw in a little wire and you have created a wonderful arrangement! You make it look so easy!
    Take care,
    Laura

    SvaraRadera
  12. Snyggt med svarta krukor! Det bryter så fint mot alla blommor i olika färger...
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  13. Beautiful...........i enjoy !

    SvaraRadera
  14. Så snyggt det blev....
    hoppas du har haft en ljuvlig dag massa sol..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  15. Ååå.. insåg just att jag drabbades av lite Lotten-abstinens... har inte varit inne här på ett tag och märker nu att jag missat massor... Nu ska här läsas ifatt, gluttas på bilder och iiiinspireras!! :)

    Kram Evelina

    SvaraRadera
  16. Blev görsnyggt det svarta och tassarna var pricken över i:et.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  17. Hei Lotten.
    Herlige bilder som alltid. Fint at man kan skifte farge på krukkene, da blir det ikke så dyrt å skifte smak heller.
    Kos deg. Her er det så nydelig om dagen, så dagene blir tilbrakt ute i hagen. Skal begynne på bakerovnen nå til uka , håper jeg. Gleder meg.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  18. Hej Lotten! Men så smart att måla om billiga krukor, svart är så snyggt! Åhh vad fint det blev med lejontassarna med!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  19. Så fiiiiiiiiiiint!!! Får lust att måla krukor nu!!!! Underbara bilder som vanligt hos Dig;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  20. Men hallå! Vem har lejontassar som bara ligger och skräpar hemma? Jag tror jag vill leva ditt liv. Här ligger mest tvätt och en hög med grus oanvänt och de blir inte riktigt lika snyggt... *blink*
    Jag har en utlottning på min blogg som du är välkommen att delta i om du vill...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  21. Du lyckades verkligen med den billiga krukan och vilken snygg färg. Nu tycker jag att det var synd att mina terrakottatassar har frusit sönder i vinter.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg