lotten om nordiska trädgårdar 2010...

...måste börjas här!!!
zesuuuuuuuus
vilken mässa!!!!
vad bilder jag tog, fniss!
men kvaliten är sådär...iver och minikamera bidrog till detta...

vad som jag kommer att drömma om en tag framöver är definitivt
denna monter...
hur sammanfattar jag detta då...
guuu måste upplevas men jag försöker och jag vet att ni fattar ändå på nåt sätt...

två tornhus bundet ihop med en gård och plåttak
ljuvliga blommande magnolior...
och härligt formklippta buxbom...
i de vissnade eklöven som var jordtäckaren var
blåsippor och vitsippor...
inne på hyllorna tronade de ljuvligaste av saker...
och golven ohhhh koppar och zinkrutor...
och en shop som jag var framme i kassan 4 gånger...

upplevelsen vara iaf helt lovely!!!
bilderna är ju såklart klickbara...





slutar där för idag jag måste bara vila heeeeeeeeeeeeela dagen i dessa bilder!

i morrn kommer bilder från tage andersens monter
och mina kläd favvosar, garden girls
och såååå klart annan grön inspiration!!!!

må väl sötisar,
 idag blir en bra dag...jag känner det på mig!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Helt nya bilder (flera visar från mässan) och jag blir bara glad att få se de!
    :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst hade Zetas den finaste montern! Så snyggt allt var!
    Visst var det mycket fint att titta på!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
  3. Halloj Lotten,

    jag ägnade mycket tid hos Zetas, jag håller med dig, underbart!

    SvaraRadera
  4. Hej min lilla trädgårdsprinsessa!

    Nu blir jag bara ändå mera sjuk över att jag inte kunde komma upp som jag hade tänkt!!!!!!
    Nästa gång skall jag baraaaaaaa vara med.

    Förstår att du är alldeles vimmelkantig av lycka och med massor av inspiration som hoppar runt uppe i skallen.....

    Zetas monter såg verkligen ut att tilltala Lotten, den ser läcker ut.

    Skall bli så spännande att se fler bilder som du tagit.

    Fast jag inte är någon trädgårds människa så njuter jag av andras trädgårdar live och på bild.

    Nu skall jag dock ta mig i kragen och gå ut fixa till lite på baksidan..... Inget kul men måste göras.
    Önskar jag hade samma entusiasm att fixa ute som inne.

    Men jag skapar rum ute så tror jag i vart fall att jag fortfarande är inne, smart va??????

    Hoppas på snar träff!
    Dröm dröm och njut av alla fina bilder du tagit med dig från igår!

    Kramisar o tack för hälsningen till lille "Oliven".

    Jeanette

    SvaraRadera
  5. Have a great time at the fair !!!

    Nice sunny sunday........hugs from me...

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder från mässan. Blir också sugen på att gå på mässa nu ju =)

    Ha en skön dag! Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Hejsan Lotten. Har allt sett dig redan på bild från mässan, två av Stockholms grönfingrade tjejer. Den mässan ser så rolig ut, och jag förstår att Zetas är något alldeles extra. Är inne och vilar ryggen en snabbis, nu ska jag ut och utreda igen.
    Vilken härlig dag!
    Stora kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Vad du inspirerar med din glädje och energi ! Jag vill nog ha något fint i trädgården jag med ;)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  9. Hallojsan going...
    Men nu blir jag ju lite avis du verkar haft de kanon där och botaniserat mmm mmm härligt.. Och zetas monter sen åhhh salig...
    Kraaam kram Linda

    SvaraRadera
  10. Jag säger bara ååååååååååh.

    Kram Anncia

    SvaraRadera
  11. Såg på någon annans blogg just från denna montern. Mycket fint verkar det vara.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  12. Zetas verkar verkligen ha tagit första priset...sååå smakfullt!
    Ser verkligen fram emot vidare rapport,
    kraaam Lydia

    SvaraRadera
  13. Mmmm, kanske en tur dit i veckan?

    Kramis Mia

    SvaraRadera
  14. Hej Lotten!!
    Wow, kan tänka mig att de hade att göra i den kassan.....Så fina inspirerande bilder;o)
    Jag har haft en toppen dag!!! Loppis, Lantcafè i Öhr och inredningsbutik och sist men inte minst Klockaregårdens handelsträdgård!!!!!!!!
    Heeeeeeeeeelt lovely;o)

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Låter som en toppen dag...
    kul att du fann en massa inspiration:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  16. Håller med dig! Fullkomligt underbart!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  17. Idag blev en heeelt fantastisk dag! Det enda molnet på himmlen var att jag fick syn på att min citron har fått ohyra. :0(
    Hur fick du bort ohyran på ditt träd?

    Den som ändå hade varit där! Skulle nog ha förångats av all inspiration som måste förverkligas nu, på en gång...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  18. Ååh så mumsiga bilder från mässan och oj så jag saknar att inte bo fem minuters bilfärd från Zetas, som förr...

    Tänkte också nämna att du figurerar på min blogg i morgon, måndag. Jag hoppas det är ok.. ;-)

    Kram och hoppas du får en riktigt skön vecka!

    Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg